Nienawiść

521. Data: 2010-10-21 09:28:16

Temat: Re: Nienawiść
Od: Przemysław Debski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4cbffba8$0$22807$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Debski wylazło do ludzi i marudzi:

> I nie ma z czego wybierać.

A przecież wybrać trzeba ...

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

522. Data: 2010-10-21 09:35:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 11:28:16 +0200, Przemysław Debski napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> A przecież wybrać trzeba ...

Obowiązek jest?

523. Data: 2010-10-21 09:43:35

Od: Przemysław Debski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obowiązek jest?

Obowiązek nie, ale tradycja i parcie społeczne.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

524. Data: 2010-10-21 09:46:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 11:43:35 +0200, Przemysław Debski napisał(a):

> Obowiązek nie, ale tradycja i parcie społeczne.

Po co unieszczęśliwiać kobietę - skoro ma to byc tylko uleganie tradycji i
naciskowi spoecznemu?

525. Data: 2010-10-21 09:50:48

Od: zażółcony <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Debski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zażółcony" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> A to zależy w którą stronę te leki pchają. Może być że nawet w trzecią czy
> czwartą. Bo że w którąś stronę pchają - bo od tego właśnie są, to się
> chyba zgadzamy ?

Pchają do anorgazmii, ale nie od tego są. Są od tego, by kobieta się
ustabilizowała, przestała przeżywać rozedrganie emocjonalne, nerwice,
by poprawiła zdolność skupiania uwagi, by jej życie wyszło ze stanu
pół-snu i zaczęła rozwiązywać problemy rzeczywiste, a nie takie z
pogranicza,
urojone. By dostrzegane przez nią problemy odzyskały właściwe priorytety.

Ale o czym my tu ? :)

526. Data: 2010-10-21 09:52:25

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> A jak tę zasadę analogicznie przetransponować na niechęć do teściów?
>
> Ewa
Raczej nie da się wprost, chyba że bardzo naciągnie istotę tego o co w
tym chodzi. Zresztą niechęć teść - synowa to chyba rzadsza sprawa i
raczej warto poszukać jakiś "specjalnych" przyczyn tego stanu rzeczy.
pozdrawiam
vonBraun
vB

527. Data: 2010-10-21 09:58:29

Od: Przemysław Debski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co unieszczęśliwiać kobietę - skoro ma to byc tylko uleganie tradycji i
> naciskowi spoecznemu?

Bo "Kobieta twój wróg" ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

528. Data: 2010-10-21 09:59:40

Od: Przemysław Debski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pogranicza,
> urojone. By dostrzegane przez nią problemy odzyskały właściwe priorytety.

Jak to o czym ? O tym co zwykle, czyli kobietach i seksie ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

529. Data: 2010-10-21 10:00:26

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Przez kogo uwazany?
Szukać by trzeba w literaturze o rodowodzie psychoanalitycznym. Pierwszy
raz zetknąłem sie z tym gdy prowadzący jakiś kurs z interpretacji
TAT(test psychologiczny, projekcyjny), zorientowany psychoanalitycznie
przedstawił taki pomysł.
vB

530. Data: 2010-10-21 10:37:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukać by trzeba w literaturze o rodowodzie psychoanalitycznym.

Hehe, wiedzialem. Miedzy bajki jak wiekszosc tych bzdetow.

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.