Re: Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((

Data: 2011-05-31 05:36:13
Temat: Re: Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((
Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> W kanałach krecich (szczelne sa), jeśli się np ich wyloty wpierw nogą
> zadepcze, to WYBUCHNIE.
Jak się zadepcze,to się nie zapali.

> PS. Nie znoszę takiego bufoniastego tonu i sugerowania mi kłamstw!

Skoro masz takie w ł a s n e doświadczenia....

Tak się składa,ze trochę miałem doczynienia z wybuchami,wystrzelałem więcej
materiałów wybuchowych niż ważysz Ty,z rodziną,dziadkami i pradziadkami,
psem,jego budą, garażem, samochodem,i domem.Osobiście tymi palcami.
Pozdrawiam.mirzan