Re: Niezależnoś

From: "MOLNARka" <g...@h...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Niezależnoś
Date: Fri, 22 Nov 2002 17:30:52 +0100

Użytkownik "kolorowa" <v...@i...pl> napisał

> Samo "pójście do pracy" rozwiązaniem wcale nie jest. Bo ma się już tę
> świadomość, że na tę drugą niby-połówkę liczyć wcale nie można. Że dla TŻ
> wyznacznikiem wartości człowieka są pieniądze i to, za co pieniędzy się
nie
> dostaje, liczy sie dla niego dużo mniej.

Stop ! Przecież to nie TŻ mnie czy Jolę mobilizuje żeby kurą domową nie być
(ale iść do pracy i zarabiać) tylko my same - wewnętrznie.
Sorki Jolu - że ja tak za Ciebie ;-)))

> Bo kiedy pojawia się dziecko i
> możliwości zarobkowania są mocno ograniczone

Taaak ? Dlaczego ? Jest przeciez macierzyński ??? Czyli są pieniądze .... a
później wraca się do pracy - _bo_się_tego_chce_ i zarabia tak jak wcześniej
więc gdzie jest problem ?

> Powiedz to mojej znajomej, która uwielbia gotować i dzięki temu dorobiła
się
> restauracji;-)))

Bardzo proszę - nie opierajmy dyskusji na wyjątkach.

Pozdrawiam
MOLNARka