Nawoluje

1. Data: 2005-05-04 23:50:39

Temat: Nawoluje
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawoluje was moi drodzy abysmy zaprzestali gnojenia innych, skonczmy z
bluzgami, skonczmy z ponizaniem. Niechaj miesiac maj bedzie miesiacem bez
wulgaryzmow.
Pokladam w was wiare bracia i siostry, wierze ze wspolna sila mozemy tego
dokonac!!

1. Data: 2005-05-05 00:09:53

Temat: Re: Nawoluje
Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

" Himera" <h...@g...pl> wrote in message

> [...]
> wulgaryzmow.
> Pokladam w was wiare bracia i siostry, wierze ze wspolna sila mozemy tego

Mozemy, ale nie chcemy.
A jak ktos sobie na to zasluguje to bedzie bluzgany do cna.
Nawoluje Was zatem Drodzy Grupowicze abyscie bluzgali i negowali wszelkie
pojebane posty i osoby je piszace.
Zwlaszcza te, ktore posiadaja wyimaginowane problemy z ktorymi potrafia
sobie radzic same, ale ida na zyciowa latwizne i chca przepisu na to jak za
przeproszeniem sie odlac - bo sa to mniej wiecej tego kalibru problemy.
Glupim cipom takze powiedzmy stanowcze NIE, dlatego panienki pokroju Anetki
itp moga juz spierdalac, a zostanie im oszczedzone. Niech w maju kwitna bzy
i soczyste wulgaryzmy, ktore beda sie tu unosic niczym tumany kurzu znad
wiejskiej drogi na obrazie Malczewskiego i ktore nie opadna tak predko.
Do dziela Rodacy! W jednosci sila, razem mozemy przeniesc gory i wyruchac
kazda laske na psp!
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-05-05 00:26:07

Od: " himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@g...com> napisał(a):

> " Himera" <h...@g...pl> wrote in message

ty szatanie, zlem ziejesz, idz przepadnij w ogien piekielny!!
nie sluchajcie go, on maci wam w glowach, namawia do zlego, jego obietnice
sa puste, przeciez nigdy nie uda wam sie przeruchac wszystkich lasek z tej
grupy.
jesli pojdziecie za mna doznacie wszelkiej rozkoszy w chwale niebieskiej.

za mna bracia i siostry !!

1. Data: 2005-05-05 00:42:10

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupy.
> jesli pojdziecie za mna doznacie wszelkiej rozkoszy w chwale niebieskiej.

"Hehehe" - zasmial sie "Szatan".
"Wyrucham tutaj kazda, az bedzie czula czlonki moje na calym ciele swym i
wewnatrz tego, do konca dni swych, z calych sil swoich" - dodal pospiesznie.
Jednak nagle zatrzymal sie i zastanowil, co wyrazil w pytaniu rowniez
napredce postawionym: "stawiasz rozkosz ktorawaz doznac mamy od Ciebie
przeciwko rozkoszy jaka dana nam byc ma ze strony niewiesciej psp ruchanej
przez Nas in spe??? Coz zatem oferujesz, co kaze porzucic nam nasz >>orez<<
diabelski i diabelskie nasze wstrzymac nasienie tuz na brzegach ich wydetych
ust od pocalunkow grzesznych? Jakaz to rozkosz moze zastapic ponetne vaginy,
tutejszych bialoglow i wszetecznic, jakaz to rozkosz powtornie pytam, moze
rownac sie ichnim z nami karesom?". To mowiac udal sie na spoczynek, lecz
zanim dzien miniony zaslonily mu kotary powiek spod ktorych blyskalo oko
zloczyncy, ujal w dlonie swe narzedzie straszliwej zbrodni, uwalniajac z
siebie jad, ktory bialy jak snieg na wzgorzach Kaukazu, mial moc straszliwa,
topiac miliony istnien czlowieczych w otchlani bezdusznej
poscieli.............
Tak minal dzien n-ty.

1. Data: 2005-05-05 01:22:55

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
straszliwa,
> topiac miliony istnien czlowieczych w otchlani bezdusznej

Pozornie. Pościel powiedziała.
Na mymłonie działo się coś co trwało,
aż miliony istnień nie zrosiły mnie.
Mymłon, światły człowiek rzekł:
Azalisz.
I na tym poprzestał.

Druidzi podchwytując,
wydobyli dźwięki.
Lisz, lisz, lisz!

Lizaliśmy, co wokół,
wylizania się spodziewało,
a i to,
co nie wylizane zostało...

Wtem jeden Druid Pyta-wstał!
Przerażenie zmroziło wielu braci.
"Kto Pyta - nie błądzi!"
Rzekłbym, strach blady padł.

Kto Pyta - niech rządzi!
A my spojrzym na flak.

spadam
ett

1. Data: 2005-05-05 09:41:00

Od: Yuw <M...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 May 2005 02:09:53 +0200, "Bluzgacz" <b...@g...com>
wrote:

> [...]
>wiejskiej drogi na obrazie Malczewskiego i ktore nie opadna tak predko.
>Do dziela Rodacy! W jednosci sila, razem mozemy przeniesc gory i wyruchac

Dowartosciowałes sie, teraz wszystkie beda twoje

1. Data: 2005-05-05 09:59:56

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Bluzgacz* wrote in <news:d5bog7$2lk$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> ...... wyruchac
> kazda laske na psp!

pamietaj o prawach Murphy'ego:
- Kac po piwie mija....

;)

--
Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

1. Data: 2005-05-05 10:34:34

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> Nawoluje was moi drodzy abysmy zaprzestali gnojenia innych

Nie ide na to, a pewnie i do mnie mówisz. Nic więcej tu nie muszę dodawać,
a sens wysłąnia tego posta, kończy i zaczyna się na negatywnym rozpatrzeniu
proźby, jakże absurbalnej, i niemożliwej w wykonaniu. Chyba że 90% grupy
sobie pójdzie, ale wtedy i pójdę ja, bo bluzganie mnie to trzyma.

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
Skype - fioletowy_kot | alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj

1. Data: 2005-05-05 11:35:34

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):

> Niestety, studiowałem to, więc wiem jakie procesy zachodzą w bluzgaczach.

Jak widzę nic o tym nie wiesz, jeśli chcesz, żebym zmienił zdanie, to opisz
mi jak dzielimy przeklinających, bluzgających, i dlatego jedną z grup które
bluzgają i przeklinają tworzą bardzo inteligentni i mądrzy ludzie.

Jacek Kaczmarski - Pornograf | mogę przesłąć ci to na maila.

1. Data: 2005-05-05 11:36:20

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fioletowy Kot!" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Skype - fioletowy_kot | alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj

Niestety, studiowałem to, więc wiem jakie procesy zachodzą w bluzgaczach.
Piszę "niestety", bo to oznacza, iż wiedząc, co i jak, nie chce mi się
bluzgać.
A pobluzgałbym trochę ;-))
Ostatecznie powodów nie brakuje, a wentyl musi popuszczać.
Kierowcy co tego nie wiedzą, marnują opony, a w konsekwencji zarzynają
silnik.
Dzień haloduszki, czy dzień bluzgacza, to to samo.
Uważam, że wyodrębnienie pokoju do bluzgania, alt - to może nie głupi
pomysł.
Taki japoński. Choć sam poczekam na grupy, tenor.:-)))

ett

życie jest piękne, gdy żyć się umie...
To moj wlasny watek
enneagram