Niemcy zablokowali dom Angeli Merkel!

11. Data: 2019-02-01 10:25:57

Temat: Re: Niemcy zablokowali dom Angeli Merkel!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-01 o 09:15, XL pisze:

> Hitler może się ponownie narodzić tylko w Niemczech.

Bzdura.
Zbrodniarze rodzą się wszędzie. Narodowość nie ma z tym nic wspólnego.

> Ty to masz sny...

Ale przeciwieństwie do ciebie, ja nie dzielę się swoimi snami na grupach.

> Nigdy się nie zmieniają - zawsze widzą w Niemcach Niemców.

Krowy też zdania nie zmieniają.
Ale krowy mają usprawiedliwienie, bo nie chodziły do szkoły i nie miały
okazji zapoznać się z podręcznikiem historii.

W przeciwieństwie do narodowców, normalni ludzie w innych ludziach widzą
ludzi, a nie żydów, Niemców czy pedałów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2019-02-01 10:50:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Ale krowy mają usprawiedliwienie, bo nie chodziły do szkoły i nie miały
> okazji zapoznać się z podręcznikiem historii.

Twoje podreczniki historii były pisane przez stalinowców.
Nawet krowa tego nie tknie i słusznie.

> W przeciwieństwie do narodowców, normalni ludzie w innych ludziach widzą
> ludzi, a nie żydów, Niemców czy pedałów.

Ta wasza ,,normalność" oczywiście nie obejmuje widzenia narodowców jako
ludzi.
Czyli JEDNAK macie wyjątki w widzeniu.
My też.
No to mamy konsensus w kwestii normalności.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

13. Data: 2019-02-01 12:51:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-01 o 10:50, XL pisze:

> Twoje podreczniki historii były pisane przez stalinowców.
> Nawet krowa tego nie tknie i słusznie.

Czyli w podręcznikach kłamią, że była wojna, obozy koncentracyjne..?
Pogorszyło ci się?

> Ta wasza ,,normalność" oczywiście nie obejmuje widzenia narodowców jako
> ludzi.

Oczywiście obejmuje.
Tylko że ludzie normalni dzielą ludzi na ludzi bezpiecznych,
niebezpiecznych dla otoczenia, zdrowych/chorych umysłowo, więcej/mniej
inteligentnych... a nie na żydów, Niemców i pedałów.
Narodowcy to ludzie niezbyt rozgarnięci (i w tym nie ma nic złego, nie
ich wina), ale niebezpieczni dla otoczenia (a to akurat ich wina i nie
jest to normalne). Nie wszyscy nierozgarnięci są narodowcami, więc sam
brak rozgarnięcia nie czyni ich niebezpiecznymi.

Mnie nie interesuje jakiej narodowości jest narodowiec.

> Czyli JEDNAK macie wyjątki w widzeniu.

Nie mamy.
Dyskutujesz ze swoimi urojeniami.

> My też.

To, że wy macie, to oczywiste. I dlatego właśnie jesteście
niebezpieczni. Przecież narodowcy nie wsadzali do obozów
koncentracyjnych ludzi, tylko żydów, pedałów i całą resztę podludzi,
którzy mieli akurat pecha, że nie należeli do narodu panów, nie?

> No to mamy konsensus w kwestii normalności.

Nie mamy.
Nie da się mieć konsensusu z kimś, kto nie wszystkich ludzi traktuje jak
ludzi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2019-02-01 13:41:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czyli w podręcznikach kłamią, że była wojna, obozy koncentracyjne..?
> Pogorszyło ci się?

Twoje podręczniki kłamią, że z planety Nazi przyleciały ufoludki ,,naziści"
i to wszystko zrobiły, NIEMCY byli tylko ofiarami, a Polacy wspolnie z
ufoludkami na nich napadli i pomagali im przerabiać Żydów na budyń i
ciastka.
A każdy, kto oskarża Niemcow, rzyga ,,mową nienawiści" i dlatego jest
,,niebezpieczny".

> Oczywiście obejmuje.
> Tylko że

LOL
Te wasze lewackie MARGINESY :->

> ludzie normalni dzielą ludzi na ludzi bezpiecznych,
> niebezpiecznych dla otoczenia,

Twoje prywatne ,,podziały" trzymaj sobie z tyłu w spodniach, a nie wyjeżdżaj
mi z tym ekshibicjonizmem, bo śmierdzi to stalinowskim g... na odległość.
Załóż portki!

> [...]
> jest to normalne). Nie wszyscy nierozgarnięci są narodowcami, więc sam
> brak rozgarnięcia nie czyni ich niebezpiecznymi.

Dobre. Pracę licencjacką w tej psychuszce piszesz jak widzę :-D

> Mnie nie interesuje jakiej narodowości jest narodowiec.

