Nie zaniedbali???

1. Data: 2013-07-18 00:26:18

Temat: Nie zaniedbali???
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"100 tys. zadośćuczynienia w cywilnym procesie przyznał w środę Sąd
Okręgowy w Szczecinie rodzicom dziecka, które przed trzema laty w jednym z
zachodniopomorskich sklepów poparzyło się zjedzonym środkiem do udrażniania
rur "Kret". Wyrok jest nieprawomocny.

W kwietniu 2010 r., gdy rodzice 2,5-letniego chłopca robili zakupy w jednym
ze sklepów w Stargardzie Szczecińskim, dziecko ściągnęło z dolnej półki
opakowanie środka do udrażniania rur, odkręciło je i połknęło znajdujące
się w środku granulki. Chłopiec w ciężkim stanie trafił do szpitala.

Rodzice chłopca wystąpili do sądu o zadośćuczynienie od producenta środka.

(...)Gdy doszło do wypadku, prawo nie precyzowało, w jaki sposób podobne
substancje powinny być zabezpieczone. Prokuratura uznała też, że nie doszło
do zaniedbań ze strony rodziców chłopca.(...)"

http://prawo.rp.pl/artykul/794128,1030611-100-tys--z
l-zadoscuczynienia-za-poparzenia-u-dziecka--Kretem-.
html

Jak to! - _dwuletnie_ dziecko będąc Z OBOJGIEM RODZICÓW w sklepie
_niezauważenie_ sięga po preparat, _niezauważenie_ odkręca butelkę,
_niezuważenie_ połyka granulki???
Więc co u cholery tam robią rodzice???
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

2. Data: 2013-07-18 08:34:46

Temat: Re: Nie zaniedbali???
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 00:26, Ikselka pisze:
> [...]
>

> Jak to! - _dwuletnie_ dziecko będąc Z OBOJGIEM RODZICÓW w sklepie
> _niezauważenie_ sięga po preparat, _niezauważenie_ odkręca butelkę,

Zwłaszcza że "kret" jest pakowany tak, że nawet ja mam problem z
odkręceniem.

Ewa

3. Data: 2013-07-18 08:47:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 08:34, FEniks pisze:

l-zadoscuczynienia-za-poparzenia-u-dziecka--Kretem-.
html

> Zwłaszcza że "kret" jest pakowany tak, że nawet ja mam problem z
> odkręceniem.

A, jeszcze jedno - oczywiście dziecko powinni im zabrać. :-P

Ewa

4. Data: 2013-07-18 11:43:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 08:34:46 +0200, FEniks napisał(a):

> Zwłaszcza że "kret" jest pakowany tak, że nawet ja mam problem z
> odkręceniem.

Dokładnie, ja też. Tyle ze tam PODOBNO jakiś procent zakrętek nie działał
właściwie. Co wg mnie nie zmienia postaci rzeczy, ze WINNI SĄ RODZICE.
Nie wyobrażam sobie mojego 2,5-letniego dziecka pozostawionego w obcym
miejscu bez dozoru w ogóle, a już zwłaszcza na tyle długo, zebym nie
widziała, ze coś bierze z półki w sklepie, otwiera i zjada!
Sorry za wykrzykniki, ale jestem zbulwersowana do najwyższego stopnia tą
pobłażliwością sądu dla rodziców.

5. Data: 2013-07-18 11:47:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 08:47:58 +0200, FEniks napisał(a):

l-zadoscuczynienia-za-poparzenia-u-dziecka--Kretem-.
html

> A, jeszcze jedno - oczywiście dziecko powinni im zabrać. :-P

Oczywiście - zanim następnym razem połknie coś gorszego. I to w domu -
skoro w sklepie nie sposób dopilnować, to w domu nie lepiej.

6. Data: 2013-07-18 13:52:41

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry za wykrzykniki, ale jestem zbulwersowana do najwyższego stopnia tą
> pobłażliwością sądu dla rodziców.

A rodice jeszcze nieźle na tym zarobili 8-P

7. Data: 2013-07-18 16:15:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 13:52:41 +0200, zdumiony napisał(a):

> A rodice jeszcze nieźle na tym zarobili 8-P

Jak producent głupich ma prawników, to niech płaci.

8. Data: 2013-07-18 20:15:10

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 11:43, Ikselka pisze:

> Dokładnie, ja też. Tyle ze tam PODOBNO jakiś procent zakrętek nie działał
> właściwie.

PODOBNO to butelka była już odkręcona, przez innego klienta.

9. Data: 2013-07-18 20:38:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 20:15:10 +0200, Aicha napisał(a):

> PODOBNO to butelka była już odkręcona, przez innego klienta.

No ale to coś zmienia w kwestii braku dozoru rodzicielskiego? Weź, przecież
to nie był nadruchliwy 5-6-latek, lecz dziecko 2,5 roczku, czyli majtające
się dosyć powoli i to przy rodzicach. Nie wiem, jak trzeba być zajętym (i
czym), żeby w sklepie dwoje rodziców nie zauważylo, co robi dziecko przez
kilka minut! - kilku, bo musiało przecież najpierw jakiś czas zdradzać
oznaki zainteresowania tymi butelkam, a potem dopiero wziąć, odkręcić i
zjeść.

10. Data: 2013-07-18 20:43:47

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 20:15, Aicha pisze:

> PODOBNO to butelka była już odkręcona, przez innego klienta.

Ale czy to coś zmiana? Takie małe dziecko nie powinno być pod opieką?

Szalom!
chcę sobie fundnąć taki fryz
Kołobrzeg w sierpniu?
mam teorie że każdy ma dar