Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]

11. Data: 2019-11-12 17:01:51

Temat: Re: Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2019 o 13:19, m...@g...com pisze:

> Tu masz nieco więcej POdstaw:
> https://www.salon24.pl/u/piko/

LOL :)

> 707301,indoktrynacja-na-poziomie-nauk-biologicznych-
ewolucjonizm-v-kreacjonizm-cz-i

I gdzie tam jest to "nieco więcej", oprócz tego, co kreacjoniści klepią
bez sensu w kółko to samo?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2019-11-12 17:06:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

>http://www.pismofronda.pl/nieredukowalna-zlozonosc-
jako-swiadectwo-inteligentnego-projektu
LOL :)
--
Wiem. Wolalbys Trybune Ludu lub GWienko ;P

> https://www.spidersweb.pl/2017/07/ludzkie-dna-inteli
gentny-projekt-obcych.html
I czego znowu nie zrozumiałeś?
To, że czegoś nie wiadomo, nie oznacza, że zrobiły to krasnoludki.
--
i rowniez nie oznacza ze sie to zrobilo samo

13. Data: 2019-11-12 17:12:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/11/2019 o 03:42, m...@g...com pisze:

> https://www.m.pch24.pl/swiecki-dogmat-przelamany--na
ukowcy-krytykuja-teorie-darwina,58218,i.html

> Lepiej to przeczytajcie cale ;P
>
> A to 60 i 6 - na deser:
>
> https://creationism.org.pl/search?Subject%3Alist=Kre
acjonistyczna%20krytyka%20ewolucjonizmu

God save gazebo

--
gazebo

14. Data: 2019-11-12 17:12:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2019 o 17:06, m...@g...com pisze:
ako-swiadectwo-inteligentnego-projektu
> LOL :)
> --
> Wiem. Wolalbys Trybune Ludu lub GWienko ;P

Nie wiesz. Znowu zgadujesz.
Jakie to znamienne :):)

> [...]
> --
> i rowniez nie oznacza ze sie to zrobilo samo

I również nie oznacza, że się nie zrobiło samo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2019-11-12 23:32:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ako-swiadectwo-inteligentnego-projektu
> LOL :)
> --
>Nie wiesz. Znowu zgadujesz.
>Jakie to znamienne :):)
Wiem bo wyciales z LOL link do:
https://www.salon24.pl/u/piko/707301,indoktrynacja-n
a-poziomie-nauk-biologicznych-ewolucjonizm-v-kreacjo
nizm-cz-i
tylko dlatego ze salon24 ma POdobny adres strony do pch24 i myslales ze to tez
prawiki podczas gdy to zupelnie inne srodowisko i tresci wiec jestes tendencyjny
tylko ze sie z tym czaisz c.n.d. ;P
gentny-projekt-obcych.html
>I również nie oznacza, że się nie zrobiło samo.
samo to sie nic nie zrobi bo wszystko co znamy ma przyczyne i skutek
udowodnij ze naturalny i POwszechny jest w przyrodzie brak przyczyn
albo uznaj wyzszosc brzytwy Ockhama i odetnij ideologiczny wyjatek darwinszczyzny ;P

16. Data: 2019-11-12 23:35:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

owa teoria płaskiej Ziemi też mnie nie przekonuje. Jestem tak bardzo
mało postępowy, że stara też mnie nie przekonała :)
--
Nawet to ze ta Nowa Plaska Ziemia jest Okragla a nie Kwadratowa jak stara?! ;P

17. Data: 2019-11-12 23:38:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

acjonistyczna%20krytyka%20ewolucjonizmu
>God save gazebo
Bog nie lubi leni ;P
bierz sie za odrabianie dziejowych zaleglosci ;)))

18. Data: 2019-11-13 07:34:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.11.2019 o 23:32, m...@g...com pisze:
>>> http://www.pismofronda.pl/nieredukowalna-zlozonosc-j
ako-swiadectwo-inteligentnego-projektu
> Wiem bo wyciales z LOL link do:

Nie wiesz. Z tego, że wyciąłem jakiś link nijak nie wynika, że wolałbym
trybunę ludu.
Z tego, że nie lubię koloru żółtego nijak nie wynika, że wolę fioletowy.
Przemyśl to. O ile potrafisz.

> [...]
> albo uznaj wyzszosc brzytwy Ockhama i odetnij ideologiczny wyjatek darwinszczyzny

Udowodnij, że liść z drzewa spadł ci na głowę celowo. Albo, że gołąb
celowo narobił ci na marynarkę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2019-11-14 16:51:40

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trybunę ludu.
> Z tego, że nie lubię koloru żółtego nijak nie wynika, że wolę fioletowy.
Ztego ze sugerujesz wybiorczosc uPOdobaniowa tez wiele mozna wywnioskowac.

> Udowodnij, że liść z drzewa spadł ci na głowę celowo. Albo, że gołąb
celowo narobił ci na marynarkę.
A co tu udowadniac?! Slowo "cel" sugeruje ze swoja osobe mozna uznawac za pepek
wszechswiata atakowany przez "demona przypadku" lub w POgodniejszej wersji osobowosci
przez "POczucie humoru Pana Boga". Ale to nie neguje racjonalnosci postrzegania
ciagow przyczynowo-skutkowych typu skad sie wzial lisc lub ptasie gwienko na
trajektorii kolizyjnej z Twoja Jaznia ;)
Idac tym tropem natykamy sie na pytania o przyczyne powstania zycia i tu darwinizm
daje ciala i zawsze bedzie dawal wbrew prezentowanej nadal przez coPOniektorych
logice zyczeniowej bo dobor naturalny typu przypadkowych mutacji nauka juz uznala za
wykluczony. Sam Darwin napisal ze gdy sie okaze ze istnieja w przyrodzie nieusuwalne
zlozonosci to jego "teoria" okaze sie bledna.

20. Data: 2019-11-14 17:19:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

dowodnij, że liść z drzewa spadł ci na głowę celowo. Albo, że gołąb
celowo narobił ci na marynarkę.
--
Serio nie rozumiesz logiki przyczyny i skutku? ;P
Ten (i kazdy inny) lisc skads sie wzial tak samo jak golab i komorki tych organizmow

Facet psychicznie slaba plec
Instagram i Facebook cenzuruja seksemotikony
zmaczowac
Cos tu cicho na sali