Naturalne planowanie rodziny

1. Data: 2003-09-05 12:50:54

Temat: Naturalne planowanie rodziny
Od: "Boa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam osób stosujących cyfrowe termometry do pomiaru temperatury ciała, ew.
linków z opiniami na temat takich termometrów - przy stosowaniu w NPR.

Czy ma ktoś dostęp do wyników badań, ankiet, itp., że termometry cyfrowe
mają gorszą dokładność niż rtęciowe?
Nie interesują mnie zdania typu "słyszałam, że" albo "podobno" - takie sam
słyszałem. Teraz pora na opinie czymśkolwiek poparte ;-))))

Za wszelkie opinie z góry dzięki.

Pozdrr.,
Boa.

2. Data: 2003-09-05 12:53:04

Temat: Re: Naturalne planowanie rodziny
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Boa" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Nie interesują mnie zdania typu "słyszałam, że" albo "podobno" - takie sam
> słyszałem. Teraz pora na opinie czymśkolwiek poparte ;-))))

Chcesz zaplanować płeć dziecka ?

Jacek

3. Data: 2003-09-05 13:18:26

Od: "Boa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz zaplanować płeć dziecka ?

Nie, chcę, tak jak jasno napisałem, znaleźć opinie na temat termometrów
cyfrowych. A czemu pytasz?
Boa.

4. Data: 2003-09-05 14:44:16

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Boa wrote:
> [...]

(......)

> Nie, chc?, tak jak jasno napisa?em, znale 1/4 ae opinie na temat termometrów
> cyfrowych.

To rteciowych sie jeszcze uzywa?

W Szwecji, w aptekach, umozliwiaja ludziom oddanie ich za darmo /w innym
przypadku trzeba uiscic spora oplate za wyrzucenie term. rteciowego/.

Wydaje mi sie, ze w dzisiejszych czasach trudno Ci bedzie natknac sie na
takie wyniki badan a jesli chcesz miec pewnosc, ze term jest skuteczny,
uzywaj swiezych baterii. Wielokrotnie zauwazylam, ze to one wplywaja na
miarodajnosc wyniku.

magda

5. Data: 2003-09-05 14:45:50

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Solana napisala:

>To rteciowych sie jeszcze uzywa?

Ja mam taki, ale wiesz, ja wyemigrowalam dopiero dwa lata temu i jeszcze sie
nie przyzwyczailam do cywilizacji...
Ale moj maz - obywatel UE - ma taki elektroniczny, wiec nie jest z nami jeszcze
tak zle !

Dunia
(z rteciowym)
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

6. Data: 2003-09-05 15:04:08

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Ja mam taki, ale wiesz, ja wyemigrowalam dopiero dwa lata temu i jeszcze sie
> nie przyzwyczailam do cywilizacji...

Ja sie odzwyczailam, jak urodzily sie dziewczyny. Po pierwsze - mierzyl
zbyt dlugo, po drugie stluczenie takiego termometru przez malucha lub w
jego obecnosci, gdy np. raczkuje, to nic milego.

pozr, magda

7. Data: 2003-09-05 15:46:18

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik ":: Solana ::" <s...@h...com> napisal w wiadomosci

> To rteciowych sie jeszcze uzywa?

rteciowy kosztuje ok. 6 zl, elektroniczny (najprostszy) ok. 30 zl, a taki
brauna do ucha - 250 zl.

ja kupilam eletroniczny, dosc szybko sie popsul, wiec wrocilam do
rteciowego:)

8. Data: 2003-09-05 20:44:30

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

: Dunia wrote:
:
[...]
ROTFL, ale sie usmialam ;-))))))))))))))))))))))

Pozdrawiam
Paulinka

9. Data: 2003-09-05 22:38:20

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> ROTFL, ale sie usmialam ;-))))))))))))))))))))))

Milo mi :-)
magda

10. Data: 2003-09-05 22:42:38

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik ":: Solana ::" <s...@h...com> napisal w wiadomosci
: Paulinka wrote:
:
: > ROTFL, ale sie usmialam ;-))))))))))))))))))))))
:
: Milo mi :-)
: magda

Mam szczera nadzieje, ze nie zrozumialas nic zlego przez to, co napisalam.

Pozdrawiam
Paulinka&Misiek -termometr nie byl bynajmniej potrzebny:)))

praca licencjacka-adopcja
coś na marginesie dyskusji o "samotnych" matkach, zasiłkach z ZUS i uczciwości
Kim jesteście?? :-)
rozpoznanie-diagnoza
Rodzinna wyprawa na Białoruś