Nie ma Boga, nie ma sensu..

61. Data: 2013-06-01 02:49:03

Temat: Re: Nie ma Boga, nie ma sensu..
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 01:02:45 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> ...kwiat kwitnie całym sobą bez względu czy go ktoś podziwia...

Nieprawda że bez względu - jeśli podziwiam moje kwiaty, one kwitną także
mną 3)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

62. Data: 2013-06-01 02:58:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 16:10:44 +0200, Fragile napisał(a):

> Myślimy chyba podobnie, tylko nieco inaczej ubieramy to w słowa...

To się nazywa dyplomacja :-)

63. Data: 2013-06-01 03:09:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 14:36:53 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> To idz Debska z tymi kwiatami na czołgi
> i wtykaj im w lufy az ze wstydu zamilkna
> ...na zawsze... ;)

Mówisz o tym?
http://www.fronda.pl/forum/chopinowskie-armaty-w-krz
akachwystep-prezydenta-na-deskach-tw,16640.html
333333-]

64. Data: 2013-06-01 12:11:32

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 21:07:45 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Eee, yy, iii, uuu blblblb - ja nie rozumiec????

No że Ty niby taki fspaniaaaały :)
Grupę ożywiasz, ku chwale dyskusji działasz otwierając się w pożądanym
kierunku itp. ;)
Tere fere ;)

> Poklony to ja sam pobije, inni moga sie najwyzej powkurzac, na mje.

Musisz się bardziej postarać, to może i ja się wkurzę ;)

> No fajnie, fajne, zarzucanie, zarzucanie,

Eee nieee, tak tylko pobrzękuję. Dzielę się. Przemyśleniami i odczuciami :)
Ku chwale dyskusji, hiehie ;)

> a ja jo spytac o co jej chodzi...
> "no nieeee wieeeeem."

Bo ze mną wcale nie jest łatwo ;)

> A dopuszczasz, ze wiara to tylko racjonalizacja?

Dopuszczam, że niektórzy mogą tak myśleć.
Jednoczesnie chciałabym, by oni dopuszczali, że może jednak wcale
racjonalizacją nie być.

> Bo mje jadro interesuje, szczegoly mog na pozarcie rzucac.

A to zdążyłam już zauważyć :) Ale wiesz, do jądra poprzez szczegóły, kropla
drąży skałę, itp.

> Ja nic nie chce wbijac. Chce konkrety, chocby minimalne.

Ano właśnie. Konkrety. Twój _mózg_ łaknie konkretów.

A tak se ne da :)

Nie w tym temacie, i nie w tym życiu ;)

M.

65. Data: 2013-06-01 12:31:51

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 21:00:26 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> W tym wyjasnienniu tylko to jest. Ewolucja, instynkt samozachowawczy,
> racjonalizacja. Ani slowa o duchu. Chyba, ze mi outluk jakies literki
> pozjadal.

Jeju jeju jeju, z Tobą się dogadać... :)
Po pierwsze - gdzie pytałeś o ducha w tej odnodze wątku?
Nigdzie.
Zareagowałeś ino żywo na wypowiedź kiwiko, w której wzmianki o duchu nie
było. Jak wspomniałam, że już podobnie się wypowiedziałam na początku,
zacząłeś pytać o ducha. Nic nie kumkam :) Aleeeee się domyślam! To pytanie
ku chwale dyskusji, tadaaam! :)
Skoro już tak bardzo chcesz tego ducha, to weźże go poszukaj ;)
Wszystko za Ciebe trzeba zrobić?! Ostatni raz Cię wyręczam :)
Tu oto po raz pierwszy Fra wspomina, w sposób nieco zawoalowany, o
istnieniu wymiaru duchowego:
"... Życie to dążenie do poznania sensu. Jednak
IMHO przed poznaniem owego skutecznie 'ogranicza' człowieka jego... mózg i
świadomość. Chęć sprowadzenia wszystkiego do poziomu pojmowalnego i
zrozumiałego rozumem IMO skutecznie blokuje dopuszczanie do głosu
jakichkolwiek innych wymiarów."
Później jeszcze wiele razy (praktycznie w każdej swej wypowiedzi) Fra
odnosi się do sfery duchowej, wszak sfera ta jest dla niej priorytetową :)

Ile to się człowiek namęczy, nim z termiantorem się dogada...albo i nie
dogada :)

M.

