Nie miala baba klopotu...

1. Data: 2005-05-05 08:13:57

Temat: Nie miala baba klopotu...
Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

...to sobie uszy przekłuła. :/ Zabieg wykonałam u kosmetyczki 1 marca.
Miało się zagoić w miesiąc; mamy 5 maja, płatki uszu nadal w kółko puchną,
dziurki ropieją, zaczęłam przemywać dwa razy dziennie wodą utlenioną, bez
większego skutku. Zgodnie z zaleceniem kosmetyczki nie próbowałam wyjmować
kolczyków założonych pistoletem (stalowych). Co poradzicie? Zagoi się to
kiedykolwiek czy będzie się paprać do uśmiechniętej śmierci?

Saddie
--
<@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,

1. Data: 2005-05-05 08:20:42

Temat: Re: Nie miala baba klopotu...
Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
> ...to sobie uszy przekłuła. :/ Zabieg wykonałam u kosmetyczki 1 marca.
> Miało się zagoić w miesiąc; mamy 5 maja, płatki uszu nadal w kółko puchną,
> dziurki ropieją, zaczęłam przemywać dwa razy dziennie wodą utlenioną,

Nie przemywaj wodą utlenioną, tylko spirytusem, możesz kupić sobie coś w
sprayu (oxycort np). Jesli masz jakieś złote kolczyki, to je zdezynfekuj i
załóż, bo może masz zwyczajnie uczulenie na jakiś metal w kolczykach. Więcej
domowych sposobów nie znam, oprócz definitywnego wyjęcia kolczyków.

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-05-05 08:22:46

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolczyków założonych pistoletem (stalowych). Co poradzicie? Zagoi się to
> kiedykolwiek czy będzie się paprać do uśmiechniętej śmierci?

Mi też się długo goiły, najpierw okazało się, że mam uczulenie na kolczyli
włożone, potem jak już włożyłam włąściwe kolczyki, to ktoś mi w szkole
zachaczył swetrek i wyrwał, ale w końcu się zagoiły i teraz mam spokój.
Przemywałam chyba spirytusem, ale głowy sobie uciąć nie dam, bo to dawno
było.

Beata

1. Data: 2005-05-05 08:49:08

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co poradzicie?

ostatnio nie zaleca sie przekuwania uszu pistoletem bo to rozrywa
tkaniki ,zaleca sie przekłuwanie igła co nie uszkadza tkanek w tak
szybki i ostry sposób.
jesli kolczyki sa z stali chirurgicznej to nie powinno sie babrac ,
ile zaplacilas?
byc moze powinnas miec złote kolczyki?
p.

1. Data: 2005-05-05 08:57:33

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> kolczyków założonych pistoletem (stalowych). Co poradzicie? Zagoi się to
> kiedykolwiek czy będzie się paprać do uśmiechniętej śmierci?

Dobrze laski mówią o tych złotych kolczykach. A czemu nie masz
wyjmować tych od kosmetyczki? Ja bym jej jednak nie posłuchała,
wyjęła i założyła złote.

J.

1. Data: 2005-05-05 09:36:41

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna Bargielska" <s...@g...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Malgorzata Lewicka":
>
> Dobrze laski mówią o tych złotych kolczykach. A czemu nie masz
> wyjmować tych od kosmetyczki? Ja bym jej jednak nie posłuchała,
> wyjęła i założyła złote.

ja co prawda nie zlote, ale srebrne sobie zalozylam, wyjawszy te
od kosmetyczki. i wtedy to dopiero mi sie rozbabralo...

takze bylabym ostrozna.

