Nie rozumiem...

1. Data: 2002-12-13 18:59:47

Temat: Nie rozumiem...
Od: "Amelka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc dziewczyny
Pisze po raz pierwszy na ta grupe i mam nadzieje ze mi odpowiecie :-))
Otoz mam maly problem. Jestem calkowita dyletantka w zakresie farbowania
wlosow, a chcialabym zmienic ich kolor. Mam juz farbe, lecz nie wiem czy
dobrze rozumiem niektore punkty zawarte w instrukcji, a mianowicie:
Za pomoca aplikatora naloz mieszanke na dlugosc i koncowki wlosow, zostaw na
10 min,a nastepnie oddzielajac kosmyk po kosmyku naloz mieszanke u nasady
wlosow. Pozostaw na 20 min.
Niby proste, ale boje sie ze nie do konca rozumiem, a nie chce wszystkiego
sknocic.
i to moje pytanie: na dlugosc - czyli na calosc wlosow czy tez na cala
dlugosc ale oprocz nasady, a potem dopiero na nasade wlosow?
I - po tych 10 minutach nalozyc jeszcze na nasade 20? Tak? Dlaczego sie tak
to rozdziela na dwa etapy?
I jeszcze dziewczyny malutkie ostatnie pytanko: trwala farba tzn, zmywalna
po wielu, wielu myciachczy tez juz nigdy niezmywalna ?

Mam nadzieje ze Was zbytnio nie znuzylam :-))

Amelka

1. Data: 2002-12-13 19:26:49

Temat: Re: Nie rozumiem...
Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amelka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atdal9$nve$...@n...tpi.pl...
> Czesc dziewczyny
> Pisze po raz pierwszy na ta grupe i mam nadzieje ze mi odpowiecie
:-))

Witaj witaj:-)

> i to moje pytanie: na dlugosc - czyli na calosc wlosow czy tez na
cala
> dlugosc ale oprocz nasady, a potem dopiero na nasade wlosow?

Na całe włosy ,a potem na odrosty.Dzięki temu bedziesz miala jednakowy
kolor na calej glowie.Wiadomo, ze odrosty chwyca szybciej i szybciej
sie zafarbuja niz pozostale wlosy.Chociaz w twoim przypadku to nie
wiem.Tak sie robi gdy ma sie odrosty.Czy ty wczesniej farbowalas
wlosy? bo jezeli nie to masz jeden zdrowy kolor na calosci.Wowczas
mozesz polozyc farbe na cala glowe odrazu.

> I jeszcze dziewczyny malutkie ostatnie pytanko: trwala farba tzn,
zmywalna
> po wielu, wielu myciachczy tez juz nigdy niezmywalna ?

Nie zmywalna wedlug mnie.

Pozdrawiam Fiona

1. Data: 2002-12-13 19:40:37

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> I jeszcze dziewczyny malutkie ostatnie pytanko: trwala farba tzn, zmywalna
> po wielu, wielu myciachczy tez juz nigdy niezmywalna ?

Moj fryzjer twierdzi, ze cos zostaje zawsze. :)

Sandra

1. Data: 2002-12-13 20:51:56

Od: "Amelka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Chociaz w twoim przypadku to nie
>wiem.Tak sie robi gdy ma sie odrosty.Czy ty wczesniej farbowalas
>wlosy? bo jezeli nie to masz jeden zdrowy kolor na calosci.Wowczas
>mozesz polozyc farbe na cala glowe odrazu.

No wlasnie, ale problem w tym ze jest to rada dla osob farbujacych po raz
pierwszy, dlatego nie rozumiem czemu mam farbowac na dwa etapy.
Mam farbowac wszystko naraz??

>Nie zmywalna wedlug mnie.

Acha, czyli znaczy: decyzja nieodwracalna :-))

>Pozdrawiam Fiona

Dzieki za info :-))
Amelka

1. Data: 2002-12-13 20:53:30

Od: "Amelka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Offelia napisał(a) w wiadomości: ...

>Moj fryzjer twierdzi, ze cos zostaje zawsze. :)

A naturalny kolor wlosow? Utracony na zawsze, czy osiagalny dopiero we
wlosach nowych ?

1. Data: 2002-12-14 05:42:26

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| dlugosc ale oprocz nasady, a potem dopiero na nasade wlosow?
| I - po tych 10 minutach nalozyc jeszcze na nasade 20? Tak? Dlaczego sie

Mam niejasne wrażenie, że włosy u nasady zawsze łapią intensywniejszy kolor.
Ale mogę się mylić.
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-14 09:17:00

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amelka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atdh5r$d9v$...@n...tpi.pl...
> No wlasnie, ale problem w tym ze jest to rada dla osob farbujacych
po raz
> pierwszy, dlatego nie rozumiem czemu mam farbowac na dwa etapy.

Mozesz calosc odrazu, nie bedzie roznicy.

> Acha, czyli znaczy: decyzja nieodwracalna :-))

Tak decyzja nieodwracalna, ale nie wiem jak to sie ma przy ciemnych
kolorach.Jak dobrze pamietam(bo mialam kiedys tez ciemne wlosy) to
kolor czarny mimo, iz jest to trwala farba schodzi delikatnie przy
myciu.Jasne farby nie schodza.

Fiona

1. Data: 2002-12-14 15:21:25

Od: "Kachna" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fiona" <m...@w...pl> wrote in message

> Na całe włosy ,a potem na odrosty.Dzięki temu bedziesz miala jednakowy
> kolor na calej glowie.Wiadomo, ze odrosty chwyca szybciej i szybciej
> sie zafarbuja niz pozostale wlosy.

Ejze, a nie na odwrot? Na odrostach masz swoj naturalny kolor, wiec trzeba
trzymac farbe te przepisowe 30 min. czy ile tam zalecaja. A reszta wlosow
jest juz zafarbowana wczesniej, wiec wystarczy 10-20 min.
Zatem nie wiem, komu wiadomo, ze odrosty szybciej sie farbuja, ale moze ja
innych farb uzywam... Zreszta i tak nigdy sie nie bawie tylko nakladam od
razu calosc.

--
Kachna z Wroclawia

1. Data: 2002-12-14 15:51:06

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, że masz rację. Najpierw kładzie się farbę na odrosty, a w
przypadku osób z siwymi włosami także i na siwe włosy. Później po 30
minutach (czas zalezy od farby i włosów), należy farbę przemazać (lekko
zwilżyć wodą i rozprowadzić rękoma na całą długość włosów) i odczekać z 10
minut.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2002-12-14 15:53:33

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kachna <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:atfia5$1qh$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> --
> Kachna z Wroclawia
>
>Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi.Farbe ( przy odrostach) kladzie
sie na cala dlugosc wlosow (oprocz odrostow) poniewaz odrosty(zdrowe
wlosy) farbuja sie duzo szybciej od pozostalych.Tak jest w przypadku
gdy chce sie zafarbowac cale wlosy.
Jak robisz odrosty to tylko odrosty.
Fiona

Artdeco, Neutrogena - Gdańsk