Re: Nienawidz? TEGO je??

1. Data: 2003-02-26 11:54:05

Temat: Re: Nienawidz? TEGO je??
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" wrote:

> Hmmm..... a ja myślałam, że tylko nasz Mundek jest taki wybredny,
> chociaż to zwykły dachowiec :-))

Moje antylososiowe koty tez dachowce, ale hrabiostwo
straszliwe. Sa trzy i wlasciwie wszystkie lubia tylko suche RC
i gotowanego mintaja. Poza tym kazdy zyczy sobie czego innego.

Krycha z wybrednymi kotami

1. Data: 2003-02-26 12:26:39

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Moje antylososiowe koty tez dachowce, ale hrabiostwo
> straszliwe. Sa trzy i wlasciwie wszystkie lubia tylko suche RC
> i gotowanego mintaja. Poza tym kazdy zyczy sobie czego innego.

a mój to hrabia Pers, emeryt już na dodatek. Ale wczoraj mnie zaskoczyl -
zjadł karmę puszkową za 1,80 szt (puszka), a myślałam że zakopie z pogardą .
???

Asia

1. Data: 2003-02-26 18:58:24

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Krystyna Chiger" <k...@p...pl>

"Maria Maciąg" wrote:

> [...]

straszliwe. Sa trzy i wlasciwie wszystkie lubia tylko suche RC
i gotowanego mintaja. Poza tym kazdy zyczy sobie czego innego.

Widze dziewczyny, ze rozpuscilysci te swoje kociaki :-))))
Zadalam sobie trud i policzylam lata zycia swojego Urwisa, ktory mi coraz bardziej
siwieje [czarny jest] - no i doliczylam sie
ukonczonych 14... calkiem niezle :-)
zeby ma wszystkie, w jedzonku nie wybrzydza... ale jest karmiony przede wszystkim
surowymi, krojonymi na kawalki nerkami, rzadziej
[jak nie ma nerek] watrobka, dostaje takze surowe resztki ryby, ich kregoslupy
[odpady po smazeniu lub odpady z ryb wedzonych], do
tego zupki, poza tym uwielbia moj Urwis gotowany bob, a takze cieniutkie plasterki
surowych ziemniakow, gotowanego kalafiora... itp.
zarelko...bialy serek to przysmak, surowy, pokrojony glab z surowej kapusty, takze.
No, nie wspomne o czyms takim jak surowka z kiszonej kapusty... [doprawiona!]....
Chyba nie wymienilam wszystkich przysmakow...
Noooooooo... teraz mozna mi zaczac zazdroscic :-)))))))))))))))))00

---

1. Data: 2003-02-26 19:58:14

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
.

{..}
> [...]
> Chyba nie wymienilam wszystkich przysmakow...
> Noooooooo... teraz mozna mi zaczac zazdroscic :-)))))))))))))))))00

Kot warzywożerny? Basieńko, a jak Ty to zrobiłaś? Surowa wołowina
i piersi drobiowe to i owszem, ryba wędzona lub surowa, ser biały
i żółty ..ale warzywa? Nigdy w życiu. Z zieleniny tylko trawa w
ogródku i czasem jakiś kwiatek doniczkowy :) Szczerze zazdroszczę!
Mój Mundek też czarny z białym krawatem i skarpetkami :).

Pozdrawiam, Stokrotka

1. Data: 2003-02-27 12:54:02

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:

> [...]
> Zadalam sobie trud i policzylam lata zycia swojego Urwisa, ktory mi coraz bardziej
siwieje [czarny jest] - no i doliczylam sie

Moj najstarszy dopiero 13 ukonczyl, znaczy sie mlodziak :-)

> [...]
> Chyba nie wymienilam wszystkich przysmakow...
> Noooooooo... teraz mozna mi zaczac zazdroscic :-)))))))))))))))))00

No tak, kot jedzacy surowe jarzynki budzi zazdrosc :-)) Co prawda
nie trawi ich, ale musi to fajnie wygladac i wspomagac prace jelit.
Moje do tego jedza owies, taki posiany w skrzynce. Trzy czarne koty
pasace sie na trawce, jak krowy, wygladaja przepieknie :-)

Pozdrowienia dla czarnego kuzyn od trzech czarnuchow
Krycha

1. Data: 2003-02-27 21:43:52

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Krystyna Chiger" <k...@p...pl>

> No tak, kot jedzacy surowe jarzynki budzi zazdrosc :-)) Co prawda
> nie trawi ich, ale musi to fajnie wygladac i wspomagac prace jelit.

Nie wiedzialam, ze nie trawi... a gotowane trawi?
Na ziemniaki 'rzuca sie' jak glupi, kiedy zaczynam je obierac...
kiedys podjadal obierki, ale jak sprobowal, ze mozna jest 'bez ziemi', czyli obrane
plasterczki cienkie, to teraz podjada takie
wlasnie plasterki [kilka oczywiscie]

> Moje do tego jedza owies, taki posiany w skrzynce. Trzy czarne koty
> pasace sie na trawce, jak krowy, wygladaja przepieknie :-)

Rzeczywiscie musz fajnie wygladac :-)
Moj poza tym podjada to, co suche na roslinkach...a juz jak asparagus [taki dodany
jako dekoracja do kwaitow] ciutek tylko
podeschnie, to musze go natychmiast wyrzucac, mimo ze sie nie sypie, bowiem Urwis juz
mi wazon stlukl dobierajac sie do takiego pedu
:(

Zielonego to dotad nie jadal... ale moze naleazloby mu taki owies posiac????

> Pozdrowienia dla czarnego kuzyn od trzech czarnuchow
> Krycha

Z wzajemnoscia wielka :-)
Urwis i Barbara

---

1. Data: 2003-02-28 10:08:24

Temat: OT koty, bylo Re: Nienawidz? TEGO je??
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka wrote:

> Nie wiedzialam, ze nie trawi... a gotowane trawi?

Z gotowanego przyswaja nawet pewne mineraly. Ale to jest
roznie - ulubiona kukurydza z puszki wyglada "na wejsciu" tak
samo jak "na wyjsciu", a przeciez nie jest surowa. Kot ma
bardzokrotki uklad trawienny, wiec wiekszosci materialu
roslinnego nie zdaza przetwozyc.

> [...]
> kiedys podjadal obierki, ale jak sprobowal, ze mozna jest 'bez ziemi', czyli obrane
plasterczki cienkie, to teraz podjada takie

No wlasnie, lepiej z tym ostroznie.

> [...]
> podeschnie, to musze go natychmiast wyrzucac, mimo ze sie nie sypie, bowiem Urwis
juz mi wazon stlukl dobierajac sie do takiego pedu

Wazony koci mi przewracaja przy okazji kwiatow cietych (ktorych
i tak nie lubie, ale czasem ktos przywlecze ;-))

> Zielonego to dotad nie jadal... ale moze naleazloby mu taki owies posiac????

Pewnie, posiej. jedno sianie wystarcza na ok 3 tyg - miesiac.
Dla jednego kota moze na dluzej.

Krycha&Co(ty)

olej z pestek winogron
Metka