Re: Nienawidzę TEGO jeść

1. Data: 2003-02-21 07:53:52

Temat: Re: Nienawidzę TEGO jeść
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kasza gryczana - staje w gardle i nie idzie dalej
móżdżek
szpitalne obiadki - to dopiero ohyda
parówki
cielęcina - tu pewnie czeka mnie lincz
krwiste mięsko

Danka

1. Data: 2003-02-21 08:35:50

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danka wrote:
> kasza gryczana

O! Zapomniałam. Też jej niecierpię.

> parówki

Też racja. Ochyda.

> cielęcina - tu pewnie czeka mnie lincz

Myślisz? Ja też za cielęciną nie przepadam.

> krwiste mięsko

I tatar.

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-02-21 09:22:57

Temat: Re: Odp: Nienawidzę TEGO jeść
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ktabaczynski wrote:

> No, w tym miejscu już nie wytrzymałem...
>
> TATAR JEST BE????

A czy każdemu musi smakować? Ja mam np. awersję do surowego mięsa.
Bronisz mi tego???

> Może założycie sobie osobną grupę?

Dlaczego? Dlatego, że ci się nie podobają nasze odpowiedzi w wątku jak
najbardziej w tematyce grupy???

1. Data: 2003-02-21 09:58:18

Temat: Odp: Nienawidzę TEGO jeść
Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zGosiula" <z...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3E55E4E6.9050408@poczta.onet.pl...

> [...]
>
> Myślisz? Ja też za cielęciną nie przepadam.

> I tatar.

No, w tym miejscu już nie wytrzymałem...

Pozdrowienia. Krzysztof.

...dzień dobry...

1. Data: 2003-02-21 11:37:43

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:

> Cielęcina nie, tatar nie, to idzcie sobie do wegetarian, Niejadki ;-)))

Wcale aż taki daleki od prawdy nie jesteś ;-). Nie jadłam mięsa przez
kilka dobrych lat, ale to już przeszłość. Za to zmienił mi się smak i
definicja "dobrego żarcia" i teraz są potrawy, które kiedyś jadałam a
teraz nie tknę i koniec.

Na "złagodzenie" mojej wizji dodam, że uwielbiam wszelkie szaszłyczki
;-). I polędwiczki wieprzowe na różne sposoby (za wyjątkiem surowych) ;-).

1. Data: 2003-02-21 12:22:51

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

zGosiula wrote:

> [...]
> najbardziej w tematyce grupy???

Cielęcina nie, tatar nie, to idzcie sobie do wegetarian, Niejadki ;-)))

JurekA
e-mail: jurdag@...o2.pl | jurdag@...o2.nl
http://gone

1. Data: 2003-02-21 22:41:01

Od: "T0SIA" <t...@f...istnieje.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zGosiula" <z...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3E55EFF1.70508@poczta.onet.pl...

> A czy każdemu musi smakować? Ja mam np. awersję do surowego mięsa.
> Bronisz mi tego???

oj... tak..tatar!!!!!!!!!!!!!!!
zalazl mi porzadnie za skore..
jako 4 letni brzdac trafilam przez niego na izolatke na 3 tygodnie z powodu
ciezkiego przypadku salmonelli..
cala rodzina sie strula kupionym w garmazerii tatarem... ale ja wyladowalam
jako jedyna w szpitalu i skosztowalam m.in. "smaku" punkcji w rdzen kregowy
:-O

od tamtej pory TATAR jest mym smiertelnym wrogiem ;-)

o dziwo rodzinka zajada sie do dzis ze smakiem..ale tylko i wylacznie
zrobionym w domu, oczywiscie...przez Mame :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
"Kobieta powinna powstrzymać swoje kokieteryjno-prowokacyjne zachowanie,

Re: Stary piekarnik
Re: Chleb z automatu do pieczenia
przepis na brzoskwiniowiec
wino ryżowe a'la Martini