Nienawiść

261. Data: 2010-10-20 13:27:50

Temat: Re: Nienawiść
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i9mq69$4c9$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> ... bardzo proszę zauważyć, że ja nie pisałem nic o 'bezwzględnym',
> ale o 'jakiegoś rodzaju'. Jest to kolosalna różnica.

Nie będę się dziś kłócić, dobrze?
Siły nie mam....noo

> No cóż, jesteś weteran psp ...

A ordery i goździki.... będą??? :-)))))

> Może wtedy ja poczułem sięzaatakowany atakiem na WS ?
> Pewnie jakoś tak ...

Hmmm, no i mnie skołowałeś. Gratulacje.

MK

262. Data: 2010-10-20 13:28:29

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Veronika wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> A czemu takie kombinacje?
> Sam nie możesz mu wysłać?

Etam, nieźle jest. Co najmniej jak w wenezuelskim kryminale.

Qra

263. Data: 2010-10-20 13:29:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Veronika wylazło do ludzi i marudzi:

> Etam, nieźle jest. Co najmniej jak w wenezuelskim kryminale.
>
> Qra
Może dostaniemy Nobla? Jak Llosa??
Albo chociaż....antynobla....

MK

264. Data: 2010-10-20 13:30:10

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zresztą jak wrócę do domu, to Ci dam maila prywatnego przez n-k i nie
> będzie kombinacji.

A dlaczego piszesz na grupie, że jesteśmy (pardon, teraz już tylko byliśmy)
znajomymi na nk?
Skorzystaj z pośrednictwa Pauliny, chociaż nie wiem, czy ci w tej sytuacji
cokolwiek odpiszę.

Paweł

265. Data: 2010-10-20 13:35:17

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego piszesz na grupie, że jesteśmy (pardon, teraz już tylko
> byliśmy) znajomymi na nk?
> Skorzystaj z pośrednictwa Pauliny, chociaż nie wiem, czy ci w tej sytuacji
> cokolwiek odpiszę.

???
...chyba czas odpoczać sobie ...
... IMHO coś Ci odpierdziela ...
Nie mówię, że mi nie, ale ...

Nie korzystam z pośrednictwa Pauliny, bo nie mam żadnego z nią kontaktu,
żadnego maila itp itd.
A z Tobą mam (miałem ?) bezpośredni przez n-k. Proste jak drut.
Tylko teraz w pracy nie mogę zajrzeć na n-k (mamy filtry i generalnie
internet jest tu monitorowany)
i po prostu uprzedzam, że sprawy nie załatwimy 'od ręki', tylko za jakieś
kilka godzin.

266. Data: 2010-10-20 13:35:55

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Veronika wylazło do ludzi i marudzi:

> Etam, nieźle jest. Co najmniej jak w wenezuelskim kryminale.

A to tylko proste kwestie techniczne plus ochrona prywatności tak się
odbijają w zwierciadle grupy.

P.

267. Data: 2010-10-20 13:39:26

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ... IMHO coś Ci odpierdziela ...
> Nie mówię, że mi nie, ale ...
>
> Nie korzystam z pośrednictwa Pauliny, bo nie mam żadnego z nią kontaktu,

No trudno, nie przeszedłeś testu na inteligencję.

> [...]
> internet jest tu monitorowany)
> i po prostu uprzedzam, że sprawy nie załatwimy 'od ręki', tylko za jakieś

Dobra, nie załatwimy, odeszła mi ochota.
Niech będzie, że mi odpierdziela.
Adeusz Karlusza.

Paweł

268. Data: 2010-10-20 13:41:08

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> internet jest tu monitorowany)
> i po prostu uprzedzam, że sprawy nie załatwimy 'od ręki', tylko za jakieś

BTW. Własnie sobie wyobraziłem, jak niejaki Sender, korzystając z sytuacji,
preparuje jakieś
posty by Paulinka i wsadza tam swój email, a ja głupi nie sprawdzając
dokładnie, biorę
akurat te co leżą na wierzchu, zaczynam z nim jakąś totalnie porypaną
konwersację
będąc przez kilka pierwszych majeli świecie przekonanym, że piszę z
wrocławianinem ...
Skoro mamy autoryzowane połączenie, to po co tak kombinować z pośrednikami
??? :)))

269. Data: 2010-10-20 13:50:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> wrocławianinem ...
> Skoro mamy autoryzowane połączenie, to po co tak kombinować z

Może się w końcu wtrącę. Mam bardzo prostą pułapkę antyspamową w
adresie, adres jest unikatowy, więc nie ma technicznie możliwości, żeby
się ktoś pode mnie podpiął, chyba, że złamałby hasło do mojej poczty.

--

Paulinka

270. Data: 2010-10-20 13:52:09

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> Redi- czy naprawdę nie czujesz, że to gafa? Tak Cię obserwuję- wydaje mi
> się, że bardzo się starasz. Tak Cię odbieram. Jednak czasem wydaje mi się,
> jakby ten drugi Redi się buntował i mówił: dość! I wtedy wali gafę- temu
> starającemu się na złość.

... na przeprosziny czas przyjdzie później ...
... kątem oka spostrzegłem mrowisko i niewiele tym razem myśląć,
walnąłem pierwszym lepszym kijem, zupełnie niedbale - w sam środek...
... tak mi wyszło, a za kilka dni zobaczymy, co mrówki na to ...

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.