Re: Niebiesko-żółta sraczka medialna ?

Data: 2022-04-07 09:46:44
Temat: Re: Niebiesko-żółta sraczka medialna ?
Od: XL <i...@g...pl>

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
< [ciach pierdy]
> [...]
> sposobu myślenia, lokalnych zwyczajów... ci, którzy przez sen mamrotali
> w języku rosyjskim byli ze szkolenia usuwani. Ci, którzy szkolenie
> przeszli, żyli przez lata w USA i sąsiedzi nie mieli pojęcia kto
> faktycznie mieszka za płotem. Sąsiedzi byli bardzo zdziwieni, gdy służby
> ich aresztowały. Pewne jest, że nie tylko w USA takich umieszczali.
> Najwyraźniej jakimś cudem udało ci się przejść szkolenie.
> Nie dość, że nawet nie umiesz wiarygodnie kłamać, to jeszcze, pomimo
> tylu lat tutaj spędzonych, nadal niezbyt dobrze radzisz sobie z językiem

Niedawno oglądałam program o tym, jak putinowskie szpiony się
uprawdopodobniają w otoczeniu, oskarżając wybranych obywateli danego kraju
o bycie putinowskimi szpionami. Są w tym najbardziej zaciekli. Taka dymna
zasłona dla putinowskiego szpiona.
Zupelnie to samo robią wyszkoleni izraelscy szpioni - oskarżając losowo
wybranych kolejnych pojedynczych ludzi w Polsce o antysemityzm, dla
zbudowania podstaw do oskarżenia o antysemityzm wszystkich Polaków wobec
świata.
Podobnie robią tuskopieskie polskie!!! szpiony z postkomunistycznych
resztek służb specjalnych, wyszkolone przez STASI i jej następców.

Taktyka odsuwania podejrzeń od siebie - stwarzanie wizerunku OSKARŻYCIELA
SPOŁECZNEGO, walczącego z zagranicznymi szpionami. Znane zjawisko ?

> Idź w chuj fiutinowska onuco.

Vide wyżej.

> I nie wracaj

A to jak JA zdecyduję. A ciebie przetrzepałam już na wylot i robi się
ciekawie.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!