Nie ma już zwykłej soli?

61. Data: 2017-01-01 18:45:21

Temat: Re: [OT] Re: Nie ma już zwykłej soli?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkiego niegorszego na ten Nowy Rok!
> Sobie i wszystkim.

A ty na kacu?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

62. Data: 2017-01-01 19:16:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> A ty na kacu?

Kaca miałam tylko raz w życiu - po weselu brata, na którym spełniałam
wszystkie toasty czystą wódką -))
Mam mocną głowę.

--
XL

63. Data: 2017-01-03 19:16:39

Temat: Re: Nie ma już zwykłej soli?
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wątek jest o kamieniach to nei czytałam zbytnio ale dodam o soli - kupiłam
wysyłkowo sól Kłodawską niejodowaną. I wywaliłam wszlkie inne solone trutki.

64. Data: 2017-01-04 16:25:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann <y...@o...pl> wrote:
> wątek jest o kamieniach to nei czytałam zbytnio ale dodam o soli - kupiłam
> wysyłkowo sól Kłodawską niejodowaną. I wywaliłam wszlkie inne solone trutki.

Nie masz w okolicy żadnego większego sklepu?? Toż ta sól wyszła Ci trochę
drogo :-))
--
XL

65. Data: 2017-01-05 02:31:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Kaca miałam tylko raz w życiu - po weselu brata, na którym spełniałam
> wszystkie toasty czystą wódką -))
> Mam mocną głowę.

A raczej miałam. Dziś od tej ilości alkoholu chyba bym zeszła. Wtedy -
nawet mi w głowie nie zaszumiało zbytnio. Ot, miałam trochę miękkie nogi,
pamiętam, zresztą zawsze pamiętam wszystko, w życiu mi się film nie urwał
po alkoholu.

--
XL

66. Data: 2017-09-18 08:46:55

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nigdy niegdzie w żadnym hiper dużym średnim małym sklepie - przemysłowym
syfmarkiecie ani loklaym sklepiku za rogiem - nie widziałam Kłodawskiej.
Owszem cała paleta morskich i innych - ale tej nigdy.

to ma być drogo za zdrowie? Drogo za zdrowie to jest 15zł za kawkę przed i
po pracy wylać w siebie, tzn w tej samej cenie za 1dzień co tu na pół roku.

67. Data: 2017-09-18 08:53:53

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sobie trochę do góry na dyskusję w owym wątku.. Buachacha.... A te durne
> cipy się kłucą między sobą :)))

niestety przez tę naleciałosć - czytanie i pisanie to totalna mordęga. Jaka
szkoda, że osoby z taaaaką wiedzą nie mogą poprzestać na dyskusji
merytorycznej.

68. Data: 2017-09-18 13:50:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann <y...@o...pl> wrote:
> [...]
> po pracy wylać w siebie, tzn w tej samej cenie za 1dzień co tu na pół roku.

W Kielcach WSZĘDZIE jest dostepna tzw "sól do przetworów" - kamienna
niejodowana. Kłodawa.
https://www.google.pl/search?q=sól+kamienna+niejodow
ana&client=safari&channel=iphone_bm&prmd=minv&source
=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiSqI2D1a7WAhXCblAKHaU
bDiwQ_AUICigC&biw=320&bih=460#imgrc=rZuRYtP2sG9eYM:

--
XL

69. Data: 2017-09-19 10:39:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> W Kielcach WSZĘDZIE jest dostepna tzw "sól do przetworów" - kamienna
> niejodowana. Kłodawa.

...ale nie tylko ta. Jest też kamienna z innych firm/marek. Uwaga -
niektóre wersje mają dodany antyzbrylacz, więc trzeba czytać napisy na
opakowaniu. Generalnie trzeba szukać wg hintu "kamienna do przetworów". Ja
kupuję też z Wieliczki, czy z innych, bo ważna jest dla mnie sama
"kamienność". Warzonkę mam także, ale tylko do solniczek.

--
XL

Szynka świąteczna z Biedronki
Robot z Lidla/Biedronki
Majonez
Młynek do zboża
Watch tv shows online free | Free episodes online