Nie ma sensu

11. Data: 2020-06-16 04:13:49

Temat: Re: Nie ma sensu
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Bog Ciem KOcha! ;)

12. Data: 2020-06-16 06:14:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/06/2020 o 03:13, m...@g...com pisze:
W dniu 15/06/2020 o 20:40, gazebo pisze:

> zmieniles wigowke?
>
> Bog Ciem KOcha! ;)

a szczepiony byles?

--
gazebo

13. Data: 2020-06-17 15:10:32

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2020 o 16:12, silvio balconetti pisze:
> [...]
> ??????????? ??????.
> Najlepiej pacjentow izolowac, nie dopuszczac, by dostali mniejsza lub
> wieksza wladze, "dyskutantow" spuszczac do śmietnika (kill file lub
> junk).
> Czasem rzeczywistosc plata figla: dziecko, wnuk/wnuczka przyprowadzi
> partnera/partnerke tej samej plci, wnuk/wnuczka maja inny kolor skory,
> albo pojda politycznie w kompletnie innym kierunku.
>
> Btw. W weekend nie tracilem czasu: wspialem sie na gore, zeby zobaczyc
> maszt 5G, widzialem chemtrails, no i wspieralem lokalna gastronomie.

n/album-72157714680543487/

> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49999508276/i
n/album-72157714680543487/

> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49999751932/i
n/album-72157714680543487/

> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49999747537/i
n/album-72157714680543487/

> https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50002731411/i
n/album-72157714692528151/

Wręcz przeciwnie, należy dyskutować, obalać te śmiesznie płytkie
argumenty i uświadamiać na każdym kroku że błądzą. Wytłumaczyć że ślepa
nienawiść jeszcze nigdy nikomu nia dała szczęścia.

14. Data: 2020-06-17 16:36:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2020 o 15:10, Trybun pisze:

> Wręcz przeciwnie, należy dyskutować, obalać te śmiesznie płytkie
> argumenty i uświadamiać na każdym kroku że błądzą. Wytłumaczyć że ślepa
> nienawiść jeszcze nigdy nikomu nia dała szczęścia.

To nie działa. Od dłuższego czasu obalam twoje śmieszne płytkie
argumenty, uświadamiam, że obrona przed faszyzmem, to nie jest faszyzm,
a ty nadal błądzisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2020-06-17 21:59:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Bog Ciem KOcha! ;)

a szczepiony byles?
---
Bog Ciem Kocha!
Nieszczepionego ;P

16. Data: 2020-06-18 04:03:54

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-06-17 16:36, Kviat wrote:

> To nie działa. Od dłuższego czasu obalam twoje śmieszne płytkie
> argumenty, uświadamiam, że obrona przed faszyzmem, to nie jest faszyzm,
> a ty nadal błądzisz.

//ale, metody faszystowskie...!

17. Data: 2020-06-18 11:27:16

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 14 Jun 2020 16:12:44 +0200
doszła do mnie wiadomość <h...@m...individual.net>
od silvio balconetti <s...@i...invalid> :
> [...]
>partnera/partnerke tej samej plci, wnuk/wnuczka maja inny kolor skory,
>albo pojda politycznie w kompletnie innym kierunku.

Dawno temu(ponad 10 lat) mówiono na to otchłań, już wtedy było wiadomo, że dyskusje z
otchłanią nie mają większego sensu(otchłań ma kłopoty z interpretacją informacji i
bodźców płynących z otoczenia*), czasem jednak trzeba pokazać(biernie czytającym), że
świat jeszcze nie zdziwaczał do końca.
Teraz mówi się, że to szury (może być szury z otchłani).

* - ktoś może pewne zdarzenia interpretować jako ingerencję Boga lub zaprzeczać
osiągnięciom nauki, aby zachować spójność poglądów.
- drastyczny przykład(Ramachandran, o pani ze sparaliżowaną połową ciała):
https://www.youtube.com/watch?v=so4Cpg796FY
Od 2:40, ale warto całe zobaczyć, od 6:30 jest mowa o człowieku, którego lewa półkula
mózgowa była ateistyczna, a prawa wierząca(u mnie to obie są bardzo mocno
ateistyczne,
pewnie mam obie lewe).

Co do killfile, nie stosuję, ale prawie całkowicie straciłem motywację do odwiedzania
usenetu.

>Btw. W weekend nie tracilem czasu: wspialem sie na gore, zeby zobaczyc
>maszt 5G, widzialem chemtrails, no i wspieralem lokalna gastronomie.

> [...]

No i na zdjęciach wyraźnioe widać działo maserowe strzelające Covidem, jest pod
wierzchołkiem, na samym dole, taka tuba, to rozpylacz substancji depopulujących,
lesbiantyn, geyozolów, transwestytolu lub nawet perwersolu i wielu podobnych, pisałem
już
o tym(z odnośnikami do źródeł informacji):

--
Odkrycie, że nie jest się geniuszem,
jest odkryciem godnym geniusza.

18. Data: 2020-06-18 11:52:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

O! To jak z "geniuszami" co wszystkich
innych majom za idiotow tylKO nie siebie ;P
Szury z otchłani wszystkich innych majom
za szury z otchłani [szur szur szur] ;P

19. Data: 2020-06-18 13:18:24

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pisałem już
> o tym(z odnośnikami do źródeł informacji):

Ostatnio zaczalem gustowac w widokach roznych masztow (dotad nie lubilem
fotografowac urzadzen technicznych) i chmur szczegolnie po przelotach
samolotow, zeby ich zdjeciami podniecac roznych "wierzacych".
Nie raz pisalem, ze KF stosuje w stosunku do idiotow, chamow i agentow,
bo brakuje mi cierpliwosci (nie mowiac o czasie), zeby komus kompensowac
deficyty wiedzy, innemu odpowiadac na jawne lub ukryte zaczepki albo
polemizowac ze Sputnikiem lub Nowogrodzka. Thunderbird pomaga mi tez
oczyszczac pole z setek smieci i spamow oraz stachanowcow usenetu (np.
na "sciepie" jest taki rekordzista, ktory rzuca dziennie setki monosylab
i swoja playliste).
A ogolnie usenet ma tez dobre strony. Poprzez momentum i holmez
znalazlem sporo ciekawych filmow, choc ich newsreaders sa nedzne.
Zachecily mnie do prime video i netflix (ceny podobne, a legalne).

https://www.topusenet.de/usenet-client/usenet-nl-cli
ent/
https://high-way.me/threads/warnung-vor-momentum-plu
s-usenet-client-mit-indexer-suche.2064/

O psychoneurologii religii pisal przed laty sporo "Spiegel".

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

20. Data: 2020-06-18 15:12:25

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2020 o 16:36, Kviat pisze:

> To nie działa. Od dłuższego czasu obalam twoje śmieszne płytkie
> argumenty, uświadamiam, że obrona przed faszyzmem, to nie jest
> [...]

Ty niestety nic nie obalasz, jedyne co jesteś w stanie osiągać to
propagacja rzeczonego faszyzmu. To ty a nie oni zakazują lektury
niewygodnych autorów, to ty ich prześladujesz za światopogląd..
ewidentnie pomyliły ci się cele i środki, mocium panie.

Piotrusi... do sztambucha...!
Czarne... myśli.
Jak rozmawiac z gazebo i kviatovom...
Państwa faszystowskie