Niech mnie ktoś pocieszy...

11. Data: 2005-12-29 15:56:09

Temat: Re: Niech mnie ktoś pocieszy...
Od: "Larix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marysia spowodowala skok cisnienia (jeden z typowych objawów)

A przypadkiem Marysia nie obniża ciśnienia?
Chyba że była nasączona jakimś świństwem.

12. Data: 2005-12-29 16:08:36

Od: "Romek" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na poczatku zawsze podwyzsza, potem obniza, a ogólni jest to kwestia indywidualna.

13. Data: 2005-12-29 16:18:18

Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Mir_Gdyr <dp09li$2c5$1@news.onet.pl> Thursday 29 of December 2005 10:18

> I ty jeszcze nie wiesz jaka jest "rola marihuany"? To poczytaj lepiej
> wreszcie co to jest marihuana i jakie są jej skutki!

Wyluzuj. Marichuana nie jest zbyt szkodliwa. Dlatego normalne państwa (vide
Holandia) nie robią problemów z jej używaniem (zresztą to i tak sprawa
obywatela, nie państwa) a inne nad tym już myślą (Czechy).

--
Rafał Maj

14. Data: 2005-12-29 16:19:53

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Romek napisał(a):
> Na poczatku zawsze podwyzsza, potem obniza, a ogólni jest to kwestia indywidualna.

Najczesciej wlasnie obniza i uspokaja ;)

--
best regards,
scream (at)w.pl

15. Data: 2005-12-29 16:44:57

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niech mnie ktos pocieszy, wyjasni..

nie ma nic na pocieszenie, jesli to nie zmieni jej kierunku
zycia, to bedzie juz tylko coraz gorzej,
musisz cos zrobic, to co jest teraz to po prostu bagno,
i zadnego pocieszenia nikt z was tam nie znajdzie
bo go tam nie ma !!!

pewnie wyjdzie z tego -- to jest moze pocieszeniem -
ale wlasnie, problem co bedzie dalej

Tomek

16. Data: 2005-12-29 16:50:19

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raf256 napisał(a):
> Wyluzuj. Marichuana nie jest zbyt szkodliwa. Dlatego normalne państwa (vide
> Holandia)

oraz np. Kanada

--
best regards,
scream (at)w.pl

17. Data: 2005-12-29 16:50:45

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

scream napisał(a):
> oraz np. Kanada

I niektóre stany w USA też, przynajmniej na receptę.

--
best regards,
scream (at)w.pl

18. Data: 2005-12-29 20:50:58

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ty jeszcze nie wiesz jaka jest "rola marihuany"? To poczytaj lepiej
> wreszcie co to jest marihuana i jakie są jej skutki! A tak a propos to
> Twoja dziewczyna chyba sama kopie sobie dół albo chce zwrócić na siebie
> czyjąś uwagę!
> Jolka

Opinia bardzo przesadzona pod względem negatywizmu - widać stąd, iż media
robią jednak robotę korzystną "społecznie" .. i skuteczną. W sumie, niech
tak robia dalej :) nie zaszkodzi

19. Data: 2005-12-29 23:20:05

Od: "Ewka" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najczesciej wlasnie obniza i uspokaja ;)
Bardzo indywidualna:)
Zajrzyjcie na forum dla nerwicowców. 1/3 pierszych ataków lęku
panicznego zaczyna się po pierwszym joincie.

Ewka.

20. Data: 2005-12-30 03:04:13

Od: zubek <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Romek wrote:Witam mnie ktos pocieszy, wyjasni..Moja dziewczyna wylądowała w nocy w
szpitalu. Wczesniej systematycznie sie forsowala imprezami iwyjsciamui do kina. Na
ostatniej imprezie zażyła marihuane, majac swiadomosc oslabienia.

TROL?
Cos ty nas tu bracie podpuszczasz. Co masz na mysli mowiac zazyla? Maryche sie pali
a nie zazywa.

> Jak sie postepuje w takich przypadkach? Co sie robi gdy delikwent trafi w stanie
> przemeczenia do szpitala?

Ty chyba naprawde trol. Niby tak sie przejmujesz dziewczyna i nazywasz ja
"delikwent" ?????
A co chcial bys robic? Masz uprawnienia lekarza?
Jak sie "oddaje" kogos do szpitala to sie nic nierobi. Po prostu sie czeka.W
szpitalu wiedza co robic.

> Jeszcze nie wiem jaka jest rola marihuany, i jak ona zawazyla na całości. Czy ktos
> mi wyjasni do czego moglo dojsc w opisywanej sytuacji?

Ciekawe, mnie "marycha" pobudza. Bez niej nie moglbym funkcjonowac, a prowadze przez
wiele wiele godzin non stop cos wielkiego, ciezkiego i szybkiego. Bez marychy to
ani polowy czasu jaki pracuje bym nie mogl pracowac.
Marycha powinna byc w legalnej sprzedazy w kazdym sklepuie i stacji benzynowje tak
samo jak papierosy.
Niech zyje MARYCHA!!!!

etanol sulfonamidy
Płyn do naczyć do okularów.