Nie ma Boga, nie ma sensu..

41. Data: 2013-05-31 20:58:52

Temat: Re: Nie ma Boga, nie ma sensu..
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CookieM" <t...@d...not.spam> napisał w wiadomości
news:51a8d30b$0$26700$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 30.05.2013 22:46, Ghost pisze:
> [...]
> Jak powiedziałby Jezus: jeżeli zastałeś Polskę drewnianą, postaraj się
> zostawić ją murowaną. I tylko tyle.
>
> P.S. Ludzi nie znających się na metaforach proszę o nie pytanie się, jakie
> leki biorę lub jaką trawę palę.

Dzieki z wklad. Na pewno jakis jest.

42. Data: 2013-05-31 21:00:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ps.com...

> ... a nadwymiary w drugiej części wypowiedzi były :)

> ... jak na termiantora przystało... Widzisz to, czym jesteś... :)

W tym wyjasnienniu tylko to jest. Ewolucja, instynkt samozachowawczy,
racjonalizacja. Ani slowa o duchu. Chyba, ze mi outluk jakies literki
pozjadal.

43. Data: 2013-05-31 21:01:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu piątek, 31 maja 2013 16:43:17 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> U�ytkownik <k...@o...pl> napisa� w wiadomo�ci

>tylko czy to nas zadawala?

Jak widac, zdecydowanie nie.

44. Data: 2013-05-31 21:06:11

Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 16:16, kali pisze:

> <<
> "Dziewczyna czuje, - odpowiadam skromnie -
> A gawiedź wierzy głęboko;
> Czucie i wiara silniej mówi do mnie
> Niż mędrca szkiełko i oko.
>

> Martwe znasz prawdy, nieznane dla ludu,
> Widzisz świat w proszku, w każdej gwiazd iskierce.
> Nie znasz prawd żywych, nie obaczysz cudu!
> Miej serce i patrzaj w serce!"
>
> nie ma jak to kalsyka
> :)))

a mi to nic *foch*
jestem zazdrosna i juz cie nie lubie!!!!!

--
Nowy to fortel a mało słychany:
na śrebrną brodę grzebień ołowiany.

45. Data: 2013-05-31 21:07:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co? I jeszcze może pokłony Ci bić? :)

Eee, yy, iii, uuu blblblb - ja nie rozumiec????
Poklony to ja sam pobije, inni moga sie najwyzej powkurzac, na mje.

> Ty je tak interpretujesz i odbierasz, bo jesteś IMO zamknięty na inną ich
> interpretację...

No fajnie, fajne, zarzucanie, zarzucanie, a ja jo spytac o co jej chodzi...
"no nieeee wieeeeem."

> Dlatego też napisałam - umysł jest blokadą. Ogranicznikiem. Niestety w tym
> przypadku tak jest.
> A jak to zrobić? Ja jestem wierząca, wiec pewien rodzaj
> medytacji/modlitwy/zagłębienia się w sferę duchową nie jest mi całkowicie
> obcy... Czy to coś daje? Czy jest potrzebne? Wierzę, że ma to głębszy
> sens...

A dopuszczasz, ze wiara to tylko racjonalizacja?

> Dzięki Ci o Panie,
> otwarty na dyskusję,
> działający ku jej chwale,
> bedąc tym razem spolegliwym oponentem ;)

Bo mje jadro interesuje, szczegoly mog na pozarcie rzucac.

> Nie wbijesz jednej wersji każdemu. Ateista nigdy się na to nie zgodzi :)
> Wszystko dla niego to ewolucja i instynkt.

Ja nic nie chce wbijac. Chce konkrety, chocby minimalne.

46. Data: 2013-05-31 21:08:21

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 31 maja 2013 13:02:36 UTC+2 użytkownik Przemysław Dębski napisał:

> Czy to z serii "Ostatnio zauwa�y�em �e ..." ?

Skoro zauwazylos wiec to z serii kwiatek do kozucha Debskiej ;P

47. Data: 2013-05-31 21:15:47

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IMIE I NAZWISKO" <f...@r...pl> napisał w wiadomości
>W dniu 2013-05-31 16:16, kali pisze:

..
> a mi to nic *foch*
> jestem zazdrosna i juz cie nie lubie!!!!!

tez mi nowość ? :)))))))))))))
Ty _mi_ raczej napisz jakby
coś się zmieniło (na lepsze ?) :)))))))))

48. Data: 2013-05-31 21:18:46

Od: IMIE I NAZWISKO <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 21:15, kali pisze:

> Użytkownik "IMIE I NAZWISKO" <f...@r...pl> napisał w wiadomości

> tez mi nowość ? :)))))))))))))
> Ty _mi_ raczej napisz jakby
> coś się zmieniło (na lepsze ?) :)))))))))
aha

49. Data: 2013-05-31 22:00:20

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

> Skoro zauwazylos wiec to z serii kwiatek do kozucha Debskiej ;P

I zakwitnie całym sobą w tym kożuchu nawet niepodziwiany ?

Dębska

50. Data: 2013-05-31 22:19:02

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kali pisze:

> http://www.youtube.com/watch?v=6SjT88HA2m8&feature=p
layer_detailpage
> :)))

Strzelasz z tego jutuba, że aż moje rewolwery zawstydzasz ;)

Srębska

Wreszcie odpowiednie znaki drogowe.
nie, ze nie chce, on nie potrafi inaczej
biedne kwiatki (sypane na boze cialo)
Pro- i anty- biotyki a funkcjonowanie mózgu
Katolicka jaskinia mordu