Nie mogłem się powstrzymać :-)

271. Data: 2003-06-27 18:48:34

Temat: Re: Nie mogłem się powstrzymać : -)
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <w...@d...pl> napisał w wiadomości
news:bdi2o7$cc1$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Znam osoby o takim IQ które koncertowo przepieprzyły swoje życie. A
> przy okazji swoim rodzinom. Niestety szybkość myślenia przed niczym nie
> chroni.

Powolność i brak precyzji myślenia tym bardziej.

boniedydy

272. Data: 2003-06-27 18:49:22

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Statystyka rozwodów.

No cóż, to rozumowanie ma niestety poważny błąd logiczny. Spróbuj zgadnac,
jaki ;)

boniedydy

Ps. poprosimy o następny dowód.

273. Data: 2003-06-27 19:17:55

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...a trzeba było.

puchaty

274. Data: 2003-06-27 19:20:55

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 21:17:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *puchaty* skreślił te o to słowa:

> ...a trzeba było.

Nie ma tego złego...

W koncu nikt nie zginął :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

275. Data: 2003-06-27 19:31:14

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> W koncu nikt nie zginął :)

Lecz też nikt się nie począł ;-)

puchaty

276. Data: 2003-06-27 19:34:53

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 21:31:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach

To sie dopiero okaże :)

277. Data: 2003-06-27 19:46:33

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski tak oto pisze:
:: Użytkownik tribeca napisał:

:::: I tu pytanie dlaczego on za swoje zaufanie ma płacić ponad 20 lat, a
:::: ona nawet 9 miesięcy nie powinna ?

::: wg Ciebie na tych 9 miesiącach kończy się "płacenie" kobiety? ktoś
::: chyba to dziecko powinien wychować

:: Bezpłodnych rodzin jest juz kilkanaście procent i ten odsetek wciąż
:: rośnie.

Ale w takim wypadku, to 20-letnie alimentowanie przez ojca dziecka, które
adoptowała inna rodzina, odpada, tak czy nie?

--
PozdrawiaM.

278. Data: 2003-06-27 19:46:38

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2003-06-27 21:31:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *puchaty* skreślił te o to słowa:
>
> To sie dopiero okaże :)...
...anioły fruwające...

Zwiastowanie?

puchaty

279. Data: 2003-06-27 21:08:47

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety"
> hmmmmmmm tylko nijak sie ma to do tego co napisałam, bo ja pisałam mniej
> wiecej to samo, "zarzucając" Ewie, ze sie niepotrzebnie przyczepiła do
> tego statku...
Zwyczajnie poparłam Cię :)
Asia

280. Data: 2003-06-27 22:25:35

Temat: Re: ginekolog (Re: Nie mogłem się powstrzymać :-))
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniedydy" <b...@z...pl> napisał w wiadomości

> To ja Cię ślicznie poproszę o wysłanie mi tej pani doktor do Warszawy.
Może
> być w paczce :))

Nie ma mowy.:))
Sowa

Dzien dobry wszystkim :)
zagłebianie się w kryzys...
Do poczytania - o rodzinie oczywiście :)
Re: Migrena
[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?