Re: Niekonwencjonalne metody okrywania roślin na zimę?

From: GreyOwl <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Niekonwencjonalne metody okrywania roślin na zimę?
Date: Thu, 29 Sep 2005 00:58:23 +0200

Tadeusz Smal wrote:

> :)
> zyjac w miescie w ucywilizowanym swiecie
> nie mialas zbyt wielkiego kontaktu z przyroda
> i nie mialas potrzeby odliczania jak dlugo "swiatem rzadzi zima"
> a nie dalej jak dwa lata temu zadarzyla sie taka zima
> :)

Ano, nie miałam - tak się złożyło, że nie miałam wyboru i musiałam żyć w
mieście. Dwa lata temu pamiętam, były bardzo silne mrozy, poniżej -30 na
przełomie roku, ale - przynajmniej u nas - nie trwały aż do marca.

> :))))
> przeczytaj temat watku
> ?

Wątku - owszem, ale Ty właczyłeś się w rozważania na temat tego, jak
rośliny znoszą okrycie z lodu, pisałeś, że powietrze mają, ale może być
brak im wody, czy nie tak?

> :))))
> namieszalas kolejnosc zdarzen
> "jest wyznaczona godzina na wszelkie sprawy pod niebem
> jest czas siewu .."
> jest czas wschodzenia
> i jest zbierania teo co zasiano
> :)

Właśnie. Powiedzmy, że umnie jest teraz czas siewu....wiedzy. Czy będą
jakieś zbiory to się dopiero okaże, i ani ja, ani Ty tego na razie nie
wiemy. Jeśli jednak będą, to zaproszę Cię na winobranie, a Ty mi
powiesz, jakiej odmiany jest moja winorośl...

> z pozdrowieniami i usmiechami
> smal

Odwzajemniam!
Ania