Nienawiść

251. Data: 2010-10-20 12:54:58

Temat: Re: Nienawiść
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Debski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:i9mhvn$cpp$1@inews.gazeta.pl...

> Oj tam. Na pewno nie jest tak źle. Znasz "wlazł kotek na płotek" - już
> znasz poezję. Jak umiesz to zaśpiewać to znasz się na muzyce. Jak wiesz
> który polityk ma kotka, znasz się na polityce. Jeśli wydaje Ci się, że
> ktoś tu przeżywa kociokwik to i na psychologii się znasz.

Na wszystkim się znam. Znam taki wierszyk "Skrzypeczki". Nawet umiem go
zaśpiewać. I uważam, że Urszula to beztalencie. :)
A z polityków to większość ma kotka, a nawet kocura.
Na psychologii to znam się jak mało kto.

V-V

252. Data: 2010-10-20 13:02:21

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł pisze:
> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Paulina, oczywiście mojego mejla wyślij mu na priva, a nie na grupie -
> jeżeli Cię zażółcony poprosi.

Paweł jestem co prawda naturalną blondynką, ale żeby aż tak we mnie nie
wierzyć... ;)

--

Paulinka

253. Data: 2010-10-20 13:03:50

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Paulina, oczywiście mojego mejla wyślij mu na priva, a nie na grupie -
> jeżeli Cię zażółcony poprosi.

A czemu takie kombinacje?
Sam nie możesz mu wysłać?

V-V

254. Data: 2010-10-20 13:08:27

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> A czemu takie kombinacje?
> Sam nie możesz mu wysłać?

Nie mam jego mejla.

Paweł

255. Data: 2010-10-20 13:09:49

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i9mp95$2af$5@node1.news.atman.pl...
[...]
> Paweł jestem co prawda naturalną blondynką, ale żeby aż tak we mnie nie
> wierzyć... ;)

Oj, no, sorrryyy :) (szczerzonego PamBóg szczerze :)

P.

256. Data: 2010-10-20 13:17:20

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Nie mam jego mejla.

Tym lepiej.
Może mu się jednak nie tłumacz?
Takiemu wściubiaczowi co to lubi coraz głębiej ryć.
Niech Drucha dręczy. Pasują do siebie.

V-V

257. Data: 2010-10-20 13:18:00

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie no, proszę nie dorabiać mi "gęby".
> Nie uznaję Wisławy S. za mój osobisty i prywatny autorytet.
>
> Nie wiem, czy jakiegokolwiek człowieka uznałabym za takie Bezwględny
> Autorytet. Ludźmi wszyscy (zdaje się) jesteśmy. Mamy zalety(jedni więcej),
> wady (jedni więcej) i talenty (jedni cholera więcej).
... bardzo proszę zauważyć, że ja nie pisałem nic o 'bezwzględnym',
ale o 'jakiegoś rodzaju'. Jest to kolosalna różnica.

> Podpisałam się pod jej słowami. Bo są trafne.

> I powiem szcerze, że nie poczułam się jakoś szczególnie atakowana.......
No cóż, jesteś weteran psp ...
Może wtedy ja poczułem sięzaatakowany atakiem na WS ?
Pewnie jakoś tak ...

258. Data: 2010-10-20 13:21:58

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Nie mam jego mejla.

Też nie do końca kumam rolę Paulinki w tym wszystkim (duch opiekuńczy ?) ?
Ale wydaje mi się, że ten mail na redart@... dojdzie, ale odbiorę pewnie
dopiero w domu,
bo tu w pracy widzę, że nie mam tego konta podpiętego.

259. Data: 2010-10-20 13:25:35

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dopiero w domu,
> bo tu w pracy widzę, że nie mam tego konta podpiętego.
Zresztą jak wrócę do domu, to Ci dam maila prywatnego przez n-k i nie będzie
kombinacji.

260. Data: 2010-10-20 13:27:33

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dopiero w domu,
> bo tu w pracy widzę, że nie mam tego konta podpiętego.

Help, rolą Paulinki jest posiadanie adresu, na który możesz napisać i
posiadanie mojego adresu, Panie-Dwa-Ukryte-Dna-i-Trzecie-Malutkie.

redart@ co? nie mam tego adresu

.

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.