Nienawiść

Temat: Re: Nienawiść
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

===============

> Prawo Karmy Chironie nie zostało jednak nigdy udowodnione.
> Pozostałabym przy określeniu Teza. Teza Karmy.
>
> A co jeśli mieli po prostu nieszczęście urodzić się w złym czasie i w
> złym miejscu? Tak po prostu?

Mniej lub bardziej zasłużona kara.

Qra

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

===============

> Mniej lub bardziej zasłużona kara.
>
> Qra

Mniej .....
lub bardziej....

Moment, moment. Kiedy mieli szansę na coś zasłużyć (nakopali mamusi od
środka?)

MK

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-08 10:53, zażółcony pisze:

> Trafił go 'grom z jasnego nieba'. I finito.

A mógł tam nie leźć.

Znacie ten stary dowcip ze Stalinem, od którego jakieś dziecko na
defiladzie domagało się cukierka? W końcu Stalin klapsnął dziecko, a
dziennikarz telewizyjny skomentował z podziwem dla łaskawości wodza:
"a mógł zabić".

Wiem, wiem, to stary dowcip jak świat, ale tak mi się luźno skojarzyło. ;)

Ewa

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-08 12:33, Lebowski pisze:

> No wiesz, jak reszta ma to samo.

Ma :)

--
Pozdrawiam - Aicha (atechniczny ścisłowiec z odchyłem humanistycznym)

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message

> Mniej lub bardziej zasłużona kara.
>
> Qra

A mnie za co?

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===============

> Mniej .....
> lub bardziej....
>
> Moment, moment. Kiedy mieli szansę na coś zasłużyć (nakopali mamusi od
> środka?)

To by trzeba było zapytać tych, co tę Karmę rozdzielają. Ja się nią tylko
żywię.

Qra

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-08 12:38, Qrczak pisze:

> Mniej lub bardziej zasłużona kara.

Kar(m)a.

--
Pozdrawiam - Aicha

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> Kar(m)a.

Kar-ma

Qra
--
http://demotywatory.pl/2211388/Znajomi-poznani-w-sie
ci

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

> [...]

Pozostałabym przy określeniu Teza. Teza Karmy.

A co jeśli mieli po prostu nieszczęście urodzić się w złym czasie i w złym
"Nieszczęście" czy "szczęście" to tylko usprawiedliwienia dla ludzi
nieodpowiedzialnych. Hipoteza o istnieniu psipadku- z którego to szczęście
miało by wynikać- nigdy nie została udowodniona:-)

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> A prawo karmy? Zawsze_istnieje_przyczyna. Mógł więc coś zrobić.

Tak, mógł się w sobie schować jak ten gawron.
Imho myślenie magiczne jest ostatecznością, która nie
daje rozwiązań, a jedynie pozwala zracjonalizować 'boską
niesprawiedliwość', żeby odsunąć problem 'od siebie',
jak już nic innego sensownego nie da się zrobić.

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.