[OT] Nie dajcie się zwieść...

91. Data: 2009-12-04 16:01:30

Temat: Re: Nie dajcie się zwieść...
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
news:hfb78i$758$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Nie jezzzzdem Kotkiem!

Rozumiem kotku... :)

> Nie wkładaj mi swoich słów w moje usta.

Gdzież bym śmiał wkładać Ci cokolwiek w usta ;p

> Nie kapuję - nie jestem kapusiem ;P

Kiedyś w lipcu spadnie śnieżek niebieski
i będą ćwierkać ptaszki
i będą szczekać pieski
i będzie...

> I będzie OK.

Właśnie. :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

- -

92. Data: 2009-12-04 20:26:25

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Magdulińska" <m...@o...pl>

> Rozumiem kotku... :)

Nie, nie kuasz... Ropuszku......

> Gdzież bym śmiał wkładać Ci cokolwiek w usta ;p

Nawet nie próbuj...!!!
Grozi kalectwem lub smiercią.

> Kiedyś w lipcu spadnie śnieżek niebieski
> i będą ćwierkać ptaszki
> i będą szczekać pieski
> i będzie...

> Właśnie. :-)

Skoro Ty tak mówisz..........................................

93. Data: 2009-12-04 20:44:49

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdulińska" <m...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Nie, nie kuasz... Ropuszku......

aaacha Żabcia ;D

> Nawet nie próbuj...!!!
> Grozi kalectwem lub smiercią.

"za daleko mieszkasz miła
choć w tym samym mie ście" :)

> Skoro Ty tak mówisz..........................................

Uporządkowałem swój świat, ale pozostawiłem sporo chaosu
na zasadzie artystycznego niedomówienia i przypadków losowych.
Chaos to też porządek. :-)
Edi

94. Data: 2009-12-04 21:01:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

flyer pisze:

> No niestety nie wiem - ktoś przy okazji jakiegoś spotkania wspomniał, że
> szkoda, że nie ma Cebe, bo dobrze się sprawdzał w roli "elementu
> rozweselającego" - taki pies o dwóch głowach.

Hm, ale wiesz flyerku, że takie typy (trochę wycofane) często są
świetnymi obserwatorami życia? Może dlatego, że są jakby trochę z boku i
nie wchodzą całym sobą (lub nawet w ogóle) w relacje z ludźmi. No i
dlatego tak trudno zaakceptować mu innych ludzi, bo się do nich nigdy
nie zbliża (emocjonalnie). Ktoś tu kiedyś napisał, że CB w realu to
milczek, więc raczej nie ciskał na prawo i lewo tekstami. Ja raczej
wyobrażam go sobie w roli obserwatora i być może właśnie dlatego
odbierany był jako dziwak.

Ewa

95. Data: 2009-12-04 21:05:30

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> raczej nie ciskał na prawo i lewo tekstami. Ja raczej wyobrażam go sobie w
> roli obserwatora i być może właśnie dlatego odbierany był jako dziwak.

A może CB sam o sobie....się wypowie.....?

96. Data: 2009-12-04 21:08:32

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Magdulińska" <m...@o...pl>

> aaacha Żabcia ;D

Tylko nie Żabcia!!!!!!!!!!!!!!!!!

> "za daleko mieszkasz miła
> choć w tym samym mie ście" :)

Na Twoje szczęście za daleko.....

> Uporządkowałem swój świat, ale pozostawiłem sporo chaosu
> na zasadzie artystycznego niedomówienia i przypadków losowych.
> Chaos to też porządek. :-)
> Edi

Ale nadal masz nadzieję na niebieski śnieżek i ptaszki szczekające
tyłkami...? ;P

97. Data: 2009-12-04 21:09:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> A może CB sam o sobie....się wypowie.....?

Przecież nikt mu nie broni.
A że nie widzi naszych postów...? Taka karma widocznie...

Ewa

98. Data: 2009-12-04 21:11:00

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież nikt mu nie broni.
> A że nie widzi naszych postów...? Taka karma widocznie...
>
> Ewa

Albo widzi, ale ma to w... poważaniu dolnym :D

99. Data: 2009-12-04 21:13:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 21:44:49 +0100, Robakks napisał(a):

> Chaos to też porządek. :-)

Bo zawiera wszystkie inne :-)
--

Ikselka.

100. Data: 2009-12-04 21:31:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Albo widzi, ale ma to w... poważaniu dolnym :D

Flyera może widzi, mnie ma na pewno w KF, więc o ci Ci chodzi?

Ewa

koncercik
Moja misja
Did you know?