Nie będzie wakacji?

1. Data: 2002-06-06 11:20:51

Temat: Nie będzie wakacji?
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybierałam się w przyszłym tygodniu na wyprawę badawczą - Litwa,
Łotwa,Estonia, Finlandia, ogród miałam oddać w opiekę rodzicom, a tu
niespodzianka. Dzwoni mój agent że kończy się AC samochodu. I co? Nie będzie
wakacji, pieniążki znowu trzeba oddać w obce ręce. Będzie koszenie,
pryskanie, koszenie, pryskanie...
Z żalu nie mogę patrzeć nawet na wrzosy.
A wrzosy rosną pięknie, widać że się przyjęły, najbardziej rozkrzwiły się
wrzośce, wrzosy rosną bardziej w górę. Co prawda niektóre mają białe
punkciki, ale pryskając sosny, z rozpędu zafundowałam także wrzosom Dithane,
więc może nic im nie będzie.
Czy u was też wszystko się rusza? Ja mam mszyce nawet na ostach i perzu, ale
to dobrze, bo wyniosły się z jaśminowców. Pewnie zapytacie jakim cudem mam
osty i perz. Przez 2 tyg miałam zepsutą kosiarkę, ale już działa. Wziełam 2
dni wolnego i kosiłam, kosiłam...
Ale się rozgadałam, ale takie świństwo mi zrobić...

Edyta (która znów spędzi wakacje na koszeniu)

2. Data: 2002-06-06 13:11:20

Temat: Re: Nie będzie wakacji?
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> wrote in

> [...]
> niespodzianka. Dzwoni mój agent że kończy się AC samochodu. I co? Nie
> będzie wakacji, pieniążki znowu trzeba oddać w obce ręce.

Nie poddawaj sie! Moze dasz rade bez jedzenia? Na pewno cos juz tam
owocuje, a w ostatecznosci sa chrobotki. Odpuscic sobie Estonie i cala
reszte z powodu wyrwania pieniedzy? Przekalkuluj to jeszcze raz!
Na pohybel agentom!
Pozdrawiam - Ewa Sz.

3. Data: 2002-06-06 16:12:24

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> wrote in message
> [...]
będzie
> wakacji, pieniążki znowu trzeba oddać w obce ręce.
Edyta!
Koniecznie jedź - no nie wiem - weż pozyczke czy coś.
Mam za sobą taki wyjazd - na przełomie czerwca i lipca - jest rewelacja.
Nasz wyjazd nie był badawczy ale prywatno-podróżniczy. Trwał miesiąc - na
mniej to szkoda czasu.
Parę zdjęć prześlę Ci na priv. Mogę Ci też podesłać przewodniki i broszury i
turystyczne.
Baaardzo , bardzo polecam realizację tego pomysłu.

Wspomnieniowy Boguś BoG

4. Data: 2002-06-06 16:17:07

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
2
> dni wolnego i kosiłam, kosiłam...
> Ale się rozgadałam, ale takie świństwo mi zrobić...

Albo autko, albo wakacje... albo ogrodek ;-)
Dobrze, ze nie masz powaznych zmartwien.
Pozdrawiam
Grzegorz

5. Data: 2002-06-07 06:43:44

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niespodzianka. Dzwoni mój agent że kończy się AC samochodu. I co? Nie będzie
> wakacji, pieniążki znowu trzeba oddać w obce ręce. Będzie koszenie,

Ja mam lepszego agenta ubezpieczeniowego (PZU).
AC za samochód płacę w ratach (czerech). :-)
Mnie to się opłaca.

Pozdrawiam Krycha

6. Data: 2002-06-07 19:11:08

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro wrzosy rosna dobrze, to czego wiecej chcesz??? ;-)))

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

7. Data: 2002-06-08 04:14:39

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości > > Wybierałam się w przyszłym tygodniu na wyprawę badawczą -
Litwa,
> będzie
> Edyta!
> Koniecznie jedź - no nie wiem - weż pozyczke czy coś.

Popieram. W końcu AC to jakaś suma do przeskoczenia - no chyba że się ma
autokar. ;-))
Ja także bym nie rezygnował, nawet krótkoterminowa pożyczka z banku - jeśli
cel jest tak ciekawy .

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

8. Data: 2002-06-10 14:12:40

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne, ale dom też muszę skończyć. Przy parkietach się nie upieram, ale
ogrzewanie na zimę by się przydałao.

Edyta

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jeśli
> cel jest tak ciekawy .

> J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek

Tamaryszek
Wszystkoizm????
Pracownicze Ogrody Dzialkowe
Choroba świerka