Re: Nienawiść

Data: 2010-10-19 19:58:55
Temat: Re: Nienawiść
Od: vonBraun <i...@g...pl>

Frank Einstein wrote:

> Chyba masz trochę trudności z identyfikacją niektórych uczuć i
> niepotrzebnie dorabiasz do tego zbyt uwarunkowaną logicznie teorię,
> którą nie bardzo zdążasz stosować.
> Nienawiść to jest uczucie raczej stałe do jednego obiektu lub
> wyobrażenia z tendencją wzrostową.
> Natomiast to co opisałeś to raczej zwykła, tłumiona agresja wywołana
> przez jakiś bodziec.
> W obecnym odruchu wygląda to mniej więcej tak, że jakiś bodziec
> bezpośrednio lub w oparciu o już nieświadome skojarzenie wywołuje u
> ciebie pobudzenie (biochemiczne), które przechodzi w agresje.
> [...]
Nie wstydzę się tego że mnie to wkurza - można to of korz załatwic tak
jak w NLP - czyli tak jak piszesz. Ale to nudne i nic się nie dowiem,
zlikwiduje tylko "problem". Znacznie ciekawsze jest to, że "jednak
wkurza" :-)
Próbowałeś kiedyś dojść jak to się dzieje że coś w zasadzie obojętnego
budzi impuls agresji? Miałeś taka sytuację?
pozdrawiam
vonBraun