Prosba o identyfikację rosliny.

1. Data: 2011-05-29 18:14:28

Temat: Prosba o identyfikację rosliny.
Od: "tygryseek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Otrzymałem od znajomego kilka sadzonek rośliny widocznej w linku ponizej .
Upiera się stanowczo iż jest to bambus .Lecz wydaje mi sie że bambusy
inaczej wygladają.
Co to moze więc być za roslina?

Pozdrawiam i liczę na pomoc.

http://img151.imageshack.us/img151/8589/35213742.jpg

2. Data: 2011-05-29 19:34:00

Temat: Re: Prosba o identyfikację rosliny.
Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 5/29/2011 8:14 PM, tygryseek wrote:
> Witam.
> Otrzyma?em od znajomego kilka sadzonek ro?liny widocznej w linku ponizej .
> Upiera sie stanowczo i? jest to bambus .Lecz wydaje mi sie ?e bambusy
> inaczej wygladaj?.
> Co to moze wiec byae za roslina?
>
> Pozdrawiam i licze na pomoc.
>
> http://img151.imageshack.us/img151/8589/35213742.jpg

Na moje oko to jakiś rdest(owiec). Ta sugestia o bambusie może sugerować
rdestowiec japoński.

Pozdrawiam,
Arkadesh

3. Data: 2011-05-29 19:37:07

Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tygryseek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> .
> Upiera się stanowczo iż jest to bambus .Lecz wydaje mi sie że bambusy

Witam!
Wygląda mi to na Rdest sachaliński. Poczytaj sobie o problemach z tą roślina
i NIE SADŹ tego!!!
Pozdrawiam - Waldek

4. Data: 2011-05-29 19:43:10

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-29 20:14, tygryseek pisze:
> Witam.
> Otrzymałem od znajomego kilka sadzonek rośliny widocznej w linku ponizej .
(...)
> Pozdrawiam i liczę na pomoc.
>
> http://img151.imageshack.us/img151/8589/35213742.jpg

Raz sadzisz i 30 lat walczysz, aby wyplenić. :-(

Pozdrawiam Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

wrzosy wymarzły
Kosiarka traktorem - wynajem ???
Re: cholerny ryjec! :)