Re: Niezależnoś

From: "MOLNARka" <g...@h...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Niezależnoś
Date: Sat, 23 Nov 2002 10:34:16 +0100

Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał

> a czy to wlasnie to oznacza???

Ja tak to zrozumiałam. Tym bardziej, że czytam inne wypowiedzi Małgosi
(która przyznaje się do bycia kurą) a więc na podstawie wiedzy także z
innych postów wysnułam taki wniosek.

> masz wiec pecha, ze twoje znajome kury domowe sa malo interesujace,
> moze powinnas poszukac dalej??

Nie chcę szukać dalej nieinteresujących kur domowych ;-) Nie są mi
potrzebne.

> swoja droga wiele "kolezanek" z pracy jest
> o wiele bardziej nudnych i nieciekawych anzilei niejedna niepracujaca.

Akurat nie moich.

> jedyne co mi sie nasuwa, to to ze masz takie towarzystwo na jakie jak
> widac cie stac, stad potem tak szybko o podobne konkluzje.

Niech i tak będzie ;-)
Stać mnie na interesujące i rozwijające się intelektualnie koleżanki
pracujące i nierozwijające się kury domowe.
I tak jak grono koleżanek 'z pracy' ciągle się powiększa i mogę zmienić lub
zmodyfikowac swoje zdanie na temat tej grupy tak liczba znanych mi kur
domowych raczej nie zmienia się bo po prostu nie wysiaduję przy piaskownicy
czy nie chodzę po domach w godzinach wczesno popołudniowych by poznać jakąś
nową.
Dlatego napisałam, że naprawdę chcętnie poznałabym te najbardziej tu
krzyczące i oburzone za taką generalizaję - chętnie zmieniłabym zdanie o
kurach - podbudowało by mnie to.

> czy ty nie widzisz ze to sarkazm???

Nie ;-) Wytłumacz mi gdzie (słowo po słowie) ten sarkazm jest ?
Bo ja tam widzę stwierdzenie faktu.

Pozdrawiam
MOLNARka

P.S. Szkoda, że mieliśmy rozmawiać o niezależność (bardzo szeroko pojętej) a
znowy drepczemy w miejscu definiując co kto ma na myśli. Ehhhhh ;-(