> Nie mamy.
> Dyskutujesz ze swoimi urojeniami.

Dyskutuję z twoim drukowanym, tzw. stojącym jak wół. Czarnym na białym.

> [...]
> koncentracyjnych ludzi, tylko żydów, pedałów i całą resztę podludzi,
> którzy mieli akurat pecha, że nie należeli do narodu panów, nie?

Nie. Psychuszka ci jednak nie pomaga... Ale pisz, papier jest cierpliwy.
Pewnie ci go dali terapeutycznie, żebyś nie gryzł ludzi na korytarzu...
Ale papier - mozesz :-)))

> Nie mamy.
> Nie da się mieć konsensusu z kimś, kto nie wszystkich ludzi traktuje jak
> ludzi.

Fakt, nie da się. I dzieli ich podług lewackiego widzimisia na bezpiecznych
i niebezpiecznych. To już było.
Dlatego MY NARODOWCY więcej do tego NIE DOPUŚCIMY.

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Psychiatria_represyj
na_w_ZSRR

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Gułag

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2019-02-01 23:48:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-01 12:51, Kviat wrote:

> [...]
>
> Nie mamy.
> Nie da się mieć konsensusu z kimś, kto nie wszystkich ludzi traktuje jak

Tu zwykle bezbłędnie, pan Krzysztof wyjaśnia psychologiczne aspekty
powyższego.

https://youtu.be/EIu-BOv5aC8?t=3075

//posłuchaj, może zrozumiesz :)

16. Data: 2019-02-02 00:13:33

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 1 Feb 2019 23:48:35 +0100
doszła do mnie wiadomość <q32id8$2t9$1@node1.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

>Tu zwykle bezbłędnie, pan Krzysztof wyjaśnia psychologiczne aspekty
>powyższego.
>
>https://youtu.be/EIu-BOv5aC8?t=3075
>
>//posłuchaj, może zrozumiesz :)

Ten pan już wystarczająco się "minął z prawdą":
https://doskonaleszare.github.io/articles/18/karon-u
-roli
Więc odradzam inne jego występy(w nzasadzie godzinne słowotoki, mające
swoim słowotokiem ukrywać całkowity brak znaczącej treści).

17. Data: 2019-02-02 01:20:05

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-01 09:15, XL wrote:
> [...]
youtu.be

> Ba - w rozsypce.

> Niby nie.
> Tylko czy tam jakiego tajnego kommanda spod znaku półksiężyca nie ma -
> gdzieś im się rozpłynęło 130 tys. - w innych krajach też.
> Ja Merkel nawet w dzień dobry nie wierzę.
> https://www.google.pl/amp/s/www.o2.pl/artykul/niemcy
-maja-problem-zniknelo--tysiecy-imigrantow-596577635
5890305a%3famp=1

Może zasilili szeregi Schwarze Reiswehry?

Już w 2016 Kriegsministerin von Ursula, zapraszała uchodzców do
Bundeswehry.

https://www.wprost.pl/swiat/10016355/Bundeswehra-zap
rasza-uchodzcow-w-swoje-szeregi.html

a teraz ja o jakieś meble po sądach ciągaja.

https://www.tvp.info/41083968/komisja-sledcza-bundes
tagu-zbada-naduzycia-w-resorcie-obrony

18. Data: 2019-02-02 01:31:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-02 00:13, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> Więc odradzam inne jego występy(w nzasadzie godzinne słowotoki, mające
> swoim słowotokiem ukrywać całkowity brak znaczącej treści).

Może, zrób sobie test, czy nie zostałeś już zainfekowany virusem
antykultury?

19. Data: 2019-02-02 01:54:59

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 2 Feb 2019 01:31:56 +0100
doszła do mnie wiadomość <q32of1$8nt$1@node1.news.atman.pl>
od Ilona <i...@u...net> :

-roli

>Może, zrób sobie test, czy nie zostałeś już zainfekowany virusem
>antykultury?

Nie, mnie zainfekował wirus kultury, właśnie z tego powodu po kilku
sekundach czyjejś wypowiedzi jestem w stanie rozpoznać pozbawiony
treści bełkot.

20. Data: 2019-02-02 02:12:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-02 01:54, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
>
> Nie, mnie zainfekował wirus kultury, właśnie z tego powodu po kilku
> sekundach czyjejś wypowiedzi jestem w stanie rozpoznać pozbawiony

To może, chociaż, test wiedzy o starym i nowym marksiźmie?

https://wiedzaspoleczna.pl/quiz/

Blog o psychologi
Przeprowadzam się z FB :-)
Ruch Narodowy a Piotr Rybak