Re: Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((

1. Data: 2011-05-30 11:08:51

Temat: Re: Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

&gt; Dnia Mon, 30 May 2011 09:27:09 +0200, Neko napisał(a):

&gt;

&gt; &gt; Dzisiaj chce kupic swiece dymne.

&gt;

&gt; Jeno nie wespół z karbidem stosuj! Już niejeden wyleciał w powietrze razem

&gt; z trawnikiem.

&gt; --

&gt; XL

Te banialuki powtarzane są od lat.Aby strzelić z karbidu,trzeba w puszce
blaszanej zrobić dziurkę w dnie.Wrzucić karbid do puszki.Napluć albo trochę
nasikać, zamknąć.Położyć puszkę na ziem. Przydepnąć.Zapaloną zapałkę przystawic
do dziurki.Jak za dużo nasikane, to nie wybuchnie.
W żadnej dziurze kreciej ani na otwartej przestrzeni nie wubuchnie.
mirzan

2. Data: 2011-05-30 11:20:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 13:08:51 +0200, mirzan napisał(a):

> [...]
> do dziurki.Jak za dużo nasikane, to nie wybuchnie.
> W żadnej dziurze kreciej ani na otwartej przestrzeni nie wubuchnie.

W kanałach krecich (szczelne sa), jeśli się np ich wyloty wpierw nogą
zadepcze, to WYBUCHNIE.

PS. Nie znoszę takiego bufoniastego tonu i sugerowania mi kłamstw!

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

3. Data: 2011-05-30 12:26:29

Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:
W żadnej dziurze kreciej ani na otwartej
> przestrzeni nie wubuchnie. mirzan

masz złe informacje - wybucha i to pięknie.
Aż się ziemia rusza.
wiem, robiłem to wiele, wiele razy.

Puszką się bawią dzieciaki, dla huku.

moon

4. Data: 2011-05-30 18:24:44

Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> PS. Nie znoszę takiego bufoniastego tonu i sugerowania mi kłamstw!
>
>Chodzą po świecie legendy,o rozrzucaniu obornika metodami pirotechnicznymi.
Pozdrawiam.mirzan

5. Data: 2011-05-30 18:53:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 18:24:44 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

> Pozdrawiam.mirzan

OK :-)

6. Data: 2011-05-31 05:36:13

Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> W kanałach krecich (szczelne sa), jeśli się np ich wyloty wpierw nogą
> zadepcze, to WYBUCHNIE.
Jak się zadepcze,to się nie zapali.

> PS. Nie znoszę takiego bufoniastego tonu i sugerowania mi kłamstw!

Skoro masz takie w ł a s n e doświadczenia....

Tak się składa,ze trochę miałem doczynienia z wybuchami,wystrzelałem więcej
materiałów wybuchowych niż ważysz Ty,z rodziną,dziadkami i pradziadkami,
psem,jego budą, garażem, samochodem,i domem.Osobiście tymi palcami.
Pozdrawiam.mirzan

7. Data: 2011-05-31 06:06:07

Od: d...@d...dp.pl szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 May 2011, mirzan wrote:

> W żadnej dziurze kreciej ani na otwartej przestrzeni nie wubuchnie.
> mirzan

I tu się mylisz uogólniając.
Kilka lat temu kila razy detonowałem w ten sposób karbid.
Jako lontu używałem zwinietej gazety.
Dobrze tłukło ale czy kret z tego powodu zapłakał to nie jestem
przekonany.

D.P.

8. Data: 2011-05-31 10:24:21

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
>
> do dziurki.Jak za dużo nasikane, to nie wybuchnie.
> W żadnej dziurze kreciej ani na otwartej przestrzeni nie wubuchnie.

Kupię karbid i wypróbuję.Narazie pozbyłem się kretów,przy pomocy różnych
fikuśnych sposobów-a to zadymianie śmierdzielami z saletry cukru i siarki,
a to wapno chlorowane i oczywiście na kreta kret,ten z ulepszaczem.Wydziela
taki smród,ze od jednego głębszego wdechu można się przekręcić.
mirzan

9. Data: 2011-05-31 11:10:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2011 05:36:13 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

> Jak się zadepcze,to się nie zapali.

> Skoro masz takie w ł a s n e doświadczenia....

No własnie mi ich dostarczasz.

> Tak się składa,ze trochę miałem doczynienia z wybuchami,wystrzelałem więcej
> materiałów wybuchowych niż ważysz Ty,z rodziną,dziadkami i pradziadkami,
> psem,jego budą, garażem, samochodem,i domem.Osobiście tymi palcami.

Trzema?
:-)

--
[...]

Kosiarki spalinowe