Re: Niemal wszyscy widzieli fizykalny dowod ze czas uplywa skokami - tyle ze wiekszosc go zignorowala (JP)

1. Data: 2008-11-05 01:41:11

Temat: Re: Niemal wszyscy widzieli fizykalny dowod ze czas uplywa skokami - tyle ze wiekszosc go zignorowala (JP)
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Oct 31, 8:04 pm, "Przewodas" <b...@b...pl>
wrote:

> Pac kapciem! Pac!
> Przewodas

Sadzilem ze prowadze dyskusje z doroslymi ktorzy maja cos po
powiedzenia na niniejszy temat. Tymczasem okazuje sie ze dyskutuje z
dzieciakami. Wszakze tylko dzieci pokazuja jezyk kiedy zabraknie im
argumentu na poparcie ich stanowiska.

Powinienem tutaj dodac, ze oficjalna nauka ziemska NIE ma zielonego
pojecia skad sie bierze opisywany tutaj efekt wizualny pozornego
odwrocenia predkosci obrotowej szybko wirujacych obiektow. Wszakze
nauka ta NIE uznaje mojej "teorii wszystkiego" zwanej "Konceptem
Dipolarnej Grawitacji", zas poza ta teoria NIKT (ani nic) narazie nie
wyjasnia dzisiejszym naukowcom ze czas faktycznie pulsuje jak swiatlo
lampy stroboskopowej. Bez zas uznania ze czas pulsuje, wcale NIE daje
sie wyjasnic dlaczego wirujace obiekty obserwowane w swietle dziennym
pozornie odwracaja kierunek swoich obrotow. Oczywiscie, naukowcy sa
zbyt dumni aby sie przyznac do wlasnej ignoracji w jakiejkolwiek
sprawie. Wszakze uwazaja sie za "kaplanow wiedzy". Dlatego kiedy ktos
zapyta ich o naukowe wyjasnienie opisywanego tutaj efektu wizualnego,
beda rzucali "naukowa terminologie" ktora wprawdzie brzmi madrze,
jednak ktora niczego NIE wyjasnia. Stad prosze sie NIE dziwic, ze
naukowcy beda bakali cos np. na temat "efektu stroboskopowego" czy np.
"inercji ciala ludzkiego", bez faktyczniego wyjasnienia jaki bylby
mechanizm mozliwego impaktu tychze na wizulane obserwacje wirujacych
obiektow w swietle dziennym.

Oczywiscie, czym naprawde jest ow wizualny efekt wyjaniam to tutaj
(powyzej) na tym wpisie, na blogach totalizmu, w punkcie #A1
totaliztycznej strony "timevehicle_pl.htm" (np. patrz pod adresem
http://members.fortunecity.com/timevehicle/timevehic
le_pl.htm i
punkcie #D2 strony "god_proof_pl.htm" (np. patrz strona pod adresem
http://milicz.fateback.com/god_proof_pl.htm ), a takze w podrozdziale
N1.8 z tomu 11 najnowszej monografii [1/5] (patrz w aktualizacjach
owej monografii datowanych 5 listopada 2008 - np. pod adresem
http://totalizm.pl/tekst_1_5.htm ). Radze poczytac moje opisy, bowiem
osadzajac z zacieklych atakow jakichs zamaskowanych istot, jakimi owe
istoty poddaja moje teorie i wyjasnienia, kiedy moj czas sie skonczy
wszystkie owe opisy poznikaja z internetu. Tymczasem wehikuly czasu sa
kluczem do pokonania smierci i do wiecznego zycia ludzkosci. Warto
wiec poznac zasade dzialania i budowe owych wehikulow czasu - te zas
opisuja i wyjasniaja jedynie moje teorie.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

2. Data: 2008-11-10 00:42:06

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Nov 5, 9:58 pm, "Przewodas" <b...@b...pl>
wrote:
> Z kapciowym pacnięciem. Pac!
> Przewodas
Oto jeszcze jeden ilustracyjny dowod ze na karku siedzi mi cala banda
UFOnautow, ktorzy intelektualnie NIE czuja sie na silach walczyc z
prawdami jakie wyjasniam loudziom, stad staraja sie podrywac moj
autorytet naukowca i mnie niszczyc na calkowieicie odmienne sposoby.

Oczywiscie ich dzialania maja na celu odwrocenie uwagi czytelnikow od
rzeczowej dyskusji tematu "wehikilow czasu" ktore tutaj opisuje.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

3. Data: 2008-11-14 02:59:12

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Nov 14, 10:10 am, "xyz" <n...@o...pl> wrote:
> pozdrawiam , bo jednak jest pan "dziwakiem" to przede wszystkim myslacym
> samodzielnie bez pomocy innych , co dzis jest raczej rzadko spotykane .
Prosze NIE nabywac sie kompleksow tylko na bazie np. wagi mozgu -
wszakze wieloryby maja najwieksze mozgi na calej naszej planecie a tez
laduja na stolach Japonczykow i Islandczykow. Szczerze mowiac to sam
fakt ze ktos docenia moja zdolnosc do samodzienego myslenia dla mnie
osobiscie jest dowodem czyjejs nieprzecietnosci.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

P.S. Zapraszam do kolejnego watka na ktorym prezentuje swoja najnowsza
strone internetowa o nazwie "immortality_pl.htm" jaka omawia wszystkie
sprawy wiazace sie ze zbudowaniem wehikulow czasu i z uzyskaniem przez
ludzi dostepu do niesmiertelnosci. Watek ten jest dostepny pod adresem
http://groups.google.com/group/pl.sci.biologia/brows
e_thread/thread/d158c461077d5f90#
. Natomiast sama strone "immortality_pl.htm" mozna sobie poczytac
m.in. pod adresami http://members.fortunecity.com/timevehicle/immortali
ty_pl.htm
czy http://totalizm.nazwa.pl/immortality_pl.htm . Warto tam zagladnac,
bowiem sprawa uzyskania przez ludzi dostepu do niesmiertelnosci wcale
NIE jest tylko prywatna sprawa niejakiego dra inz. Jana Pajaka, a
sprawa praktycznie kazdego mieszkanca Ziemi. Kazdy mieszkaniec Ziemi
przeciez w koncu bedzie musial umrzec. Kazdemu tez smierc zabiera tych
co najbardziej on kochaja. Tymczasem moje badania wskazuja prosty
sposob na to jak daje sie pokonac smierc i zyc nieskonczenie dlugo.
Oplaca sie wiec sprawdzic co ja pisze, chocby tylko ze zwyklej
ciekawosci - czyli nawet jesli ktos wcale NIE ma zamiaru mi pomagac w
moich wysilkach.

4. Data: 2008-11-16 02:56:18

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Nov 15, 8:11 am, "Robakks" <r...@o...pl> wrote:
> Ruch masy wywołany pędem jest ciągły - to i upływ czasu jest ciągły.
> Żadne sztuczki o nazwie "dowód ze czas uplywa skokami" tego nie zmienią.
> pozdrawiam serdecznie,
Jesli Wasc oglada ruch pociagu na ekranie w kinie, to takze Wasciowi
bedzie sie wydawalo ze jest on ruchem ciaglym. Tymczasem kazde dziecko
wie ze ow ciagly ruch pociagu na ekranie zostal poskladany ze skokowo
przemieszczanych klatek filmu w projektorze kinowym. W taki tez sam
sposob nie moze Wasc twierdzic bez zbadania sprawy, ze "ruch masy
wywolany pedem jest ciagly". Ruch ten tez bowiem jest skokowy, tyle ze
bez znajomosci dyskretnego (skokowego) uplywu czasu, a takze bez
dostepu do urzadzen ktore pozwalalyby na pomiary skokowosci owego
czasu, oficjalna nauka ziemska NIE jest w stanie wykryc ze wszelkie
ruchy we wszechswiecie faktycznie to sa ruchami skokowymi -
nastepujacymi w takt dyskretnych skokow czasu ktory rzadzi tymi
ruchami.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

5. Data: 2008-11-19 20:57:51

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 03:56, j...@g...com wrote:
> [...]
> ruchy we wszechswiecie faktycznie to sa ruchami skokowymi -
> nastepujacymi w takt dyskretnych skokow czasu ktory rzadzi tymi

