Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((

1. Data: 2011-05-30 07:27:09

Temat: Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy jeszcze tak zle nie bylo. Jakas jedna bestia, pewnie
kret, ale nie wykluczam karczownika.

Nigdy jeszcze nie trafilem na tak oporny egzemplarz, na
takiego cwaniaka. :(

Codzien rano o piątej koczuje pod kopcami.

Probuje wszystkiego:

- karbid

- solary podzieme i naziemne.

- jakies plyny odstraszajace

- woda z weza

- wbijanie lopaty w okolice kopca i probowanie
wyrzucenia drania

I NIC...

Jak kopie dalej tak kopie. Aktualnie jestem
na etapie zirytowania.

Dzisiaj chce kupic swiece dymne.

Moze jeszcze jakies pomysly ?

Ostateczną dramatyczną probą bedzie wyslanie do niego listu
poleconego z nakazem eksmisji...

2. Data: 2011-05-30 08:05:55

Temat: Odp: Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neko" nie zna mądrości wschodu:

> Moze jeszcze jakies pomysly ?

Ja kto mówi japoński wojownik: Jak nie umiesz pokonać wroga musisz się z nim
pogodzić!

Zdroofka Johnny

3. Data: 2011-05-30 09:35:34

Temat: Re: Nie moga poradzic sobie z cholernym KRETEM ! :((((
Od: "moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Neko wrote:

> Probuje wszystkiego:
>
> - karbid

a co ty z tym karbidem robisz?
może nie wiesz jak?

moon

4. Data: 2011-05-30 09:49:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 09:27:09 +0200, Neko napisał(a):

> Dzisiaj chce kupic swiece dymne.

Jeno nie wespół z karbidem stosuj! Już niejeden wyleciał w powietrze razem
z trawnikiem.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

5. Data: 2011-05-30 10:04:42

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał

> a co ty z tym karbidem robisz?
> może nie wiesz jak?

Wsypuje do kreciej dziury, zalewam woda i zasypuje ziemia.

6. Data: 2011-05-30 10:05:06

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Jeno nie wespół z karbidem stosuj! Już niejeden wyleciał w powietrze razem
> z trawnikiem.

To jest zart?

7. Data: 2011-05-30 10:23:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 12:05:06 +0200, Neko napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> To jest zart?

Absolutnie nie. Poszukam linka - ale nie gwarantuję. Kiedyś było o tym
dosyć głośno, na "ogrodach" chyba też była wzmianka.

8. Data: 2011-05-30 10:28:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 12:23:43 +0200, Ikselka napisał(a):

> Absolutnie nie. Poszukam linka - ale nie gwarantuję. Kiedyś było o tym
> dosyć głośno, na "ogrodach" chyba też była wzmianka.

Chodziło o to, ze facet dla lepszego efektu zalał karbid wodą i wsadził
swiecę dymną - nastąpił wybuch acetylenu i cały trawnik wysadziło wraz z
nim, facet wylądował w szpitalu (nie pamiętam, czy aby na pewno całkiem
żywy)...

9. Data: 2011-05-30 10:44:53

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> swiecę dymną - nastąpił wybuch acetylenu i cały trawnik wysadziło wraz z
> nim, facet wylądował w szpitalu (nie pamiętam, czy aby na pewno całkiem

O rany... Dzieki za ostrzezenie.

A swoja droga ciekawe czy ten facet przynajmiej zalatwil tego kreta. :)

10. Data: 2011-05-30 10:58:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 12:44:53 +0200, Neko napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> O rany... Dzieki za ostrzezenie.

Uff, widzę że się przydało. Kolejna duszyczka uratowana :-) //ale bez
żartów - mogleś sobie naprawde krzywdę zrobić!

> A swoja droga ciekawe czy ten facet przynajmiej zalatwil tego kreta. :)

O tym nigdzie nie pisali...
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei