olej z pestek winogron

1. Data: 2003-01-21 10:42:54

Temat: olej z pestek winogron
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

....uzywam od dawna - do wszystkiego, w tym takze do smazenia. niedawno
jednak gdzies (w jakiejs gazecie chyba...) przeczytalam, ze nie powinno
sie go uzywac do smazenia!

co Wy na to? (ufam Wam bardziej, niz gazetom :))

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-01-21 13:35:29

Temat: Re: olej z pestek winogron
Od: "Tib[Ruda]" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

anna wrote:

> [...]
> sie go uzywac do smazenia!
>
> co Wy na to? (ufam Wam bardziej, niz gazetom :))

Witam :-)

Tez uzywam od dawna jako jedynego oleju w mojej kuchni-nie tylko ze
wzgledu na smak,ktory nam odpowiada.Przeczytalam,ze obniza poziom
cholesterolu,co przyda sie zdecydowanie mojemu osobistemu M:-).Uzywam
wloskiego oleju Costa d`Oro,a na butelce jest informacja,ze nadaje sie
do smazenia-sadze,ze producent wie,co pisze,oni to chyba jakos badaja
dokladnie przed wypuszczeniem na rynek?Mnie kazdym razie smazy sie
dobrze,mojemu M poziom cholesterolu sie obnizyl(i jestem przekonana,ze
olej ma na to jakis wplyw,bo specjalnych zmian w diecie nie stosowalam)i
smazyc bede nadal:-).Nigdzie nie spotkalam sie z informacja,ze to moze
byc w jakis sposob szkodliwe,a jedna jaskolka(gazeta) wiosny nie
czyni-chyba,ze to jakies niesamowicie naukowe opracowanie poparte
tabunem dowodow :-)

Milego dnia wszystkim :-)

Ruda

--

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-

1. Data: 2003-01-21 19:42:07

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

anna wrote:
> [...]
> sie go uzywac do smazenia!
>
> co Wy na to? (ufam Wam bardziej, niz gazetom :))

nadaje sie bo ma wyjatkowo niska temp.palenia.
rowniez go uwielbiam :)

pozdr.
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-01-22 17:42:52

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib[Ruda] napisal(a):

>Tez uzywam od dawna jako jedynego oleju w mojej kuchni-nie tylko ze
>wzgledu na smak,ktory nam odpowiada.Przeczytalam,ze obniza poziom
>cholesterolu,co przyda sie zdecydowanie mojemu osobistemu M:-).

A propos:

http://www1.gazeta.pl/nauka/1,34148,1276972.html

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Płoń, płoń, płoń parlamencie, spali Cię ogień na historii zakręcie."

1. Data: 2003-01-22 18:36:57

Od: "Vefour" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> nadaje sie bo ma wyjatkowo niska temp.palenia.
> rowniez go uwielbiam :)

tzn. wysoka :)))))) Nadaje sie jak najbardziej, jeden z lepszych do tego
celu ..... (choć ja wolę arachidowy)

V.

1. Data: 2003-01-23 09:41:42

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vefour wrote:

> tzn. wysoka :))))))

no wlasnie, to chcialam napisac :)
jakos mi sie rzekrecilo ;P

> Nadaje sie jak najbardziej, jeden z lepszych do tego
> celu ..... (choć ja wolę arachidowy)

tez bardzo lubie. ja na zmiane kupuje z pestek, arachidowy (w takich
waskich wysokich puszkach) i oliwe z oliwek jakiegoos gorszego sortu.
z tym ze ja generalnie zadko co smaze, wlasciwie to bardziej podduszam lub
podsmazam troszke.

pozdr.
pat
--