Czyli reasumując jeśli czas jest skokowy, a my jesteśmy "w tym czasie"
to wydaje nam się, że czas jest stały mimo że zmienia swe wartości
(powiedzmy w Hz)? Chodzi mi o to, że jeśli czas zwolni to my zwolnimy
razem z czasem, ale tego nie odczujemy bo należymy do "tego" czasu
więc będziemy odnotowywać to jako czas, który jest stały. Jeszcze
jednym przykładem mogło by być zatrzymanie naszego czasu na 1000 lat w
czasie softwarowym, ten długotrwały upływ "czasu softwarowego"
pomiędzy poszczególnymi "klatkami naszego czasu" nie był by dla nas
odnotowalny, bo gdy czas się zatrzymuje to my zatrzymujemy się razem z
czasem, a zatem widzimy ciągle, że czas jest stały. Sorry że mówię tak
na chłopski rozum ale nie jestem (jeszcze) fizykiem. Tak więc nie
widzę przeciwwskazań żeby odrzucać tą teorię, ale zbudowanie przyrządu
pomiarowego będzie lada wyzwaniem skoro widzimy nasz czas jako stały.

6. Data: 2008-11-20 02:23:48

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Nov 20, 9:57 am, r...@w...pl wrote:
> [...]
> pomiarowego będzie lada wyzwaniem skoro widzimy nasz czas jako stały.- Hide quoted
text -
Ja tez dokladnie tak to widze. Jednak przyrzad pomierowy ktory
opisalem w punkcie #D2 strony "immortality_pl.htm" powinien dzialac,
bowiem jego zasada opiera sie na porownaniu dwoch uplywow czasu, tj.
(1) naszego czasu, oraz (2) czasu jakiegos wirujacego obiektu.
Powinien wiec dawac relatywnie dokladnie odczyty. Jesli zas chodzi o
zatrzymanie czasu w miejscu, to demonstrowal je David Copperfield
(podobno "magik") kiedy pokazywal nam przekraczanie muru Chinskiego.
Jego serce wowczas "bilo" w odstepach co kilka minut. Softwarowa
interpretacja czasu stwierdza wiec ze faktycznie moglibysmy zwolic
czas tak aby pomiedzy dwoma uderzaniemi naszego serca uplynelo np.
1000 lat - i tez w naszych wlasnych oczach bysmy zyli w sposob
"ciagly".

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

7. Data: 2008-11-20 06:25:40

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 03:23, j...@g...com wrote:
> [...]
> czas tak aby pomiedzy dwoma uderzaniemi naszego serca uplynelo np.
> 1000 lat - i tez w naszych wlasnych oczach bysmy zyli w sposob

No nie wiem, czy za pomocą wirujących obiektów, można w łatwy sposób
wyodrębnić "skokowość czasu", należy pamiętać, że ruch tych obiektów
też podlega zasadą które panują w danym czasie. Więc myślę, że nawet
gdyby udało by się nam zbudować owe urządzenie to wskazywało by ono tą
samą częstotliwość upływu czasu, jednak kluczem do poznania odpowiedzi
jest raczej zmierzenie czasu softwarowego (urojonego), wszystko fajnie
ale pomiar czasu softwarowergo wymaga trochę większej technologii, być
może w jakiś sposób można by zastosować urządzenia telekinetyczne (ale
mało na świecie jest zbudowanych takich obiektów, bo przecież wszyscy
pozjadali rozumy), ponieważ owe urządzenie miało by wgląd do
przeciwświata, a zatem dokonywało by porównań czasu płynącego w
przeciwświecie i naszego czasu i można by było w ten sposób obliczyć
częstotliwość, przykładem odmienności czasu w przeciwświecie może być
tzw. "efekt liścia" ale nie będę się rozpisywał na czym polega jest
napisany na forum dyskusyjnym. To by były moje skromne wnioski, ale
nie zakładam, że są one poprawne, ciekawi mnie natomiast fakt piramidy
telepatycznej, czy oprócz rdzenia udało się zbudować całą działającą
piramidę? Może ubytek materii z rdzenia był by przydatny do takich
pomiarów, ale problem w tym, że na razie sposób znikania materii jest
dla nas zagadką, ale głównie ciekawi mnie czy ta materia znika w
równych odstępach czasu?