(BTW normalnie nosze srebrne i nic mi nie jest)

-- kasica

1. Data: 2005-05-05 09:38:17

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> napisał(a):

> [...]
> kolczyków założonych pistoletem (stalowych). Co poradzicie? Zagoi się to
> kiedykolwiek czy będzie się paprać do uśmiechniętej śmierci?

cos mi to przypomina: w 1 kl SP, czyli cholernie dawno temu ;-> bylam w
modernym zakladzie, gdzie baba przeklula tym pistoletem...tylko sie chyba
techniki przestraszyla, bo myslala, ze to cudo do dziurek samo_sie
dezynfekuje. Tak czy siak nie tylko uszy, ale i szyje mialam 2 miechy
spuchnieta (twarda bylam i bardzo chcialam nosic kolczyki ;-))), ale po tym
czasie dalam sobie spokoj.
Po 4 latach inny babsztyl przeklul igla i bylo gites juz po tygodniu, jednak
nic nie umywa sie do mamy mojej kolezanki, ktora sprostajac naszemu
natchnieniu na kolejne kolczyki w uchu:
a. wygotowala igly w spirytusie
b.popsikala solidnie ucho znieczuleniem (i/lub antybiotykiem - tez dawno to
bylo)
c. wymierzyla dokladnie dziurki i pomyslala o kacie (nachylenie pod jakim
kolczyki beda sie najladniej prezentowac)

efekt: jeszcze tego samego dnia zmienialam kolczyki (srebrne u mnie najlepiej
dzialaja, ale kazdy ma inaczej)

A pomyslec, ze obawialam sie skazania na klipsy...

Pod przemywaniem spirytusem a nie woda utleniona podpisuje sie 4 lapami

zdrowki
hania

1. Data: 2005-05-05 09:43:06

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" :

> ja co prawda nie zlote, ale srebrne sobie zalozylam, wyjawszy te
> od kosmetyczki. i wtedy to dopiero mi sie rozbabralo...
>
> takze bylabym ostrozna.

Myślisz?
Spytam męża, jak wróci z fabryki, ale wydaje mi się, że złoto
ma specyficzną chemię dosyć. Znaczy, różni się od srebra. No,
i, tego, ja to sobie wyobrażam tak: różne pierwiastki mają różne
liczby atomowe i jedne liczby atomowe powodują uczulenia a
drugie nie;).
Mogę się mylić, ale na jęczmień na oku nie ma jak obrączka:).

J.

PS Szerzyłażbym przesądy??

1. Data: 2005-05-05 09:50:24

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drugie nie;).
> Mogę się mylić, ale na jęczmień na oku nie ma jak obrączka:).

ja tam sie nie znam - nigdy nie nosilam zlota. a uczulen zdaje
sie nie powoduja te metale, ktore z niczym prawie nie
reaguja (moze zloto do nich nalezy, z chemii jestem noga).

BTW ja dostaje uczulenia od wszystkich tych kolczykow "niesrebrnych",
ktorych jest pelno w sklepach. co mnie zdumiewa - duzo znam
osob, ktore moga nosic tylko srebro lub zloto, wiec czy ktos
to w ogole kupuje?

-- kasica

1. Data: 2005-05-05 09:52:22

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa":

> ja tam sie nie znam - nigdy nie nosilam zlota. a uczulen zdaje
> sie nie powoduja te metale, ktore z niczym prawie nie
> reaguja (moze zloto do nich nalezy, z chemii jestem noga).

Ja mam obrączkę, przydaje się w tych ocznych awariach. Możliwe,
że przez autosugestię. No i kiedyś, dawno, ze dwadzieścia lat temu,
miałam właśnie złote kolczyki. Że niby: zdrowsze.

> [...]
> ktorych jest pelno w sklepach. co mnie zdumiewa - duzo znam
> osob, ktore moga nosic tylko srebro lub zloto, wiec czy ktos

Ja kupuję. Na obecnym etapie, say, zdrewnienia, dziurę w uchu
mam kompletnie niewrażliwą na rodzaj pakowanego w nią materiału.
Prędzej na objętość i na ciężar elementu zdobniczego.

J.

polityka
problem z waga
zel do mycia twarzy
Sprawdzone,niedrogie cienie
Dobra, Zazula, masz mnie na sumieniu ;-)