Re: Nie ma sensu

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie ma sensu
Date: Thu, 18 Jun 2020 13:18:24 +0200

> [...]
> osiągnięciom nauki, aby zachować spójność poglądów.
> - drastyczny przykład(Ramachandran, o pani ze sparaliżowaną połową ciała):
> https://www.youtube.com/watch?v=so4Cpg796FY
> Od 2:40, ale warto całe zobaczyć, od 6:30 jest mowa o człowieku, którego lewa
półkula
> mózgowa była ateistyczna, a prawa wierząca(u mnie to obie są bardzo mocno
ateistyczne,
> pewnie mam obie lewe).
>
> Co do killfile, nie stosuję, ale prawie całkowicie straciłem motywację do

n/album-72157714680543487/
n/album-72157714680543487/
n/album-72157714680543487/
n/album-72157714680543487/
n/album-72157714692528151/

> No i na zdjęciach wyraźnioe widać działo maserowe strzelające Covidem, jest pod
> wierzchołkiem, na samym dole, taka tuba, to rozpylacz substancji depopulujących,
> lesbiantyn, geyozolów, transwestytolu lub nawet perwersolu i wielu podobnych,
pisałem już
> o tym(z odnośnikami do źródeł informacji):

Ostatnio zaczalem gustowac w widokach roznych masztow (dotad nie lubilem
fotografowac urzadzen technicznych) i chmur szczegolnie po przelotach
samolotow, zeby ich zdjeciami podniecac roznych "wierzacych".
Nie raz pisalem, ze KF stosuje w stosunku do idiotow, chamow i agentow,
bo brakuje mi cierpliwosci (nie mowiac o czasie), zeby komus kompensowac
deficyty wiedzy, innemu odpowiadac na jawne lub ukryte zaczepki albo
polemizowac ze Sputnikiem lub Nowogrodzka. Thunderbird pomaga mi tez
oczyszczac pole z setek smieci i spamow oraz stachanowcow usenetu (np.
na "sciepie" jest taki rekordzista, ktory rzuca dziennie setki monosylab
i swoja playliste).
A ogolnie usenet ma tez dobre strony. Poprzez momentum i holmez
znalazlem sporo ciekawych filmow, choc ich newsreaders sa nedzne.
Zachecily mnie do prime video i netflix (ceny podobne, a legalne).

https://www.topusenet.de/usenet-client/usenet-nl-cli
ent/
https://high-way.me/threads/warnung-vor-momentum-plu
s-usenet-client-mit-indexer-suche.2064/

O psychoneurologii religii pisal przed laty sporo "Spiegel".

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".