Nie ufam lekarzowi...

11. Data: 2004-05-19 11:54:19

Temat: Re: Nie ufam lekarzowi...
Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Chmielnicki"
napisał w wiadomości news:c8dmts$lll$1@nemesis.news.tpi.pl...
| Wyjdz na ulice i spytaj pierwszego lepszego przechodnia. Wlasciwie wlasnie
| to robisz, tylko ze poprzez internet.

Może nie ulica ale np. poczekalnia w gabinecie ginekologicznym, gdzie pewna
część czekających ma doświadczenia w tej kwestii, a te co nie mają, lub nie
mają nic do powiedzenia się NIE ODZYWAJĄ !!!,

| Glupota ludzka nie zna granic.

a tym bardziej nie ubliżają.

1. Naucz się czytać ze zrozumieniem.
2. Zwracam się do kobiet stosujących tabletki z prośbą o opinie.
3. Takie informacje mogą być kluczowe np. w rozmowie z lekarzem.
4. Powinienem zignorować twój bełkot, ale co mi tam.

W.

12. Data: 2004-05-19 13:47:22

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ...i stąd ten post. Oczywiście wiem że tabletki antykoncepcyjne dobiera
> lekarz indywidualnie do "przypadku". Proszę Grupowiczki o opinie  na temat
> tabletek antykoncepcyjnych stosowanych przez Was. Chcę wziąć pod uwagę Waszą
> opinię i skonfrontować ją z zaleceniami lekarza, zanim "zmienimy go na
> lepszy model"
> Proszę o posty lub na priv.
> W.

ja przed pzepisaniem tabletek anty miałam robiona normlana morfologie,
cholesterol, cukier, plus próby wątrobowe plus układ krzepnięcia krwi, usg
ginekologiczne, usg piersi, cytologie, i to s apodstawowe badania kt wg mojego
lekarza powinno sie wykonac przed przepisaniem tabletek anty ( wczesniejszy
nawet morfologii nie zlecil temu juz do niego nie chodze )

Brałam diane -35 potem cilest teraz mam minulet ( diane ze wzgledu na torbielke
jajników - i musz eprzyznac fatalnie sie po nich czułam ) cilest przez 3 lata
dopoki nie zaczęła dokuzac wątroba teraz mam minulet ale dopiero zaczynam wiec
sie nie wypowiem

Badań hormonalnych z reguły sie nie robi ( bo sa drogie ) miałam je robione
tylko dlatego ze szukano przyczyny powstawania trobieli na jajnikach , przy
wypisywaniu tabletek anty rzadko kiedy lekarze je zlecaja .....bo i tak zalezy
od kobiety jak bedzie na nie reagowala tak wiec tanie o to co stosuja inne
kobiety duzo ci nie da :)) bo twoja moze inazej reagowac np na tabletki kt beda
brały inne

pozdrawiam

Czarownica

13. Data: 2004-05-19 14:00:40

Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
..... tak wiec pytanie o to co stosuja inne
| kobiety duzo ci nie da :)) bo twoja moze inazej reagowac np na tabletki kt
beda
| brały inne
|
| pozdrawiam

Dzięki, liczyłem na jakies ogólne informacje typu :preparat "x" zawiera
składnik "y" który może powodować np. ujedrnienie biustu ;))) lub "w moim
przypadku po stosowaniu preparatu "x" poprawiła mi się cera" itp.
W.

14. Data: 2004-05-19 14:23:18

Od: "Czarownica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> składnik "y" który może powodować np. ujedrnienie biustu ;))) lub "w moim
> przypadku po stosowaniu preparatu "x" poprawiła mi się cera" itp.

ale ja ci powiedziałam w poście wyzej ze takie pytania sa bez sensu bo co z
tego ze ci powiem ze moja cera po cileście wyglądała dobrze ( zreszta zawsze
dobrze wygladała hehe ) kiedy np u twojej kobiety po cileście moze byc wrecz
odwrotnie??? po Harmonecie ponoć wg moich kolezanek zwieksza libido ale z koeli
jak inna zaczęła je brac to stwierdziła ze przytyła?? kazdy organizm raguje
inaczej dlatego pigułki powinny byc dobieran eiundywidualnie i nie nalezy przy
ich braniu sugerowac si eopiniami innych a pójśc do lekarza kt po wykonaniu
badań podstawowych ( by wykluczyc choroby przy kt nie mozna brac pigulek ) oraz
okresleniu fenotypu kobiety ( co zrefguły dobry lekarz widzi na oko )
przepisze wlasciwe dla niej tabletki a tylko własciwe tabletki dzialaj dobrz
ena cere z na cos innego heheh wiec sorry ale jak dla mnie towje pytania sa bez
sensu

pozdrówka

Czarownica

15. Data: 2004-05-19 15:16:30

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 May 2004 13:54:19 +0200, Wałgus wrote:

> Może nie ulica ale np. poczekalnia w gabinecie ginekologicznym, gdzie pewna
> część czekających ma doświadczenia w tej kwestii, a te co nie mają, lub nie
> mają nic do powiedzenia się NIE ODZYWAJĄ !!!,

Ty chyba nerwowy jesteś. I do tego nie masz pojęcia o co pytasz.

> 1. Naucz się czytać ze zrozumieniem.
> 2. Zwracam się do kobiet stosujących tabletki z prośbą o opinie.
> 3. Takie informacje mogą być kluczowe np. w rozmowie z lekarzem.
> 4. Powinienem zignorować twój bełkot, ale co mi tam.

Bełkot?

Czy nie jest bełkotem to, że facet chce sobie zmienić tabletki
antykoncepcyjne?

Już tu przeczytałeś, że reakcja na tabletki antykoncepcyjne jest wysoce
indywidualna, nie wiem dlaczego nie chcesz tego przyjąć do wiadomości.
To, że pani Kowalskiej po tabletce X spuchła lewa noga ma się nijak do
tego jak Ty się będziesz po niej czuł (pomija już fakt,m że facet raczej
nie powinien takich tabletek brać). A jeśli podstawowym kryterium na
które chcesz zwracać wagę jest (że zacytuję) "ujędrnienie biustu" to w
pełni podpisuje się pod stwierdzeniem, że ludzka głupota nie zna granic.

Lądujesz w moim KF, bo nie dość, że pytanie dziwne, to na słusznie
zwróconą uwagę potrafisz tylko machać łapkami i pluć dookoła.
W związku z czym (bardzo lubię tą frazę) Twoje odpowiedzi na ten post
będą wyłącznie świadectwem rozmiarów Twojego wybujałego ego.

Bardzo przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

16. Data: 2004-05-20 06:34:28

Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś mi się wydaje że trafiłem Tematem posta w czuły punkt niedoszłych, bądź
praktykujących już KONOWAŁÓW !!!!
Niestety prawdą jest że spora grupa społeczeństwa nie ufa lekarzom i sami są
sobie winni i "plucie i wymachiwanie rączkami " nic tu nie zmieni.
Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego.
Mam wrażenie że właśnie chodzi o temat a nie sam post.
Pozostałym rozmówcom dziękuję za pomoc.
W.

17. Data: 2004-05-20 06:38:51

Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Lądujesz w moim KF <ciach>

Idę się pochlastać z rozpaczy!!! Jak mogłeś mi to zrobić???
W.

prośba o poradę
prostowanie zgryzu
Zab boli :(((