66. Data: 2013-06-01 13:07:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Później jeszcze wiele razy (praktycznie w każdej swej wypowiedzi) Fra
> odnosi się do sfery duchowej, wszak sfera ta jest dla niej priorytetową :)

Ale czytalas powyzsze przed wyslaniem?

"dazenie do poznania czegos" oznacza tyle samo co "dazenie do pojecia
czegos" a Ty piszesz, ze pojmowanie stoi w sprezcznosci z poznawaniem.

67. Data: 2013-06-01 13:12:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No że Ty niby taki fspaniaaaały :)
> Grupę ożywiasz, ku chwale dyskusji działasz otwierając się w pożądanym
> kierunku itp. ;)
> Tere fere ;)

Absolutnie nie. Misje ozywiania grupy ma iksela. Ja dyskutuje egoistycznie
dla siebie. Dyskusja dla mnie ma wartosc.

> Musisz się bardziej postarać, to może i ja się wkurzę ;)

A wydawalo mi sie, ze juz troszke sie irytujesz.

> Eee nieee, tak tylko pobrzękuję. Dzielę się. Przemyśleniami i odczuciami
> :)
> Ku chwale dyskusji, hiehie ;)

> Bo ze mną wcale nie jest łatwo ;)

Chcialabys o tym porozmawiac?

> Dopuszczam, że niektórzy mogą tak myśleć.

Ale takie "dopuszczanie" jest poza Twoja wladza, ja pytam czy dopuszczasz u
siebie taka mysl.

> Jednoczesnie chciałabym, by oni dopuszczali, że może jednak wcale
> racjonalizacją nie być.

Ja dopuszczam wszystko co nie jest spzeczne z rzeczywistoscia.

> A to zdążyłam już zauważyć :) Ale wiesz, do jądra poprzez szczegóły,
> kropla
> drąży skałę, itp.

Szczegoly jadra sa bezcenne.

> Ano właśnie. Konkrety. Twój _mózg_ łaknie konkretów.
>
> A tak se ne da :)
>
> Nie w tym temacie, i nie w tym życiu ;)

Dadada.

68. Data: 2013-06-01 13:41:35

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 1 czerwca 2013 02:49:03 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Nieprawda że bez względu - jeśli podziwiam moje kwiaty, one kwitną także
>
> mną 3)

raczej ty kwitniesz nimi (dzięki nim),
bez ciebie one będą i tak kwitnac calymi soba
ale bez obcowania z ich krasą w tobie będzie mniej radości,
o ile zrodla swej radości będziesz szukac nadal na zewnątrz siebie...

69. Data: 2013-06-01 13:50:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 1 czerwca 2013 13:12:17 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja dopuszczam wszystko co nie jest spzeczne z rzeczywistoscia.

a to co jest sprzeczne z twoja jej wersja odrzucasz? heh...
zatem próbujesz decydować o tym co jest a czego nie ma? ;P

wszystko co JEST - jest zgodne z rzeczywistoscia
tego czego NIE MA nie masz jak 'dopuszczac'
nawet gdybys chciał...wiec to co stwierdziles to truizm ;P

70. Data: 2013-06-01 13:54:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 1 czerwca 2013 03:09:48 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Mówisz o tym?

Nie -ale jeśli ci to pasuje możesz sobie
i to pod zachete dla Debskiej podstawić.
Debska na prezydenta, najmniej proboszcza ;P

Wreszcie odpowiednie znaki drogowe.
nie, ze nie chce, on nie potrafi inaczej
biedne kwiatki (sypane na boze cialo)
Pro- i anty- biotyki a funkcjonowanie mózgu
Katolicka jaskinia mordu