Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!

321. Data: 2016-06-04 21:01:03

Temat: Re: Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czegóż ja się o Tobie dowiaduję, Jerzy!

Nie Ty jedna.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

322. Data: 2016-06-04 21:01:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Bo nikt nie chce wynajmować, każdy woli mieć swoje na kredyt.

Ale "woli" dopiero po praniu mózgu (rozmowie) ze swoim bankierem :-))

323. Data: 2016-06-04 21:05:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> W 2008? To był boom kredytowy u nas.

Na szczęście za późno dołączyliście do tego boomu i nie
ucierpieliście na krachu.

> U nas jednak żyje się trochę inaczej. Zmienia się to wprawdzie, jesteśmy
> ogólnie coraz bardziej mobilni, ale ciągle wolimy mieć coś swojego, niż
> wynajmować.

Jak sama zauważyłaś - zmienia się.
A kredyt hipoteczny na 30 lat nie zmienia się.
Będziesz go mieć całe swoje dorosłe życie.

> Nie musisz we wszystko wierzyć. A zwłaszcza w to, że ludzie kupują swoje
> pierwsze mieszkanie dla rodziny za 20-40tys. za m2.

No dobra, ale to oznacza że jednak cena wynajmu nie jest równa cenie
posiadania.

:-) No to Sopot, znacznie większy.

324. Data: 2016-06-04 21:08:16

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> W przypadku wynajmu - pozostałe lata (do tych 30) można zamieszkać np. pod
> mostem.

Ewa - nie histeryzuj :-) można zamieszkać w innym (tańszym/droższym)
lokalu w innym mieście lub nawet w innym kraju. Płacisz MNIEJ niż
za kredyt, nie masz obowiązków właściciela (remonty, naprawy)
i dodatkowo jesteś mobilny jeśli chodzi o szukanie pracy czy nawet kaprysy.

Jeśli uważasz że jedyną alternatywą dla kredytu hipotecznego jest pod mostem
to chyba robisz sobie jakieś jaja?

325. Data: 2016-06-04 21:11:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2016-06-04 20:10, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Ziemia i złoto też są długoterminowe i (zwłaszcza pierwsze) może być ze
> zbyciem problem.

Dlatego mowa była o przechowywaniu części oszczędności
w GOTÓWCE. I od tego się zaczęła rozmowa, przypominam:

326. Data: 2016-06-04 21:12:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Była też mowa o ziemi i gruntach miejskich jako świetnych lokatach na
> czarną godzinę. ;)

:-) tiak... świetna.

327. Data: 2016-06-04 22:29:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Jun 2016 19:28:03 +0200, FEniks napisał(a):

> Kolega spłaca kredyt za coś, co zostanie mu na lata w postaci
> nieruchomości.

Albo długu dla jego dzieci i wnuków - tej ewentualności jakoś nikt pod
uwagę nie bierze :->

328. Data: 2016-06-04 22:30:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Jun 2016 19:41:15 +0200, FEniks napisał(a):

> Chyba rzeczywiście nie masz pojęcia, jak ludzie biedowali i _głodowali_
> w czasie wojny, skoro porównujesz to do warunków życia dzisiejszych młodych.

To chyba TY nie masz pojęcia, jak się dziś żyje za 1000 zł/mies. na 4
osoby.

329. Data: 2016-06-04 22:31:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Jun 2016 19:43:18 +0200, FEniks napisał(a):

> Doprawdy? W promieniu 5 km od mojego domu powstały 2 Biedronki, kocie.
> Chociażby.

Po prostu WIĘCEJ ludzi odejdzie za chwilę.

> Obiad zjedz.

Schab z biedronki, oczywiście?

330. Data: 2016-06-04 22:32:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Jun 2016 19:46:18 +0200, FEniks napisał(a):

> To nie doradzaj.

Nie ja doradzam w sprawie spieniężania.

"Prawdziwa historia konika polnego i mrówki" Zdumionego
Jak fałszują
W normalnym kraju to podlega pod paragraf
Biedny Balcerowicz
Wyborów nie będzie