Młynek do zboża

1. Data: 2016-12-07 15:52:17

Temat: Młynek do zboża
Od: "Pomidor" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was używał, albo widział u znajomego w użyciu domowy
młynek do zboża (taki aby uzyskać mąkę, a nie tylko płatki).
Jest trochę (niezbyt dużo i dość kosztownych) konstrukcji takich
młynków. Podobno wydajność wystarczająca spokojnie nie tylko dla
małej rodziny ale nawet dużej czy małego pensjonatu ale...
Ale interesuje mnie czy jakość uzyskiwanej mąki to wyłącznie
coś klasy razowa czy można uzyskiwać tym mąkę bardzo miałką
do stosowania w klasycznych makaronach. ciastach itp.

Przejrzałem trochę opisy w Internecie i niewiele znalazłem,
poza tym rzeczywiste opisy od osób używających są jednak wiarygodniejsze.

2. Data: 2016-12-07 17:26:33

Temat: Re: Młynek do zboża
Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pomidor" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Przejrzałem trochę opisy w Internecie i niewiele znalazłem,
> poza tym rzeczywiste opisy od osób używających są jednak wiarygodniejsze.

Mam taki i mogę powiedzieć że trzeba się trochę nakręcić by uzyskać drobną
mąkę a potem trzeba ją przesiać by oddzielić mąkę od łusek. Jak potrzebna
mąka pełnoziarnista nie przesiewam.

http://www.projuicers.pl/mlynki/62-mlynek-reczny-do-
zboza-kornkraft-mulino.html

3. Data: 2016-12-07 18:45:36

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeby z ziarna mieć mąkę w ostateczności wystarczy ci młynek do kawy.
Kilka razy "mielniesz" po kilkadziesiąt sekund i masz mąkę z pszenicy, z
kaszy gryczanej itp.
Prawda, że pełnoziarnista.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Watch tv shows online free | Free episodes online
Wkładka dystsnsowa Zelmer do maszynki
Skarzy sie ze mu w PRL-bisie pomidory nie smakuja
Facet skarzy sie ze w PRL-bisie pomidory mu nie smakuja
Pierniczki Pana Pazio