Re: Nie mogę się opanować

Data: 2007-02-05 22:34:52
Temat: Re: Nie mogę się opanować
Od: "Filozof" <m...@w...pl>

Użytkownik "Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
news:eq8a40$t30$1@inews.gazeta.pl...
> "Filozof" <m...@w...pl> wrote in message

> poczawszy od twego domu rodzinnego.
>
> Zwyczajnie piaskownicowa
>
> zauwazam ze masz jakies problemy z psami.
>
> Więc słuchaj mnie surogacie intelektu, to co ja lubię, to
> >

> jestes ignorantem, ktory bez poznania danej osoby zaczyna ja atakowac.
A co mam cię jeszcze na browca zaprosić do pubu?

> jestes niezrownowazony psychicznie.
Nie, mam pewną metodę wykrywającą najzwyczajniejszych pojebusów i czubów.

> do tego myslisz ze jestes madrzejszy od
> innych(ode mnie) (patrz. ciagle nawolywanie do inteligencij w twoich
> postach).
He, he... bo to jest pięta achillesowa każdego wykształciucha.

> moim zdaniem jestes niespelniony zawodowo (wywalili cie z ucszelni
- podyplomowe studia na jednej z prywatnych uczelni w W-wie, posiadającej
zezwolenie ME od początku lat. 90.tych, z elementami studiów doktoranckich,
również na niej wykładowca dwóch przedmiotów,
- stamtąd magisterium ocena ogólna dobra, z pracy magisterskiej - bardzo dobra
(od promotora i recenzenta), praca nominowana do nagrody jednego z banków,
- z innej uczelni (państwowej) licencjat, ocena ogólna dobra, z pracy
licencjackiej - bardzo dobra z wyróżnieniem (od promotora i recenzenta),
- na tejże uczelni staż asystencki,
- rok studiów w USA (średnia, po przeliczeniu na system polski, 4,3),
- w USA zdana matura eksternistyczna,
- ponad pięcioletnia praca w jednym z ministerstw,
- praca w jednej z instytucji rynku kapitałowego,
- współpraca przy projekcie zakładania jednego z segmentów rynku kapitałowego,
- współpraca z paroma redakcjami jako publicysta (51 artykułów nt. giełdy i
rynku kapitałowego),
- wiek: 38 lat

> ,albo nigdy sie na nia nie dostales
Widzisz jak żeś mocno przejebała?

> ), masz chujowa prace
Tego bym nie powiedział.

> , albo jej calkowity brak.
Mam tak realne perspektywy na prosperity, że niejeden mógłby o nich pomarzyć.

> swoje frustracje zyciowe wyladowujesz na bogu ducha winnych ludziach.
Jakie życiowe frustracje? Czy ktoś o takim kapitale może mieć frustracje? Ja
tylko wykrywam i obnażam pospolitych aroganckich ciurów.