Re: Niemcy zablokowali dom Angeli Merkel!

Subject: Re: Niemcy zablokowali dom Angeli Merkel!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Fri, 1 Feb 2019 10:25:57 +0100

W dniu 2019-02-01 o 09:15, XL pisze:

> Hitler może się ponownie narodzić tylko w Niemczech.

Bzdura.
Zbrodniarze rodzą się wszędzie. Narodowość nie ma z tym nic wspólnego.

> Ty to masz sny...

Ale przeciwieństwie do ciebie, ja nie dzielę się swoimi snami na grupach.

> Nigdy się nie zmieniają - zawsze widzą w Niemcach Niemców.

Krowy też zdania nie zmieniają.
Ale krowy mają usprawiedliwienie, bo nie chodziły do szkoły i nie miały
okazji zapoznać się z podręcznikiem historii.

W przeciwieństwie do narodowców, normalni ludzie w innych ludziach widzą
ludzi, a nie żydów, Niemców czy pedałów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr