Re: Niezależnoś

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Niezależnoś
Date: Fri, 22 Nov 2002 18:00:11 -0600
Sender: i...@p...onet.pl@adsl-68-72-82-249.dsl.chcgil.ameritech.net

"MOLNARka" <g...@h...pl> wrote in message news:arlln4$6lh$1@news.tpi.pl...
> Dla mnie te panie moga do końca życia gadać o tych kupach czy wybielaczach
> tylko niech zapytane o status kury domowej nie staraja się udowodnić, że
> rozwijaja sie tak samo jak pracując zawodowo albo trzy razy bardziej.

ale czy kazda praca rozwija?? zastanow sie, jest wiele zawodow
ktore wykonuja kobiety, a wlasciwie nie rozwijaja sie przy tym
wiec znaku rownosci nie mozna postawic. to samo dotyczy kobiet
niepracujacych, ktore czasami wiecej sie rozwina anilzei
ta pracujaca.
mysle, ze jak zwykle generalizowanie nie ma sensu.
iwon(k)a