21 styczeń Włoska zupa cebulowa

1. Data: 2003-01-21 10:40:49

Temat: 21 styczeń Włoska zupa cebulowa
Od: a...@i...pl (Aga) szukaj wiadomości tego autora

3 duże cebule
1 bułka podsuszana kajzerka
7 dag żółtego ostrego sera
1\2 szklanki śmietany
sól pieprz
6 szklaneg rosołu drobiowego
szczypta suszonego oregano

Cebulę obrać i pokroić w półplasterki
bułeczkę pokruszyć i włożyć do garnka z rosołem.
Gotować na małym ogniu około 2 godzin pod koniec gotowania
dodać kostkę rosołową i przyprawić świerzo mielonym pieprzem,oregano i
jeśli trzeba to solą na każdym talerzu rozetrzeć łyżkę śmietany z
odrobiną zupy talerz dopełnić i posypać żółtym serem.
przepis pohodzi z Kalędarza mistrza kuchni
pozdrawiam Aga

REKLAMA
www.jw.w.pl
.

Portal INTERIA.PL zaprasza... >>> http://link.interia.pl/f16ab

1. Data: 2003-01-21 13:08:49

Temat: Re: 21 styczeń Włoska zupa cebulowa
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:
> [...]
> odrobiną zupy talerz dopełnić i posypać żółtym serem.
> przepis pohodzi z Kalędarza mistrza kuchni

Pycha!!!!
Ale czemu az 2 godziny? I czy ta bulke daje sie od razu na poczatku?

/ walkie-talkie! GG:411958 \
/ w...@w...net.pl \
/ \
/ Nawet ząb bywa wstawiony! \