Donaty Wkl - pytanie

1. Data: 2003-02-26 11:14:49

Temat: Donaty Wkl - pytanie
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Palnuję jutro zrobić donaty:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis125.html

I mam pytanko: tam rzeczywiście nie daje się jajka? Nie są przez to zbyt
zbite?

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-02-26 13:25:26

Temat: Re: Donaty Wkn - pytanie
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> naprawde bez jaj :)

:-)

> Zbite nie sa, po prostu trzeba nie przesadzac z maka.

To już doczytałam :-).

> I druga uwaga: donaty sa bardzo smaczne, ale niestety bardzo szybko sie
> starzeja :(

No właśnie tego się obawiałam. Dlatego zastanawiam się nad tym jajem...

P.S.
Sorry za błąd w tytule. Oczywiście miało być Wkn :-).

1. Data: 2003-02-26 14:17:46

Temat: Re: Donaty Wkl - pytanie
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I mam pytanko: tam rzeczywiście nie daje się jajka? Nie są przez to zbyt
> zbite?

naprawde bez jaj :)
Zbite nie sa, po prostu trzeba nie przesadzac z maka.
Ale uwaga - dla osob nadwrazliwych na spulchniacze ich ilosc moze byc za
duza
I druga uwaga: donaty sa bardzo smaczne, ale niestety bardzo szybko sie
starzeja :(

pozdrawiam
Dorota _wkn

1. Data: 2003-02-26 15:33:06

Od: "mandragorax" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis125.html
>
> I mam pytanko: tam rzeczywiście nie daje się jajka? Nie są przez to zbyt
> zbite?
A ja sie dolaczam z jeszcze jednym, mianowicie jak duzo donatow wychodzi z
takiej porcji i czy ja dzis je zrobie to jutro w pracy, jeszcze beda "do
zjedzenia ", chodzi o to czy nie zrobia sie z nich "kapcie"?

--
Mandragorax

1. Data: 2003-02-26 16:45:44

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mandragorax" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> A ja sie dolaczam z jeszcze jednym, mianowicie jak duzo donatow wychodzi z
> takiej porcji i czy ja dzis je zrobie to jutro w pracy, jeszcze beda "do
> zjedzenia ", chodzi o to czy nie zrobia sie z nich "kapcie"?

wychodzi kopiasty talerz
POlecam robienie z dziś na dziś, natomiast zdecydowanie odradzam z dziś na
jutro, nie będą za ciekawe, niestety...

wkn

1. Data: 2003-02-26 18:14:28

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> wkn z bolem glowy

Mam nadzieję, że nie przez nas ;-).

1. Data: 2003-02-26 18:49:05

Temat: Re: Donaty Wkl - glupotki
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:
> Zastanawiam sie, czy nie wyczlapac do
> sklepu po sprite'a, to sobie z wermutem chlapne

Faceta poślij ;-)

> ps dlaczego Szama pisze znow o moich donatach w ostatnim poscie?

Nie wiem ;-). Widać popularne są :-)))).

1. Data: 2003-02-26 19:07:04

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> wychodzi kopiasty talerz
> POlecam robienie z dziś na dziś, natomiast zdecydowanie odradzam z dziś na
> jutro, nie będą za ciekawe, niestety...

to znaczy, będą zjadliwe, ale bardziej suche
Podobnie niestety dzialo sie z oponkami mojej kolezanki (zawieraly jajka) -
na drugi dzien zrobily sie troche jak paczki po dwoch dniach.

wkn z bolem glowy

1. Data: 2003-02-26 19:43:05

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zGosiula" <z...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3E5D0404.3040103@poczta.onet.pl...

> Mam nadzieję, że nie przez nas ;-).

cos Ty :) Ja tak mam co jakis czas. Zastanawiam sie, czy nie wyczlapac do
sklepu po sprite'a, to sobie z wermutem chlapne

wkn calkiem zdechnieta

ps dlaczego Szama pisze znow o moich donatach w ostatnim poscie?

1. Data: 2003-02-27 06:56:12

Temat: Re: Donaty Wkh - pytanie
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zGosiula wrote:
> Palnuję jutro zrobić donaty:
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis125.html

No i usmażyłam :-))). Zażeram się nimi z synkiem :-). Może dla męża coś
zostanie ;-).
Acha, dałam jedno jajco. Pyszne wyszły :-). I piorunem się je robi :-))).

--

21 styczeń Włoska zupa cebulowa
Re: Nienawidz? TEGO je??
olej z pestek winogron