Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi

161. Data: 2010-12-28 19:22:16

Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4d1998a0$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bez znaczenia. Temperatura utrzymuje się znacznie dłużej.

Minus 270 stopni to tez temperatura.

TK

162. Data: 2010-12-28 19:26:45

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

> Minus 270 stopni to tez temperatura.

Stała temperatura się utrzymuje (z niewielkim spadkiem).

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

163. Data: 2010-12-28 19:32:48

Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg danych Siemensa przy utrzymywaniu temperatury 65 stopni ma stratę 1,05
> kWh/dobę czyli 26 groszy. Przy ustawieniu na 45 stopni bez używania wody
> jej dogrzanie po 8 godzinach to praca grzałki przez KILKA MINUT.

Ciekaw jestem czy Siemens uwzglednil tez krocce robiace za radiatory. U mnie
niestety maja temp. wody w zasobniku na dosc dlugim odcinku i grzeja
kotlownie. Mimo zaizolowania straty dobowe sa spore. No i jakim cudem nie
zuzywasz w ciagu dnia wody, bo to zdaje sie klucz do Twojego sukcesu? Szkoda
tylko, ze dla wiekszosci z nas nie.

> TAK, TEMPERATURA WODY W IZOLOWANYM ZBIORNIKU UTRZYMUJE SIĘ PRZEZ WIELE
> GODZIN.

No co Ty? Myslisz, ze ktos ma jeszcze nieizolowany zasobnik do
przechowywania cieplej wody i nic o tym nie wiedza?

Pozdro.. TK

164. Data: 2010-12-28 19:42:07

Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie nie... Ja mam cały czas tę samą nastawę, podłoga reguluje się
> sama wychładzając wodę na powrocie, gdy jest zapotrzebowanie na ciepło, i
> oddając ciepłą wodę do kotła gdy go nie ma. A kocioł sterowany jest
> pogodówką.
> To działa idealnie jeśli nie obniża się temperatury np. gdy się jest w
> pracy czy nocą.

To znaczy, ze u Ciebie RTL dziala jak ogranicznik temp. wody, za to ta
sterowana jest pogodowka przez kociol. To byc moze wcale nie jest zle
rozwiazanie, ale dla wzglednie malych powierzchni jak mi sie wydaje, lub o
podobnym zapotrzebowaniu na cieplo. Moze byc tez problem ze wspolnym
zasilaniem grzejnikow. Dla wiekszych powierzchni to ani tansze, ani lepsze
rozwiazanie, a przyklad o ktorym pisze to podlogowka co najmniej na calym
dole wcale nie malego domu.

Pozdro.. TK

165. Data: 2010-12-28 19:43:06

Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości

> Dokładnie. Sam mam RTLa przy podłogówce dla kuchni, salonu, korytarza,
> łazienki oraz WC.

Jeden RTL na te wszystkie pomieszczenia??

Pozdro.. TK

166. Data: 2010-12-28 19:48:35

Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A o co Tobie chodzi? Płacą Ci za reklamę solarów?

Tobie chyba za antyreklame. A tak przy okazji naucz sie w koncu ciac cytaty
panie supervisor sieci komputerowych o ironio.

Pozdro.. TK

167. Data: 2010-12-28 19:49:42

Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, on wszedzie robi siebie glupka (zobacz jakiego crossa zapodal) - po
> prostu walczy o popularnosc, cos jak buzdygan czy expierd. Byc moze nawet
> nieswiadomie.

Bo to jest nieswiadome.

Pozdro.. TK

168. Data: 2010-12-28 20:08:00

Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiesz, że w INNYM wątku był INNY KONTEKST?
> Widzę, że jesteś analfabetą. Możesz się bronić, że przechodzę od
> argumentów do epitetów, ale szkoda mi czasu na dyskusję z człowiekiem
> stosującym chamskie zagrywki.

Stosowanie epitetow nie uprawdopodabnia niestety merytorycznych kwestii
wypisywanych tu przez Ciebie i nie zwracam na nie uwagi. Ja nie stosuje
chamskich zagrywek a jedynie cytuje wylacznie to co napisales sam. Kontekst
tamtej dyskusji nie ma znaczenia, bo napisales ze grzejesz i nic wiecej mnie
nie iteresuje. Nie pisales gdybym grzal a grzeje, o czym tu dyskutowac?
Smiesznie wyglada to co piszesz, bo okazalo sie, ze w kazdej dyskusji
uzywasz innych argumentow na poparcie wlasnych jak sie okazuje urojen i tego
nawet nie wiedzisz i nie rozumiesz. Powiedz mi zatem, jak ja i inni mamy
traktowac to co sam piszesz? Czy to sa urojenia, bajki, czy moze
nieistniejace scenariusze inne w kazdej dyskusji na potrzeby zabicia czasu?
Piszesz, ze nie masz czasu na dyskusje z czlowiekiem, wychodzi na to ze
pamietajacym to o czym pisalo sie miesiac temu a nie stosujacym chamskie
zagrywki. Szkoda bo prawda broni sie sama.

Pozdro.. TK

169. Data: 2010-12-28 20:11:28

Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maniek to analfabeta. Nie rozumie co do niego piszę. Zanim przeczyta do
> końca, to już zapomina. Podobno to nieuleczalne.

Wszystko jest w sieci dostepne dla kazdego w kazdej chwili. Kto chce tez
zweryfikuje kto jest analfabeta a kto schizofrenikiem. Miej troche godnosci
i nie kompromituj sie bardziej po raz kolejny.

TK

170. Data: 2010-12-28 20:14:25

Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oducz ją czochrać bobra w łazience i zużycie wody spadnie.

No tos blysna diamentem osobowosci.
Naucz sie czlowieku maly, ze do ojca o wlasnej corce nigdy w zyciu tak sie
nie mowi.

TK

DOBRYM LUDZIOM...
sprawdzony producent piecow na EKO