8. Data: 2008-11-21 02:18:05

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Nov 20, 7:25 pm, r...@w...pl wrote:
> [...]
> ale pomiar czasu softwarowergo wymaga trochę większej technologii, być
> może w jakiś sposób można by zastosować urządzenia telekinetyczne
Prostota zawsze jest gwarancja sukcesu. Warto pamietac ze mamy dzisiej
elektronike i elektrycznosc tylko dlatego ze ktos kiedys odnotowal ze
jesli potarty bursztyn przylozyc do dwoch zlotych listkow, wowczas owe
listki nawzajem odchylaja sie od siebie. Na owych zlotych listkach
oparty wiec zostal pierwszy ziemski przyrzad do wykrywania
elektrycznosci - a dalej juz poszlo (az do dzisiejszej telewizji i
satelitow). Podobnie jest z przyrzadem do pomiaru czasu jaki opisuje w
punkcie #D2 strony "immortality_pl.htm" - np. patrz ta strona na
http://fruit.xphost.org/immortality_pl.htm . Przyrzad ten zadziala z
cala pewnoscia, bowiem tylko u istot zyjacych szybkosc uplywu czasu
sie zmienia i jest rozna dla roznych wiekow, emocji, itp. Natomiast
dla "obiektow martwych" czas uplywa zawsze z ta sama szybkoscia - jaka
jest stala dla danego poziomu tzw. "przestrzeni czasowej".

Dla pomierzenia szybkosci uplywu czasu narazie NIE sa potrzebne
urzadzenia telekinetyczne. Wszakze ludzkosc stawia na tym polu dopiero
pierwsze kroku.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

9. Data: 2008-11-21 15:04:05

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 03:18, j...@g...com wrote:
> [...]
>
> Dla pomierzenia szybkosci uplywu czasu narazie NIE sa potrzebne
> urzadzenia telekinetyczne. Wszakze ludzkosc stawia na tym polu dopiero

Jeśli chodzi o mnie to jestem obeznany w temacie, przeczytałem na
razie jedynie 50% pańskich monografii (ze względu na brak czasu), ale
muszę przyznać, że zrobiły na mnie wrażenie i znalazłem wiele
odpowiedzi, na które dziś nikt by nie był w stanie mi odpowiedzieć...
mam wrażenie, że dookoła panuje jakaś hipokryzja, to co jest trudne do
wyjaśnienia zostaje od razu obalone, że niby jest to zjawisko fikcyjne
a w rzeczywistości istnieje, kiepski tok rozumowania w dzisiejszych
czasach, odkrywanie czegoś nowego obecnie polega na jakimś
przypadkowym zdarzeniu podczas badań a nie wnikaniu w sedno
intrygujących problemów... Apropo tego miernika, jeśli za bardzo
postawimy na prostotę to miernik ten będzie podawał nam niedokładne
dane, niestety nawet nie wiem od czego mam zacząć jakie Pan ma pomysły
(chodzi mi o szczegóły urządzenia i sposób działania), jak wyodrębnić
czas poszczególnej istoty skoro dla każdego płynie inaczej, no tu
jednak o prostocie trzeba zapomnieć, bo jest to twardy orzech do
zgryzienia, sam efekt "cofania się koła" nie wystarczy bo to będzie
pomiar intuicyjny raczej, ale mimo wszystko jest to zawsze jakiś
początek.

Z totaliztycznym salutem!
Ktokolwiek

10. Data: 2008-11-21 15:30:37

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 03:18, j...@g...com wrote:
> [...]
>
> Dla pomierzenia szybkosci uplywu czasu narazie NIE sa potrzebne
> urzadzenia telekinetyczne. Wszakze ludzkosc stawia na tym polu dopiero

Ja raczej jestem obeznany w temacie przeczytałem na razie 50% pańskich
monografii, no i muszę przyznać, że w końcu odnalazłem jakieś dowody
na wiele "niewytłumaczalnych" (jakaż to ironia :D) zjawisk. Ciekawy
pomysł na te urządzenie, pan ma (na tej stronie), niestety ja jestem
dopiero świeży w dziedzinie technicznej, więc jak nabiorę trochę
wiedzy to zabiorę się do roboty, no i proszę nie traktować mnie jak
jakiegoś inżyniera bo jestem dopiero na I roku studiów, czyli
żółtodziobem jestem :]. Ale warto zawsze mieć jakieś plany i zapał,
więc może niedługo, uda mi się coś skręcić.

dieta na obniżenie nadcisnienia
tlenek azotu
Jakie skladniki odzywcze sa w grzybach?
Niemal wszyscy widzieli fizykalny dowod ze czas uplywa skokami - tyle ze wiekszosc go zignorowala (JP)
dieta