Nienawiść

641. Data: 2010-10-21 17:36:27

Temat: Re: Nienawiść
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 18:56, vonBraun pisze:

> Nie no bez takich, bo mi się skojarzy żle coś, co wolałbym aby mi się
> kojarzyło dobrze...

Sfotygowana pielęgniareczka z kaczuszką dla pisiorka źle Ci się kojarzy?
Może jakaś Redartowa psychoanaliza by się przydała? ;)

Ewa

642. Data: 2010-10-21 17:47:23

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R wrote:

> Był to dzień 20-październik-10, kiedy vonBraun napełnił usenet słów
> muzyką:

> Z całą odpowiedzialnością stwierdzam,
Nie będziesz odpowiadał za to stwierdzenie więc nie przesadzaj...

> że jesteś zdecydowanie uprzedzony.
> I nie żartuję, mówię poważnie i robię przy tym Olejnik-minę rozmawiającą z
> katopisolewem. Czyli - nie podchodź bez łuku.
>
> Serio mówię - ma fajny głos ta kobietka.
Widzisz Trener, tu jest taka mała drobna szczegóła.

Może się bowiem okazać, że w mowie ciała Fotygi, w jej mimice, w jej nie
barwie głosu (bo ta jest ok), ale w cechach prozodycznych, inaczej
mówiąc melodii mowy, jedni widzą te półtora nieszczęścia o którym
pisałem a inni nie. Jedni czytają tą drugą warstwę przekazu a inni nie
czytają traktując to jako coś zwykłego, naturalnego. Gdybyś urodził sie
w świecie w którym nie występuje kolor niebieski, czy domagałbyś się od
"bozi" tego świata aby ten kolor Ci domalowała?

Patrzę na ten świat długo i ze szczególnej perspektywy. Z perspektywy
człowieka, który przez kilka dni swojego życia doświadczył całkowitego
zrzucenia maski, z perspektywy poznawania tysięcy rodzin od środka i
obserwacji niekiedy wieloletniej ich funkconowania. Staży - obejmujących
uczestniczenie w grupach terapeutycznych i terapii systemów rodzinnych.
Jeśli więc sprzedaję jakas 'intuicję' to nie bez powodu. Bo widziałem
rzeczy do których większośc ludzi nawet nie ma dostępu (z powodów czysto
nazwijmy to logistycznych). Staram się więc nie ignorować swoich
intuicji - niemniej staram się też szukać każdorazowo sposobu ich
sprawdzenia, bo nawet patrząc wspomniane "kilka tysiecy razy" można byc
na coś ślepym lub widzieć w krzywym zwierciadle.

A nie napisałem bez powodu postu wejściowego. Próbuję odpowiedzieć sobie
na pytanie jakiego koloru nie było na świecie, gdy rodzili się fani
Fotygi a jakiego gdy rodzili się fani Palikota czy Niesiołowskiego.

pozdrawiam
vonBraun

643. Data: 2010-10-21 17:49:59

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na pytanie jakiego koloru nie było na świecie, gdy rodzili się fani Fotygi
> a jakiego gdy rodzili się fani Palikota czy Niesiołowskiego.

I za odpowiedź na to pytanie byłabym bardzo wdzięczna...

MK

644. Data: 2010-10-21 18:22:33

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-10-21 19:34, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Tak długo konstruowałam to zdanie, żeby nie wzbudzało podejrzeń o
> złośliwość, że mogłam coś sknocić.
>
> PS: A w ogóle to już się zgubiłam.

Miodek na pewno by wyjaśnił, o co chodzi z tym tylko.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

645. Data: 2010-10-21 18:33:58

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i9nf3s$5s7$10@node1.news.atman.pl...

> Nie przesadzaj, że tylko kobietom, gdybyś poczytała Władka Łosia i jego
> konserwatywne podejście do kuchni i nazwenictwa ;)

> W związku z tym, że nijak nie da się w 100% wstrzelić w intencje autora,
> pozostaje nam być tylko tym intencjom życzliwym i nie doszukiwać się ataku
> i drugiego dna. Inaczej się chyba nie da.
>
> --
>
> Paulinka

cieszę się, że to powiedziałaś :)

kiwiko

646. Data: 2010-10-21 18:42:41

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> I to jest niedobre.
może nie jest tak źle? zawsze się czegoś przy okazji dowiadujemy

kiwiko

647. Data: 2010-10-21 18:49:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:nvo7p4etj081$.dlg@trenerowa.karma...

> No dobra, ubrałeś jakiś truizm we własne słowa i tak do mnie gadasz.
> A konkrety ?
> Wal wprost w pysk, jak facet, a nie mi tu ogólnym patafiankiem.
> Potraktuj mnie jak człowieka, który wymaga wysiłku
> precyzyjnych wskazówek i sformułowań.
> Wystarczająco mnie już frustruje priv-bagienko z P i potrzebuję
> pomocy jakiejś takiej bardziej zaangażowanej jednak.
>
> Albo może wtedy niech dziewczyny ... Może Paulinka ?

Dziękuję. Postoję.

--

Paulinka

648. Data: 2010-10-21 19:02:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Dnia Thu, 21 Oct 2010 08:25:22 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):
>
> PLONK

Ciekawe, że potrafisz rozmawiać z największymi mętami internetu np.
na p.r.k., a wrzucasz do KF-a Stalkera, który Cię tylko sprawnie
wypunktował...

--

Paulinka

649. Data: 2010-10-21 19:06:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:1...@t...karma...
> Był to dzień 21-październik-10, kiedy Chiron napełnił usenet słów muzyką:

> Ale tu chodzi o terapię Chiron, leczenie.
Aaaaha- no chyba, że tak:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

650. Data: 2010-10-21 19:09:47

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości grup
a.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> A jak, moi drodzy chłopcy, widzicie pana Mickiewicza, z zawodu wieszcza?

Tadeusz Żeleński- Boy: "Bronzownicy"
(potem pisane przez "ą"). Świetna literatura lustracyjna:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Sam się zastanawiam co o tym myśleć?;)
Po trupach do celu
ZWROTKA
Szczucie...
Politycy z zębami zaciśniętymi z miłości.