Chwale: ciasto japonskie oraz babke jogurtowa

1. Data: 2003-02-26 12:19:54

Temat: Chwale: ciasto japonskie oraz babke jogurtowa
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie moglam sie wczoraj zdecydowac, co mam upiec - wiec upieklam obydwa, jako
niezbyt pracochlonne. Bardzo fajne ciasta, polecam!
Babke jogurtowa upieklam z podwojnej ilosci, miska miksera wypelniona byla po
brzegi, az sie balam, ze sie przeleje. Polowe upieklam w keksowce, a z drugiej
czesci zrobilam cos jakby torcik, zrobilam polewe czekoladowa i ozdobilam
listkami z bialej czekolady i zanioslam dziecku do zlobka na okazje pierwszych
urodzin. To ciasto chyba nawet takie maluszki moga zjesc, oczywiscie w
niewielkiej ilosci.

babka jogurtowa: http://minilien.com/?YLV1geNLop

ciasto japonskie: http://minilien.com/?q25nyfRrtd (powinno byc 6 jajek, czego
nie ma w przepisie)

Zycze smacznego i pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-26 20:32:05

Temat: Re: Chwale: ciasto japonskie oraz babke jogurtowa
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A z mojej babki jogurtowej wg tego przepisu zrobił się mały zakalec....:-(
smutna Dorota, która uwielbia jogurty

1. Data: 2003-02-26 21:09:27

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A z mojej babki jogurtowej wg tego przepisu zrobił się mały zakalec....:-(
> smutna Dorota, która uwielbia jogurty

Oj, szkoda... Ja to nawet spodziewalam sie zakalca, bo wydawalo mi sie, ze zle
rozmieszalam ciasto, no i dosc czesto zagladalam do piekarnika, czy mi nie
ucieka z blaszek, bo byly pelne (i prawie ucieklo :)). Ale na szczescie
pieknie wyroslo, bez zarzutu.

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-27 07:32:29

Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że powinnaś spróbować jeszcze raz (ja robię z Bakomą) i troszkę
dłużej potrzymać w piekarniku, ja sprawdzam patyczkiem kilka razy - też
kiedyś wyszła mi z zakalcem - kiedy się spieszyłam.
Kama

1. Data: 2003-02-27 14:43:22

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wielkie, Kama, za dobre rady, których mi udzielałaś niedawno :-)
Dorota

Donaty Wkl - pytanie
21 styczeń Włoska zupa cebulowa
Re: Nienawidz? TEGO je??