Dania Duńskie

1. Data: 2003-02-26 12:28:13

Temat: Dania Duńskie
Od: "Ewelina Woźniak" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć jeszcze się nie udzielałam w tej grupie, ale lubię ją odwiedzać!
Potrzebuje kilka przepisów na dania Duńskie, ponieważ ja i moja klasa
bierzemy udział w konkursie o Dani i nie mamy zabardzo pomysłów skąd je
wziąź!!!
Pozdrawiam ! ! !

1. Data: 2003-02-26 13:07:56

Temat: Re: Dania Duńskie
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Ewelina Woźniak:
> [...]
> Potrzebuje kilka przepisów na dania Duńskie, ponieważ ja i moja klasa
> bierzemy udział w konkursie o Dani i nie mamy zabardzo pomysłów skąd je

http://www.spangshus.dk/dpi/wpkuchnia.htm

na konkurs języka polskiego się nie wybierasz? Cztery błędy
ortograficzne w 3 linijkach to trochę za dużo.

Waldek

1. Data: 2003-02-26 13:38:19

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> Ewelina Woźniak:
>
> na konkurs języka polskiego się nie wybierasz? Cztery błędy
> ortograficzne w 3 linijkach to trochę za dużo.

Ja znalazlam 4, ale ten czwarty jest juz w czwartej linijce :-)

Maria

1. Data: 2003-02-26 15:45:34

Temat: Re: Dania Duńskie (OT)
Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja znalazlam 4, ale ten czwarty jest juz w czwartej linijce :-)
> Maria

Waldku, Marysiu, rozluznijcie sie troche... zgadzam sie, ze wypuszczanie
bledow w swiat nie jest mile widziane, ale czy tzreba natychmiast robic
konkurs "Kto znajdzie wiecej bledow w poscie Eweliny?" , na dodatek w bardzo
grzecznym i kulturalnym poscie...

Usmiechnijcie sie ! Wiosna idzie :-)

Bozenka z Wilna ;o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-02-26 18:41:43

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożenka napisal(a):

>Waldku, Marysiu, rozluznijcie sie troche... zgadzam sie, ze wypuszczanie
>bledow w swiat nie jest mile widziane, ale czy tzreba natychmiast robic
>konkurs "Kto znajdzie wiecej bledow w poscie Eweliny?" ,

Trzeba, bo inaczej barbarzyncy nas zaleja.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-02-26 22:51:03

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin E. Hamerla" <m...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
0...@4...com...

> Trzeba, bo inaczej barbarzyncy nas zaleja.

Idź dokąd poszli tamci do ciemnego kresu

[....]

Ewcia
(Barbarzyca w Ogrodzie)

--
Niesz !

1. Data: 2003-02-27 07:26:49

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bożenka" wrote:

> [...]
> konkurs "Kto znajdzie wiecej bledow w poscie Eweliny?" , na dodatek w bardzo

Alez Bozenko ja pisalam z usmiechem. Po prostu zauwazylam, ze bledy sa 4 i tak
jakos musialam to napisac - z przekory. Przypomnialo mi sie wyszukiwanie roznic
miedzy dwoma pozornie jednakowymi obrazkami. Bynajmniej nie potepiam ludzi za
robienie bledow, choc mnie kluja po oczach, bo wiem, ze np. z fizyki jestem noga
i moglabym niezlych bzdur naplesc.
A dunskich dan nie znam.

Szczere pozdrowienia dla wszystkich
Maria

Chwale: ciasto japonskie oraz babke jogurtowa
Donaty Wkl - pytanie
21 styczeń Włoska zupa cebulowa
Re: Nienawidz? TEGO je??
olej z pestek winogron