Nienawiść

Temat: Re: Nienawiść
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-03 08:02, Lebowski pisze:

> Serio?
> Nie wiedzialem, ze bylas brzydka.
> Widzisz, gdybys napisala to na poczatku, to zmieniloby na pewno czyjes
> podejscie.

Świadomie bądź nie, robiłam z siebie istotę aseksualną. Jedyne 3 razy w
czasie studiów, kiedy wędrowałam wieczorem po mieście w spódnicy,
zostałam zaczepiona przez miejscowych pijaczków :) Dopiero od niedawna
ich "komplementy" nie wywołują we mnie chęci ucieczki. Interpretuj to
sobie jak chcesz.

--
Pozdrawiam - Aicha

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com...

> 1 ch�opak, 2 ch�opak, m��, rozw�d, potem si� zakot�owa�o
> (syndrom konia
> wypuszczonego ze stajni).
> Teraz jestem z 2gim ch�opakiem
> Czy go kocham? Chyba nie. Ale bardzo, bardzo lubi� i ��czy nas
> kawa� �ycia.
>
> Nudy Globiďż˝ :-)))))))
>
> MK

Cholera google znowu nie drukuje literek, trudno zrozumieć co z tymi
chłopakami napisałaś, bo z tego można przeczytać
- 10 chłopaków, 20 chłopaków= żart.;)
No dobrze z tego co zrozumiałem jesteś po rozwodzie i masz chłopaka,
którego nie kochasz.
To dziwne wyznanie, bo najczęściej kobiety piszą o swojej miłości z
którą są itd, a ty piszesz mam chłopaka którego nie kocham...jeśli
dobrze zrozumiałem.?

____

Nie wiem, czy go kocham. Ale bardzo go lubię i świetnie się z nim bawię.
Czy to miłość?
Też...
W sumie miłości jest tyle rodzajów.
Sęk w tym, że znamy się dłużej niż pół życia, więc romantyczna miłość (a
tylko taka obowiązuje w cywilizacji zachodniej, prawda? I tu nie będę
polemizować, że to lekko głupie) to to nie jest. Ale wiesz... konie
spokojnie razem kradniemy :-)))).

I teraz pytanie, czy zamieniłabym coś TAKIEGO na namiętność, która mi
przejdzie po 3 dniach?
W życiu.
Musiałabym upaść na czaszkę.
Za dobrze znam siebie :-))))

W sumie to dosyć złozona kwestia. I nie chce mi się jej roztrząsać w sieci,
choć domyślam się, że to łakomy kąsek.
Więc skończmy, OK?

MK

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaczepiona przez miejscowych pijaczków :) Dopiero od niedawna ich
> "komplementy" nie wywołują we mnie chęci ucieczki. Interpretuj to sobie

Hmm, aż się ciśnie.
Czemu starałaś się być aseksualna?
Stało się coś?
Dziewczynki z reguły lubią "namieszać"

MK

PS. Jakby co, to wyślij mnie na bambus.

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-04 09:42, Lebowski pisze:

> Hehe, ciesze sie, ze nie odebralem ci nadzieji.

Ty? Mnie?
Nie pisz tak, bo będziesz miał na sumieniu moje zejście z powodu
udławienia się ze śmiechu.

> No coz, powodzenia zycze ;)

Dziękuję, nie narzekam.

--
Pozdrawiam - Aicha (odrażająca, brudna, zła)

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-04 10:00, Vilar pisze:

> Hmm, aż się ciśnie.
> Czemu starałaś się być aseksualna?
> Stało się coś?

Nie, ale może czegoś zabrakło w "paszy", żeby kurczak się opierzył ;) Do
tego kompleksy.

> Dziewczynki z reguły lubią "namieszać"

Jak zaczęłam, to już byłam dość dużą dziewczynką. Z marnymi skutkami na
początku z uwagi na brak wcześniejszych doświadczeń :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Winogronko" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Ale właśnie o to chodzi, że za bardzo się przejmujesz co inni
> powiedzą.Co , bardziej otwarci porozmawiają, a moraliści się podniecą
> i zamiast po bożemu...

To nie jest globie kwestia tego, że np. ja się czymś przejmuję, ale to
kwestia
szacunku np. do swojego partnera czy swoich dzieci.
Ja może i nie jestem specjalnie 'zamknięty', ale muszę brać pod uwagę
to, co myśli/czuje/MOŻE pomyślec/czuć moja żona czy moja córka czy
mój syn. A jest tych osób znacznie więcej jeszcze, jeśli sięgnąć.

A one mają prawa/są inne niż ja, mają własne preferencje co do
ochrony prywatności. I mająprawo być pruderyjne a ja mam prawo
nie chcieć mieć z nimi konfliktów. I stąd w prostej linii wynika
powściągliwość.

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak zaczęłam, to już byłam dość dużą dziewczynką. Z marnymi skutkami na
> początku z uwagi na brak wcześniejszych doświadczeń :)

Bywa....
Ból stawania się Sobą....

W sumie sama nie wiem co lepsze.
Jak się nieustannie z kimś jest, to ciężko usłyszeć "Siebie".

W sumie dojrzałam dopiero po rozwodzie. Wreszcie byłam na tyle dojrzała,
żeby robić co chcę i powiedzieć innym, żeby się ode mnie "odp.... ".
I jestem za to życiu bardzo wdzięczna, choć kosztowało sporo....

I znikam, strasznie mam dziś dużo tyrki.

MK

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ochrony prywatności. I mająprawo być pruderyjne a ja mam prawo
> nie chcieć mieć z nimi konfliktów. I stąd w prostej linii wynika

Czy naprawdę trzeba tłumaczyć się ze swoich "granic".
Są gdzie są i... kropka :-))))

MK

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Winogronko" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
j.googlegroups.com...

>2. Reakcja obronna, widzę seks i udaje, że nie widzę, jestem
>pobudzony udaje że mnie to nie dotyczy, świadomość grzęźnie, idą do
>sklepu i mówię prosze...proszę proszę..Boże..,jajeczka...no o Boże.

Od czegoś jednak są te płaty czołowe, dzięki którym przeciętny człowiek
nie zachowuje się jak 'promiskuitywny szympans' (by vB).
Jak myślisz globie, jaka jest różnica między człowiekiem,
u którego płaty czołowe działają bardzo dobrze od człowieka, u którego
funkcjonują słabiej ? Nie chodzi mi o ich zewnętrzne zachowania - ale
jak to się przekłąda na ich psychikę, ich odczucia wewnętrzne związane
z seksualnością ?

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Winogronko" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
t.googlegroups.com...

> Ja np nie piszę non stop o seksie, więc ...
70% ?

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.