Nawóz z trawy

1. Data: 2003-06-05 12:13:25

Temat: Nawóz z trawy
Od: "Howk" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy lepiej spalić skoszoną trawę i rozsypać na działce, czy rzucić na kupę
coby przegniła i rozrzucić? Co będzie lepszym nawozem pod roślinki?? (trawa
skoszona kosiarką z koszem na sieczkę)

2. Data: 2003-06-06 05:59:21

Temat: Re: Nawóz z trawy
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Palenie raczej nie - wiem, że na pow. zrębowych w lasach, w miejscach, gdzie
palono zbędne gałęzie, ciężko jest potem wprowadzić sosnę - nadmiar potasu
czy jakiegoś tam minerału w popiele. Czyli raczej zostawić do przegnicia.
Pozdrav. Rene

3. Data: 2003-06-06 09:03:47

Od: "Sz." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy lepiej spalić skoszoną trawę i rozsypać na działce, czy rzucić na kupę
> coby przegniła i rozrzucić? Co będzie lepszym nawozem pod roślinki??
> [...]

Ja czasem nawet zostawiam skoszona trawe na trawniku (mam kosiarke bez
pojemnika na trawe) .
Jeżeli kosi sie czesto, to skoszonej trawy nie jest duzo i nie przeszkadza w
niczym, a rozkładając sie
w pewnym stopniu nawozi glebe.

Pzdr
Sz.