Re: Nie mają wstydu.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie mają wstydu.
Date: Tue, 22 Jul 2008 09:10:30 +0200

Dnia Mon, 21 Jul 2008 23:47:16 -0700 (PDT), Panslavista napisał(a):

> Ja nie mówię o złej woli dyrekcji - pewnie nawet takiej nie ma. Chodzi
> o to, że jest zastępcą derekcji po godzinach dla koleżanek jak i
> rodziców - w końcu trzydziesci lat pracy i zamieszkania tutaj zrobiło
> z niej eksperta w środowisku, a że jest uczynna - to ja cierpię na
> tym...

Nie wiem, czy powinny być prywatne, ale jeśli male, to czemu nie duże?
Ogólnie: kiedy się spojrzy na szkolę jak na każdy inny (!!!) zakład pracy,
a już szczezgólnie z pozycji pracodawcy, to się zauważa, że sytuacja jest
prosta, i tak rozwiązuje takie sytuacje prywatny pracodawca: nieefektywny
pracownik nie ma racji byru, a daje się podwyżki i zatrzymuje i dba o
pracownika, który pracuje z pożytkiem dla pracodawcy - więc i dla siebie.
Tu rządzą proste zasady. Nie wiem, dlaczego w szkole miałoby b yć inaczej.
jak mówię - 50 procent nauczycieli jest zbędnych - w ogóle (liczbowo) oraz
z powodu swej nieprzydatności w zawodzie. Ich pobory powinny przejść w pulę
płac dla pozostałych.