Re: olej z pestek winogron

From: "Tib[Ruda]" <c...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: olej z pestek winogron
Date: Tue, 21 Jan 2003 14:35:29 +0100

anna wrote:

> ....uzywam od dawna - do wszystkiego, w tym takze do smazenia. niedawno
> jednak gdzies (w jakiejs gazecie chyba...) przeczytalam, ze nie powinno
> sie go uzywac do smazenia!
>
> co Wy na to? (ufam Wam bardziej, niz gazetom :))

Witam :-)

Tez uzywam od dawna jako jedynego oleju w mojej kuchni-nie tylko ze
wzgledu na smak,ktory nam odpowiada.Przeczytalam,ze obniza poziom
cholesterolu,co przyda sie zdecydowanie mojemu osobistemu M:-).Uzywam
wloskiego oleju Costa d`Oro,a na butelce jest informacja,ze nadaje sie
do smazenia-sadze,ze producent wie,co pisze,oni to chyba jakos badaja
dokladnie przed wypuszczeniem na rynek?Mnie kazdym razie smazy sie
dobrze,mojemu M poziom cholesterolu sie obnizyl(i jestem przekonana,ze
olej ma na to jakis wplyw,bo specjalnych zmian w diecie nie stosowalam)i
smazyc bede nadal:-).Nigdzie nie spotkalam sie z informacja,ze to moze
byc w jakis sposob szkodliwe,a jedna jaskolka(gazeta) wiosny nie
czyni-chyba,ze to jakies niesamowicie naukowe opracowanie poparte
tabunem dowodow :-)

Milego dnia wszystkim :-)

Ruda

--

=<Bozena Zasiadczuk>=|-mamo pomurz chomik uciekl-|
-:c...@a...pl : Icq 86181173 : GG 1287619 :-