Nauka o szkodliwości cukru (czyt. węglowodanów)

31. Data: 2007-07-06 07:38:00

Temat: Re: Nauka o szkodliwości cukru (czyt. węglowodanów)
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:2e94.0000016d.468d8c40@newsgate.onet.pl...

> oj, widze, ze ziemniaki stanely ci w gardle :))))

Popatrz jaka jesteś Iwonko głupia pisząc o tych ziemniakach, które jem
codziennie... A więc dlaczego niby mają mi stawać w gardle? Ale nie jem jak
statystyczny Polak, któremu często ledwo mieszczą się na talerzu, tylko 1
ziemniak.
Pozdrawiam Jurek M.

32. Data: 2007-07-06 07:41:51

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapewne. zacznij wiec myslec, bo az boli czytac co dieta zrobila z twoim
> mozgiem.

A co tam z mózgiem, ważne co zalecane diety wyczyniają z zębami...:))) A
wyczyniają wiele "dobrego" aby stomatolodzy mieli pełne ręce roboty. A z
pokarmów zalecane są odpowiednie.... pasty do zębów...:))) Nie powiem,
niektóre są nawet smaczne...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

33. Data: 2007-07-06 08:05:56

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a"

> glupio to jest jak sie przytacza linki, ktore nie potwierdzaja
> "szkodliwego
> dzialania cukrow"

> tu np min wina obarczane sa fast foody, pelne tluszczy nasyconych (moze
> dlategos Krysiu taka agresywna?)

"To, że żywność fast food jest niezdrowa, wiemy od lat. Ale co sprawia, że
negatywnie wpływa ona również na zachowanie człowieka?

Jej jedzenie zwiększa poziom agresji, a także może powodować
nadpobudliwość - niektórzy naukowcy upatrują tu przyczyny coraz częstszego
występowania choroby ADHD (nadpobudliwości psychoruchowej). Żywność ta
zawiera izomery trans, tzw. złe tłuszcze. Powstają one podczas obróbki
technologicznej oleju roślinnego, który utwardza się w wysokich
temperaturach. Izomery trans zaburzają w organizmie proces powstawania
kwasów tłuszczowych długołańcuchowych, potrzebnych do prawidłowego
funkcjonowania mózgu. "

Warto to przeanalizować.
1. Od jakich lat? Przez 200 lat do lat 1970-tych margaryna była robiona z
łoju i McDonald smażył na łoju. Było jako tako.
2. Następnie nastąpiło przejście na oleje roślinne rafinowane. Szybko
zauważono szkodliwość tłustych dań.
3. Oskarżono tłuszcze zwierzęce. Część ludzi przeszła na diety
białkowo-węglowodanowe (japońska wg Kwasniewskiego - też zdrowa). Wszyscy
zaczęli się twórczo kłócic.
4. Ostatnio uzgodniono że miejsce olejów roślinnych jest w cylindrach
silników dislowskich (biopaliwa).
Chyba już czas na rehabilitację tłuszczów zwierzęcych.

Pozdrowienia
S*

34. Data: 2007-07-06 11:04:34

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Bialek napisal:

> [...]
> temperaturach. Izomery trans zaburzają w organizmie proces powstawania
> kwasów tłuszczowych długołańcuchowych, potrzebnych do prawidłowego

Ty tez nie lubisz czytac niczego wiecej poza anachronicznymi artykulami, ktore
polecil wam jako lekture Kwasniewski?
Znowu nie przeczytales dokladnie tego co podane bylo pod linkami i prubujesz
dyskutowac jednoczesnie manipulujac informacja?

> [...]
> silników dislowskich (biopaliwa).
> Chyba już czas na rehabilitację tłuszczów zwierzęcych.

A skad sie bierze wrecz zwierzeca agresywnosc tzw. optymalnych?
Oni cukru nie jedza?
Juz tutaj pisalem, ze rozmawialem z pewnym lekarzem, ktory
zastosowal ta wasza cudowna diete, ale z wielu powaznych powodow musial ja
zakonczyc.
Jednym z nich, byl u niego totalny zanik uczuc wyzszych i ogromna agresja.
Wszystko to razem nie pozwalalo mu po prostu na wykonywanie jego zawodu.

Ta zwierzeca, krwiozercza prawie agresja i nienawisc latwo daje sie zaobserwowac
wsrod wielu dlugoletnich fanatykow tego zywienia. Nawet czytajac tylko wasze
grupy, latwo ta abresje i nienawisc do ludzi zauwazyc. Czesto o tym pisza na
waszych grupach osoby, ktore jeszcze potrafily zachowac odrobine rozsadku.

Ponadto cechuje was jaki tepy upor i odpornosc na nauke.
Jedne z waszych bylych zwolennikow dokladnie opisal ten temat na waszej grupie,
ze po przejsci na diete siadlo mu IQ do tego stopnia, ze z ingteligentnego
czlowieka stal sie stopniowo malo bystrym, tepym i nierozgarnietym czlowiekiem.
Mial z tego powodu powazne problemy zawodow, bo uczyl w szkole matematyki.

Obecnie po odejsciu od diety Kwasniewskiego, powoli stal sie normalnym czlowiekiem.

Ps. Widze, ze kolejny raz piszesz o diecie "japonskiej wg Kwasniewskiego".

Czlowieku, nie kompromituj siebie powtarzajac jak papuga te brednie za swoim
guru. OK ? Masz google, znasz angielski?
Prosze Cie, zrob troche wysilku umyslowego i poczytaj cos o diecie japonskiej.

35. Data: 2007-07-06 11:08:04

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty tez nie lubisz czytac niczego wiecej poza anachronicznymi artykulami, ktore
> polecil wam jako lekture Kwasniewski?
> Znowu nie przeczytales dokladnie tego co podane bylo pod linkami i prubujesz

sorry...probujesz.

36. Data: 2007-07-06 12:59:24

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> statystyczny Polak, któremu często ledwo mieszczą się na talerzu, tylko 1

jurus, popatrz jakis glupi, nawet nie wiesz co ja napisalam....

szkoda mi cie, krysia strzelila wam prosto w serducho tym linkiem :))) a
teraz sie wijecie jak fladry....:DDDD

iwon(K)a

37. Data: 2007-07-06 13:02:37

Od: "iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyczyniają wiele "dobrego" aby stomatolodzy mieli pełne ręce roboty. A z
> pokarmów zalecane są odpowiednie.... pasty do zębów...:))) Nie powiem,

jurus a pokazesz w koncu paluszkiem o co cie prosilam?? ty nawet mozesz myc
zeby smalcem jesli o mnie chodzi. no, rusz glowka ...

iwon(K)a

Soczewki - problem
Co to może być za choroba?
Laryngolog - Bydgoszcz